wij huren een vrijstaand huis dat grenst aan een klein natuurgebied in een doodlopende straat , was redelijk rustig ,...
een klein jaar geleden leefden we hier in de straat praktisch alleen , huis rechtegenover was leegstaand ,en de schuintegenover buur woonde eigenlijk al in gent dus die was bijna nooit present ,naast ons bouwterrein en aan de andere kant van het huis beginnen de bomen
nu is er weer leven in de brouwerij

, rechtegenover ; grote renovatiewerken en drie kinders die wel eens meekomen , schuintegenover ; nieuwe huurders en ze zijn er dan ook nog eens met twee families in gaan wonen ,

en als kers op de taart hiernaast een nieuw huisje (enkel de eerste helft de andere helft , nog dichter tegen het huis aan moet nog gebouwd worden

) met daarin familie met twee meisjes
honden hebben toch even moeten wennen aan onze nieuwe speel, bouw, verbouw en rondhang -straat en zijn bijkomende decibels (ik ben nög aan het wennen

)
maar eerlijk ik ben blij dat er hier weer wat volk rondloopt en het zijn allemaal leuke mensen van ongeveer dezelfde leeftijd
en ne mens kan al eens een klapke doen op weg naar zijn auto en een niet te versmaden bijkomstigheid ; men heeft iets te beloeren

als je achter u plongebak staat te prutsen, denk dat de tijd aangebroken is om eens achter een bakske geraniums te gaan

we zijn druk met het zoeken van een eigen huis tegenwoordig , al veel gaan bezoeken ,... het is soms lachen bvb; met de onbeholpen verkooppraatjes van nog wel héél groen achter de oren immo pietjes met verdacht klamme handjes of het "ik heb dat hier met mijn eigen poten gezet

" eigenaars en bijhorende compleet van de potgerukte doe het zelf oplossingen en dito decorum

en soms huilen met de prijzen die ze durven te vragen of de op foto toch zo degelijk uitziende woning die blijkt het zoveelste lekende kromme huis te zijn met de wc in de keuken
ach ja , we komen er wel , ondertussen zitten we hier goed en er zijn nog een partij nieuwe buurtjes op komst om te bestuderen wat wil eens mens nog meer