Hondse woorden > Helpende Pootjes
Shiba rescue vzw
Shiba:
deze website heb ik in het leven geroepen nadat duidelijk begon te worden dat de Shiba goed op weg is een mode ras te worden.
De herplaatsers gaan hiermee ook in stijgende lijn omdat dit ras gewoon niet voor ieder huishouden geschikt is.
De website bied informatie aan over Shiba inu herplaatsers en aanverwante rassen.
De honden vermeld zijn niet door mij opgevangen. Zij verblijven bij hun bazen of in een opvangtehuis tot de dag dat hun nieuwe baas hen op gaat halen. Om deze reden kunnen we de juistheid van de gegevens jammer genoeg niet garanderen of het is dat we de hond in het echt gezien hebben en ons eigen gedacht kunnen geven.
Dit is de link
www.shibarescue.be
als jullie mee kunnen uitkijken naar geintreseerde en goede thuisjes zou dit top zijn.
Alcor de Akita begint blijkbaar spoed te krijgen om een thuis te vinden. hopen dat het lukt
Ilero:
Leuke site
ximmeke:
hele leuke site :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
we spijtig dat er zoveel hondjes een mandjes zoeken
ik hoop dat ze snel een warm mandje mogen vinden
Shiba:
dank je :D
vandaag goede nieuws gekregen dat een Shiba geplaatst is, nu de rest :joehoe:
enkele van de andere rassen zitten meer dan drie jaar in het asiel :cry:
eentje ervan zou ik zo in huis nemen als ik mijn eigen honden niet had.
tis erg frusterend zo een zaken en al ben je blij dat een hond geplatst is, je blijft met die andere zittenblijvers in je achterhoofd.
Shiba:
Hallo iedereen
Het is lang geleden dat ik op deze site ben geweest. De drukte zal er iets mee te maken hebben :hihi:
Ondertussen is er veel gebeurt. Shiba rescue is een officiële vzw geworden. Het eerste evenement is al achter de rug en we helpen waar mogelijk bij de herplaatsing van Japanse hondenrassen.
Hierbij is er ondertussen ook een Fb pagina ontstaan. www.Facebook.com/shibainurescue
Ook hulp bij aanschaf en opvoeding schenken wij met veel plezier.
Zo, dit is een korte uitleg van jaren inzet vol goede moed en liefde voor onze rassen. :hartje:
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie