Auteur Topic: Kai op wedstrijd  (gelezen 68890 keer)

Offline Linsey

• Blaffertje
Re:Kai op wedstrijd
« Reactie #15 Gepost op: maart 08, 2009, 20:36:54 pm »
19 april is het in lichtaart. Is de hondenschool die ligt tussen de landduinen :tong: De straat noemt hukkelbergen. Ik had vergeten in te schrijven voor deze (heb voor het hele jaar ingeschreven), omdat ik eerst dacht dat het in een stad was die Hukkelbergen noemde.   :lol: Mijne frank viel pas later toen ik zag dat iemand van onze HS had ingeschreven in lichtaart in april en ik verder ging zoeken.   :fluit: Ik was daar al wel eens geweest in mijn zoektocht naar een hondenschool, maar was het alweer vergeten.
Dus het is nog niet helemaal zeker dat ik kan meedoen, ik hoop van wel want anders zit er weer wat veel tijd tussen  :wink:

Offline Christel

• Grommertje
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #16 Gepost op: maart 08, 2009, 21:04:44 pm »
Ok, staat genoteerd in mijn agenda.

Offline Riet

• Zwemmertje
    • DreamsForEternity
« Reactie #17 Gepost op: maart 08, 2009, 21:16:21 pm »
Dat gaat in stijgende lijn  :clap:

Offline Sabrina

• Puppedup
  • *
« Reactie #18 Gepost op: maart 08, 2009, 21:27:46 pm »
mooi resultaat  :clap:

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #19 Gepost op: maart 08, 2009, 22:29:34 pm »
Prachtig resultaat  :joepie: :joepie:

jammer idd geen puntje meer - 84 is kl*te, ik had er zo ook een hele reeks met ons Zohra  :hihi:

Offline christelbalou

• Wriemelkontje
  • *
« Reactie #20 Gepost op: maart 09, 2009, 18:23:42 pm »
goed gewerkt hoor!!

ik ben ook ingeschreven in lichtaart

enne ga je niet bij de KKK in turnhout spelen?

Offline Linsey

• Blaffertje
« Reactie #21 Gepost op: maart 09, 2009, 20:58:38 pm »
Ik kom daar wel kijken naar iemand van onze hondenschool, maar ik blijf er met Kai weg. Is de basis van al zijn problemen en angsten. Nu het zo goed gaat wakker ik dat liever niet terug aan.  Is ondertussen alweer een jaar geleden dat hij daar laatst geweest is, maar een hond vergeet niet weet ik met Lotje :wink:
Maar eventjes een pauze is ook niet slecht want we hebben in mei 6 wedstrijden + een clubmatch. Dus mei wordt al druk genoeg.  :wink:

84 is inderdaad niet zo leuk  :lol: Maar aan de andere kant ben je met juist 85 ook niet veel vind ik. Tja theoretisch wel, maar in de praktijk ligt dat toch anders. Ik zou nooit de overstap naar P1 maken als we alleen maar 85 halen, word eigenlijk bij ons in de HS ook niet gedaan, wel gaan meetrainen met P1, maar nog steeds wedstrijden bij de debutanten. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.
Je moet minstens 5 maal 90 hebben om echt mee door te kunnen vind ik, dus we blijven nog héél lang bij de debutanten.  :lol:
« Laatst bewerkt op: maart 09, 2009, 21:16:05 pm door Linsey »

Offline Linsey

• Blaffertje
« Reactie #22 Gepost op: april 20, 2009, 17:31:58 pm »
Lichtaart: 76/100

Bij het plaatske ging Kai naar zijn plaats en lag zo'n 2m van zijn plaats. Ik dacht ok dat is goed voor mij, ik kijk naar de keurder maar die zegt dus niks. Ik denk dan hij ligt nog verder dan de 4m, dus hop een bijbevel waarop Kai een meter naar mij komt. Kijk toch nog eens naar de keurder, weer niks. Dan nog maar eens een bijbevel erbovenop, want ik had toch al 0 sinds ze niks zeiden, dacht ik dus. Ga op het blad kijken, nog 8 over. Lag hij toch op 2m de eerste keer, 5 punten weggesmeten voor niets  :cry:
Nu heb ik altijd al gehad dat ze dan vragen van 2m is dat goed voor U en ik zeg dan altijd ja en geef geen bijbevelen meer, want Kai reageert daar toch niet op. Nu zei de keurder dus niks. Misschien keek ik wil naar de verkeerde persoon, ik zal de volgende keer eens wat rondkijken  :lol:

En dan heb ik de losse volg nog een keer een bijbevel gegeven waar het niet nodig was (ik vertrouw Kai nog niet goed genoeg op die oefening, terwijl hij toch 13/15 had met bijbevel en gene voet). Plus een pipi (-3) aangerekend dat gene pipi was (hij hong vast met zijn poot aan een tak en probeerde die los te wrikken). Heb nog extra gecheckt of er iets nat was vanonder  :lol: Maar natuurlijk de keurder kan ook enkel maar reageren op wat hij ziet, kan al moeilijk gaan checken of ze nat zijn  :hihi:

Dus al bij al genomen begint het goed te gaan, wel heel spijtig allemaal, maar zal iedereen wel eens overkomen  :wink: Kai heeft zelf ook wat minder goed zijn best gedaan bij de onderbreking, hij dacht ik loop nog 5m door en ga dan pas liggen. Nog 12/20. Hij zal denken baasje is toch tevreden zolang ik geen 0 heb daarop :lol:

Offline Riet

• Zwemmertje
    • DreamsForEternity
« Reactie #23 Gepost op: april 21, 2009, 00:32:41 am »
Geef de jongen ongelijk  :hihi:

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
    • Xtreme Nails
« Reactie #24 Gepost op: april 21, 2009, 00:37:23 am »
 :clap: :clap: :clap:
http://www.bloggen.be/cairn/

The road to my heart is paved with paw prints.

Offline Linsey

• Blaffertje
« Reactie #25 Gepost op: mei 02, 2009, 22:10:04 pm »
Vandaag wedstrijd in Herentals. 78/100

Vaste volg 15/15
Los Volgen 12/15
12 is eigenlijk nog veel te veel, ze hebben veel door de vingers gezien. Kai was er niet echt bij. Het ging al mis in het begin, hij lette niet op en zag niet dat ik draaide ik dus maar een bijbevel gegeven. Tussendoor heb ik echt heel traag gegaan omdat hij achter bleef. Moesten dan ook nog eens lopen en mijn lopen was meer snelwandelen.  :eehm:
Plaatske 10/15
Oproepen: 1/2m, BB, V2
Terug: 1M
De weg ernaartoe deed Kai hetzelfde als bij de losse volg, weer niet aan het opletten dus een halve meter. Die V2 weet ik niet zo goed wat dat betekent.  :kweetni: Bijbevel weet ik ook niet meer waar dat was.
10min 10/10
Ik vreesde er wel voor dat hij het ging aftrappen, want hij zag in de verte een hond lopen warmee ze aan het oefenen waren, het was echt nipt hoor  :lol:
Onderbreking 12/20
1M te vroeg (foutje van baasje :tong:)
5M te ver gaan liggen
BBA
Zijn snelheid is stilletjes terug aan het komen, zal ik eens terug moeten proberen van trager te krijgen.
Houdingen 6/10
Hier moet ik echt toch echt zeggen, dank u keurmeesters :lol: Beginhouding liggen ging goed, dan was het zitten, maar hij zat weer met zijn neus in het gras. Eerste bijbevel niks reactie. Nog maar een bijbevel en Kai was zo ver met zijn gedachten dat hij dacht dat hij een zitvoor moest doen  :roloog: Hij vliegt vooruit en stopt dan ineens op 2M, wist hij ineens weer waar we mee bezig waren. Maar welke houding moest hij nu weer doen, dus bleef hij even staan. De keurmeesters zeggen we zullen even wachten en ja hoor hij weet het weer en gaat zitten. Dan staan geen probleem.
Apport 13/15
Laat vallen en geen zitvoor (maar dat laatste doet hij nog niet op wedstrijd)

Dus het viel goed mee.  :wink:
« Laatst bewerkt op: mei 02, 2009, 22:34:45 pm door Linsey »

Offline Riet

• Zwemmertje
    • DreamsForEternity
« Reactie #26 Gepost op: mei 02, 2009, 23:04:14 pm »
Heel goed resultaat voor een verstrooide hond   :hihi:

Offline Christel

• Grommertje
« Reactie #27 Gepost op: mei 03, 2009, 00:04:08 am »
Ik zie dat ik precies vanalles gemist heb  :doh:
19 april is allang voorbij, gewoon niet meer aan gedacht  :bloos:

Goed gedaan van jullie twee  :clap: :clap: :clap:

Wanneer is het wedstrijd op de KKK ?

Offline Linsey

• Blaffertje
« Reactie #28 Gepost op: mei 03, 2009, 00:24:48 am »
KKK is al geweest, heb ik niet meegedaan. De wedstrijden die ik in mei nog gaan doen:
10 mei - Kemposch
16 mei - Pallieter
21 mei - HV Baarle
24 mei - 't Hondenclickse
30 mei - Liereman

Offline Christel

• Grommertje
« Reactie #29 Gepost op: mei 03, 2009, 10:56:16 am »
Ik ga proberen 30 mei in Liereman te komen kijken. Ik heb het opgeschreven.

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal