Auteur Topic: Hoe foto's / filmpje online zetten  (gelezen 9820 keer)

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
  • Geslacht: Vrouw
Hoe foto's / filmpje online zetten
« Gepost op: januari 29, 2009, 09:44:04 am »
Als u een internetverbinding hebt, zit u al juist

als u een scanner hebt en uw foto's inscant, of foto's van je digi op de pc opslaat, komen ze uit in uw map 'Afbeeldingen'

u gaat naar internet en typt als adres:www.imgur.com , u entert en dan komt u uit op die pagina.

Dat is een pagina speciaal om foto's op te slaan. Wat moet u doen?

een pagina aanmaken... u hebt dus een nickname nodig die u dient in te vullen en een paswoord.

U klikt op 'Browse' waarna u via de mappen die op uw computer staan, de desbetreffende foto ('s) kan opladen.

Eénmaal de foto op imgur.com staat, gaat u rechtsboven naar het pijltje dat omlaag wijst en u klikt 'shared link' aan, waarop u op die link klikt.
Daarna kunt u deze bij ons op het forum kwijt dmv het tegelijk indrukken van ctrl en de v-knop

nog vragen of zijn er dingen onduidelijk? wij zijn er om uw vragen op te lossen

Hoe moet ik zo'n filmpjes verkleinen en waar kan ik dit best doen?

Heel gemakkelijk, met windows movie maker, daar doen wij het mee om ze op internet te zetten.
'video importeren' nemen, dan 'opslaan op deze computer' en dan kun je geloof ik nog wel wat instellen...

De foto onder aan je tekst, hoe noemen jullie die en hoe groot mag hij zijn en hoe zet ik die bij mijn profiel?

De foto onder onze tekst heet een 'onderschrift'

U vind terug via uw 'profiel' waar u uw onderschrift kan plaatsen (uw 'profiel' kan je aanklikken op de bovenste balk op uw scherm als u op ons forum zit)

Onderschrift mag maximaal 500x200pixels bedragen
daar zet je de link van uw banner(onderschrift) net zoals je met uw avatar gedaan hebt

Hopelijk versta je het een beetje
veel succes

« Laatst bewerkt op: september 25, 2017, 14:28:33 pm door *~*DF*~* »

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal