En om terug te komen op de wedstrijd van zondag in Nederland: Galia heeft het zeker niet slecht gedaan, maar het kon ook beter. In een sterkbezette wedstrijd heeft ze wel 1 keer het podium gehaald met een 2e plaats in de Timegambling. Dat is zeker heel goed als je weet dat in de timegambling beide klassen (starters en open) samen lopen.
Ze had DK in Vast parcours door een stommiteit van het baasje, en een 7e plaats in de Jumping (eveneens een grote stommiteit van ondergetekende: ze ging perfect de weave in, en ik haalde ze er terug uit omdat ik dacht dat ze het eerste paaltje had gemist

).
Ik moet wel zeggen: het waren de moeilijkste parcoursen die ik tot nu toe al heb gelopen

Het was een super toffe dag wel, zalig weer, goeie sfeer, en weer veel bijgeleerd. Vooral: als je om 5u 's nachts je bed uitmoet om richting amsterdam te rijden voor een wedstrijd, dan is het geen goed idee de avond ervoor een feestje bij vrienden te hebben. Zeker al niet als er teveel wijn naar binnen gegoten wordt

Over de prestatie van mijn flinke meid was ik echter wel heel tevreden! Nu het baasje nog

Uitslagen via deze link:
http://www.kringgroep-kennemerland.eu/Documenten/uitslagen%20behendigheid%2017-04-2011.pdfEr was iemand foto's aan het nemen ook, maar die heb ik nog niet online gevonden.
Volgende wedstrijden zijn 22 mei in Gouda (NL), 19 juni Interland te Geel en 3 juli Alle rassen Aarschot.