Auteur Topic: Leykaul / Butgenbach  (gelezen 6342 keer)

Offline ximmeke

• Platsmoeltje
    • Our Dogs
Leykaul / Butgenbach
« Gepost op: december 11, 2011, 11:03:45 am »
We zijn een hele tijd terug naar Leykaul/Butgenbach geweest naar hotel Douanehof Eifelberg geweest .
Onze 5 rakkers waren daar echt welkom enne die drie zijn toch al grote beren ,
de kamer Labrador die wij hadden was heel ruim en zelfs met 5 honden plaats genoeg
der is daar een ruime parking ook wel de parking van een Rail Bike die daar vetrekt en achteraan de parking
heb je plaats genoeg om je hond uit te laten , denk er wel aan je kakjes daar op te ruimen want er loopt een wandelweg door , voor ons zeker nog eens voor herhaling vatbaar
Het ontbijt was heel uitgebreid en heel lekker , wij hebben daar s'avonds ook gegeten en hierover alleen maar lof daarbij kent Karin heel wat van wijnen en natuurlijk hebben we daar bij het avondeten een lekker fleske wijn gedronken , na de wandelingen hebben we ons neer geploft op één van de terrasjes en ons een lekker kannetje koffie met nen schnaps besteld , natuurlijk was het weer super bijna altijd zon gehad en onze hondjes hebben altijd bij ons geweest naast het hotel ligt een weg , in den dag is het daar best heel druk met mensen die op die Bike Rail komen rijden , maar wij waren dan steeds wandelen ....
s'avonds komt er zogoed als geen auto , Leykaul is een heel klein gehuchtje , we hebben er zelfs s'avonds 2 x een nachtwandeling(avond)  gedaan  en niet één keer een auto tegen gekomen

meer info over het hotel    http://www.douanehofeifelberg.net/
« Laatst bewerkt op: augustus 10, 2014, 23:35:45 pm door *~*DF*~* »

Offline Riet

• Zwemmertje
  • Geslacht: Vrouw
    • DreamsForEternity
Re:Leykaul / Butgenbach
« Reactie #1 Gepost op: december 11, 2011, 11:19:05 am »
Mooi  :thumbs:

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #2 Gepost op: december 11, 2011, 11:56:54 am »
Leuke foto's

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
    • Xtreme Nails
« Reactie #3 Gepost op: december 11, 2011, 14:56:10 pm »
Heel mooi daar en ook heel mooie foto's  :thumbs:
http://www.bloggen.be/cairn/

The road to my heart is paved with paw prints.

Offline greatballsoffire

• Deugenietje
  • *
« Reactie #4 Gepost op: december 11, 2011, 15:09:18 pm »
 :thumbs:

Offline jill

• Kwispeltje
« Reactie #5 Gepost op: december 12, 2011, 21:41:03 pm »
leuke foto's!

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
« Reactie #6 Gepost op: december 12, 2011, 22:50:13 pm »
het enige minpunt - en daarom ben ik nog niet tot daar geraakt - is dat je je hondje niet op de kamer mag laten als hij niet overeenkomt met een andere hond (bij het ontbijt bijv)... een bench is in de ogen van de eigenares DE oplossing, terwijl dat dat in mijn ogen mijn hond net nog agressiever maakt. Dan vind ik de oplossing: 'op de kamer' veel gezelliger. Zowel voor mij als voor mijn hond.

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline maranoa

• Kwispeltje
    • Chez Maranoa
« Reactie #7 Gepost op: december 13, 2011, 01:15:22 am »
Ik heb vele goede berichten over ze gehoord en als wij vol zitten stuur ik de mensen ook wel eens door naar hun.
Ziet er heel goed uit.
Maar de foto's had ik allang gezien natuurlijk :hihi:

Offline yvy

• Kwijlfabriekske
  • *
« Reactie #8 Gepost op: december 13, 2011, 18:06:33 pm »
 :thumbs:  heel mooi daar zo te zien  :thumbs:
www.bloggen.be/doggylover

-   Manchester Terrier & Chihuahua -

Offline ximmeke

• Platsmoeltje
    • Our Dogs
« Reactie #9 Gepost op: december 13, 2011, 19:35:06 pm »
het enige minpunt - en daarom ben ik nog niet tot daar geraakt - is dat je je hondje niet op de kamer mag laten als hij niet overeenkomt met een andere hond (bij het ontbijt bijv)... een bench is in de ogen van de eigenares DE oplossing, terwijl dat dat in mijn ogen mijn hond net nog agressiever maakt. Dan vind ik de oplossing: 'op de kamer' veel gezelliger. Zowel voor mij als voor mijn hond.

ja klopt ze wil de honden  niet alleen op de slaapkamer , ooit hebben er eens honden een kamer helemaal klein gemaakt ik bedoel dus echt vernield en daarom laat ze de honden niet meer alleen op de kamer

anders moet je eens met meerdere koppels tesamen boeken zodat ze de honden al kennen

ik had ook een beetje schrik 5 honden en zij werken echt met een buffet dus je moet van de tafel maar bij de onze ging  het perfect , sommige mensen hadden ook wel last om de honden bij hun te houden maar uiteindelijk is het allemaal goed gegaan

we gaan zeker nog een keertje terug , ook voor de lekkere wijnen want die waren voortreffelijk
ik heb maar één klein negatief puntje en dat is dat je ze in de tuin niet kan loslaten

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #10 Gepost op: december 23, 2011, 14:17:32 pm »
ze is even erg als een huisbaas... :rolleyes:

niet elke hond slaat alles kort en klein

en met mijn chucky gaat dat echt niet in een ontbijtruimte. Ik ga die van mij niet expres aangelijnd houden en de rest los laten rondlopen... ze komen dan naar hem en hij zou zich niet mogen verdedigen... net idem als met een bench.

Veel hondvriendelijker is je hond ff op de kamer laten...

bij Chez Maranoa was dat geen probleem en bij Le Lognard evenmin. Dus mij ziet ze daar nooit...

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline Andina

• Blaffertje
« Reactie #11 Gepost op: december 23, 2011, 17:12:12 pm »
Het is niet dat de honden zomaar los door elkaar lopen in de ontbijtruimte hoor.
Toen wij daar waren hielden de baasjes hun honden netjes bij zich.
Jessie vindt het trouwens ook niet leuk als een andere hond komt "kennis maken" en toch hebben we geen probleem gehad.
Gewoon even zeggen dat je hondje dat niet graag heeft - kwestie van respect voor elkaar ...

Offline ximmeke

• Platsmoeltje
    • Our Dogs
« Reactie #12 Gepost op: december 24, 2011, 07:56:12 am »
bij ons net hetzelfde iedere eigenaar letten op zijn eigen hond , honden lopen niet los in de ontbijtruimte
en Karin gaat er zeker niets van zeggen dat Chucky van zich afbijt , ze weet heel goed wat hondengedrag en hondentaal is ,,,,en Siebe durft ook naar andere honden te bijten als ze hem komen storen , hij grolt niet eerst hij vliegt er gewoon op , dat heb ik bij Anneke in de tuin al eens gezien , maar die hond deed dan ook heel vervelend bij hem  ,

ik vond het er super en wij gaan zeker nog eens terug
ik heb zelfs graag dat mijn honden erbij zijn als wij eten ,

Offline charlie

• Puppedup
  • *
« Reactie #13 Gepost op: januari 18, 2012, 15:47:48 pm »
------
ze is even erg als een huisbaas...
niet elke hond slaat alles kort en klein
en met mijn chucky gaat dat echt niet in een ontbijtruimte. Ik ga die van mij niet expres aangelijnd houden en de rest los laten rondlopen... ze komen dan naar hem en hij zou zich niet mogen verdedigen... net idem als met een bench.
Veel hondvriendelijker is je hond ff op de kamer laten...

?????????!!!!!!!!!!! 
....??.............adminstrator

Offline Riet

• Zwemmertje
    • DreamsForEternity
« Reactie #14 Gepost op: januari 18, 2012, 22:58:26 pm »
Over zo iets heeft iedereen zijn eigen mening.
kan het standpunt van de zaakvoerders begrijpen; wie weet wat de honden alleen op de kamer uitspoken...
maar ook het standpunt van de hondenbaasjes.
Kobbe aangelijnd in een eetzaal of in de bench apart van mij is ook een lawaaierig gevalletje  :doh:

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal