Auteur Topic: Blaf Blaf in het jaar 2021 - café  (gelezen 13093 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Blaf Blaf in het jaar 2021 - café
« Reactie #210 Gepost op: december 19, 2021, 22:51:10 pm »
Maar doorgaans hebben de MTB'ers wel meer begrip dan een gewone fietser.. of het is dat ik alleen maar de goeie tref :D

Goedenavond allemaal :waved:

gewandeld in Alveringem (dat is regio Veurne) op een route die ik in 2016 had gemaakt. Maar volgens een medewandelaar heb ik één pad toch nog anders gedaan. Ochja,... das nog zo erg niet.
Het enige wat ik spijtig vind is dat anderen mijn route overnemen en er dan geen bronvermelding bij plaatsen...

Het voordeel aan mijn route is ook dat we een gans stuk buiten de oorspronkelijke route wandelen en we daardoor geen ander volk zien  :joepie: :hihi:

En morgen doen we er ca 11 regio Jabbeke. Met 2 speelzones in, tvv iemand die haar hond graag es los laat, maar teveel jaagt...

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #211 Gepost op: december 20, 2021, 19:42:57 pm »
Mensen heb nog niet veel hier geweest verleden week, maar ik wel wel tijd maken om iedereen fijne feest dagen toe te wensen
Verleden week dinsdag met een vriendin naar stad geweest heb nog kerst geschenken gekocht terwijl we daar toch waren, woensdag en donderdag gaan wandelen met xena, mijn benen waren gelijk lood geraakte echt niet vooruit best dat het een klein hondje was en dat ze zelf aangaf dat ze wilde rusten zo kon ik mij ook een beetje zetten,
Tim mij ga je niet buiten het bosje zien de wandelaars mogen het grond gebied niet verlaten wat ik wel jammer vind, nu ja het zei zo
Fijne feesten allemaal en tot later  :waved: :waved:

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #212 Gepost op: december 23, 2021, 12:00:41 pm »

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
« Reactie #213 Gepost op: december 26, 2021, 00:26:39 am »
Ah, voor jullie ook natuurlijk :D

mijn woorden van den MTB waren nog niet koud... Op donderdag ga ik met Els wandelen... en waarempel, daar hadden we ineens boerse mountainbikers. Ze ZIEN ons in dat pad wandelen en TOCH kwamen ze doorgereden, terwijl ze eignelijk wel hadden kunnen wachten. Els was daar niet zo tevreden mee en ging waarempel voor hen staan om van haar tap te maken  :hihi:

Goedenavond allemaal :waved:

wij enkel kerstavond bij m'n broer - en dan mss nog de 1ste januari bij familie van Hans. Dik tegen mijn goesting om eerlijk te zijn.

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #214 Gepost op: december 26, 2021, 10:58:31 am »
Een goeie morgen allemaal, onze eerste kerst zonder onze schat ik miste hem wel rond de eettafel anders kwam hij altijd loeren of hij geen vleesje kon af schooien
Kerst avond gingen we gourmetten maar was vergeten dat het gourmetstel kapot was op een zekere warmte sloeg hij in kortsluiting, we hebben het dan maar in de keuken in een pan gebakken was ook wel gezellig
Gisteren kerstdag zijn we gaan chinezen zoals ieder jaar we waren maar met 2 tafels, en een paar mensen die kwamen afhalen, wij hadden het kerst menu was heel lekker maar veel te veel
En nu op naar de volgende feestdag dan komen mijn zoon en schoondochter eten heb een kalkoen besteld het is ook weer een paar jaar dat we dat nog hebben gegeten dus het zal smaken
Holly komt ook de vrijdag van oudejaar, maar tot 4,30 uur dan kan ik aan de voor bereidingen beginnen voor de volgende dag
Zo mensen nog een rustige zondag en tot later  :waved: :waved: :waved:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #215 Gepost op: december 27, 2021, 13:28:12 pm »
Vandaag naar MediaMarkt geweest voor een nieuwe gourmet stel morgen eens uit proberen, het is een Domo geworden eens zien of ik er zo lang mee ga doen als met de vorige
Prettige dag en tot later  :waved: :waved:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #216 Gepost op: december 31, 2021, 17:05:30 pm »
Mensen aan iedereen een fijn eindjaar en een gezond begin :crazy: :cheerB: :cheerG: :cheerg: :pompon: :pompon1:

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal