Wij kopen heel veel online bij Zooplus en een zeer goede service !!
Zo hadden wij 2 nieuwe hondehokken besteld en gekregen ,maar daar was van beiden een kleine barst in de noklat.
Ik ging daar gewoon een beetje houtlijm opdoen,maar we hebben dat toch eens laten weten aan Zooplus.
Na 36 minuten kregen we al een reaktie en die vroegen ons een foto door te sturen.
Zo gedaan en terug een reaktie bijna onmiddellijk erna met hun excuses en dat ze een oplossing gingen zoeken.
Dan ik maar terug gemaild dat 2 nieuwe noklatjes gemakkelijk zou zijn,maar zij reageerden dat we gewoon de 2 nieuwe hondehokken moesten terug bezorgen en hen te laten weten welke dag het best voor ons was dat ze die gingen laten ophalen.
Ik gereageerd dat de donderdag van de week daarop volgend voor ons het best pastte en nu komt het,nog voordat ze de hokken hadden opgehaald werden de 2 splinternieuwe al geleverd,dat was 3 dagen voordat die andere werden opgehaald.
Met andere woorden vanaf het moment dat beslist werd dat we de hokken moesten terug sturen hebben zijzelf de andere onmiddllijk al opgestuurd !!
Dus voor mij is dat een zeer goede service !!

Wij zijn zeer tevreden van de service,contaktpersoon,levering,en zeker en vast de prijs van hun producten.
Ik heb het hier wel over de Nederlandse Zooplus wel te verstaan
