Auteur Topic: Kai op wedstrijd  (gelezen 68855 keer)

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Xtreme Nails
Re:Kai op wedstrijd
« Reactie #255 Gepost op: januari 18, 2012, 23:33:20 pm »
Kan alleen maar beter worden. Duimen omhoog voor de volgende wedstrijden  :pompon1: :pompon1:
http://www.bloggen.be/cairn/

The road to my heart is paved with paw prints.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
« Reactie #256 Gepost op: januari 21, 2012, 14:32:11 pm »
Ik duim mee, dat het beter wordt... en alst niet beter wordt, hij er toch nog altijd zijn plezier aan beleeft :thumbs:

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline Linsey

• Blaffertje
« Reactie #257 Gepost op: januari 22, 2012, 00:48:31 am »
Ik duim mee, dat het beter wordt... en alst niet beter wordt, hij er toch nog altijd zijn plezier aan beleeft :thumbs:

Inderdaad, maar veel beter word het niet hoor. Ik heb uit Kai gehaald wat eruit valt te halen bij de gehoorzaamheid, hij is gewoon te onzeker als er andere honden bij op terrein staan. Als ik alleen met hem train bv, dan vind hij altijd zijn apport maakt niet uit hoe moeilijk het is, maar op wedstrijd en ook in groepstraining lukt hem dat niet.

Het is nu aan Dino om toch net ietsje verder te komen :mrgreen:

Offline Linsey

• Blaffertje
« Reactie #258 Gepost op: januari 23, 2012, 17:34:02 pm »
Gisteren 53/100, Kai was een klein beetje te enthousiast en zot. Tja ik wilde zotte Kai terug en die kreeg ik terug :bleee: :bleee:
Verder was hij heel erg verliefd op alles wat teef was, hij snuffelde ook heel erg op de plaatsen waar de dag voordien de P2 wedstrijd geweest was (loopse teven in de laatste groep) en likte toestellen af :zot: En 1 teefje in de groep vond hij wel erg leuk, heel de tijd uitdagen tot spelen en zijn charmes gebruiken :tong:

Plaatske
http://youtu.be/2z4RbW6Ll_4

En onderbreking, een beetje een raket weer, dan lekker rollen tijdens het liggen en in plaats van nadien aan de voet te gaan lekker de tafel aflikken  :lol:
http://youtu.be/X4FO8utquZk

Offline Linsey

• Blaffertje
« Reactie #259 Gepost op: februari 12, 2012, 16:06:22 pm »
En Kai laat ook zien dat hij het best wel kan :mrgreen:

LAMcup Arendonk:
http://youtu.be/FDxA7V94fZQ

86/100 met 12/20 op de onderbreking, onderbreek op zich was heel goed, maar laatste stukje heeft hij een stop (-5) gekregen. Ikzelf wat foutjes gemaakt ter waarde van 3 punten :eehm:

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
    • Xtreme Nails
« Reactie #260 Gepost op: februari 12, 2012, 16:19:29 pm »
 :klap: :joepie: :klap:
http://www.bloggen.be/cairn/

The road to my heart is paved with paw prints.

Offline Riet

• Zwemmertje
    • DreamsForEternity
« Reactie #261 Gepost op: februari 12, 2012, 16:52:35 pm »
 :klap: :klap: :klap:

Offline Borderfan

• Slijkduiveltje
  • **
  • There is no greater friend than a faithful dog!
« Reactie #262 Gepost op: februari 17, 2012, 20:49:06 pm »
 :thumbs:  :klap:

Offline Linsey

• Blaffertje
« Reactie #263 Gepost op: februari 23, 2012, 18:31:25 pm »
Kempense Kwispel 85/100 -2 aw bij het plaatske en weer veel te laat geroepen bij de onderbreking, iemand zei zelfs 4m te laat (en Kai lag 4m buiten muur: muur: ).
http://youtu.be/Sd4Sg36YBqg
We zitten niet voor niets bij HS Snuffel :fluit: In de bak met de flessen was de dag voordien het plaats zenden van P2, ik vermoed dat daar nog een lekker loopse teven geurtje lag, want hij was die flessen weer aan het aflikken :eehm:

Offline Riet

• Zwemmertje
    • DreamsForEternity
« Reactie #264 Gepost op: februari 23, 2012, 21:31:03 pm »
 :hihi:

Offline Borderfan

• Slijkduiveltje
  • **
  • There is no greater friend than a faithful dog!
« Reactie #265 Gepost op: februari 28, 2012, 20:01:35 pm »
Toch nog goed gewerkt van Kai.  :thumbs:

Offline Linsey

• Blaffertje
Re: Kai op wedstrijd
« Reactie #266 Gepost op: oktober 24, 2013, 22:21:46 pm »
En ondertussen alweer meer dan 1,5 jaar verder en nog geen verandering in de punten :fluit: Zal niet meer gebeuren ook niet, nog een jaar en dan mag hij naar de veteranen :wink: Maar hij vind het nog altijd leuk om te doen  :thumbs:

Offline Linsey

• Blaffertje
« Reactie #267 Gepost op: november 13, 2013, 16:59:19 pm »
11 november in de Roedel: eerste oefening apport, ik zeg apport en hij begint meteen te snuffelen, bijbevel en hij begint te zoeken, maar nog altijd niet naar de apport, ik zie aan hem dat hij moet  :kakje:  :eek: Snel nog maar eens een bijbevel en hij begint eindelijk te zoeken, hij staat aan de ingang (gat met flappen), maar gaat er niet door, nog maar eens een bijbevel en hij gaat erdoor, vind apport en komt terug, maar het is tijd op 2m van mij, dus nog eens -2 en zit ook kwijt. Al 6 punten kwijt op de eerste oefening en hij moet nog altijd  :kakje:. Dan 2 min perfect, plaatske zitvoor kwijt, vaste volg perfect, onderbreking -2 tempo op laatste stuk, houdingen perfect, losse volg halve meter. En dus behaald hij 90/100  :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: Zijn eerste goede, na 3 jaar in GP1. En pas van het wedstrijdterrein af kon hij het echt niet meer houden en daar kwam  :kakje:  :eehm: Misschien dat bij Ter Dries 1 keer in de maand mee gaan trainen vruchten heeft afgeworpen of was het omdat hij een andere leiband omhad of gewoon toeval, wie weet. Ik hoop alleen dat hij nu weer niet 3 jaar gaat wachten  :tong:

Offline rietje

• Blaffertje
« Reactie #268 Gepost op: november 15, 2013, 20:00:37 pm »
 :thumbs: zo goed!

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal