Auteur Topic: Doggydancing Swinging Tails  (gelezen 2439 keer)

Offline Domibear

• Speelkontje
  • **
  • Geslacht: Vrouw
  • I didn't do it !
Doggydancing Swinging Tails
« Gepost op: april 16, 2010, 09:43:54 am »
Ik zou graag eens een kijkje komen nemen met Bobke, kan dat ?
Kan men om het even wanneer starten of zijn er bepaalde reeksen ?

Offline tantchristel

• Speelkontje
  • **
  • Balou
    • Dogdance Beerzel - The Swinging Tails
Re:Doggydancing Swinging Tails
« Reactie #1 Gepost op: april 17, 2010, 09:40:19 am »
Hoi Domibear,
het is zo dat wij vrij individueel werken en daarom met beperkte groepen starten, dit wil zeggen, maximum 6 mensen per groep.  In principe zitten we vol voor de 10-lessen reeks beginners die start op 17 mei, maar we zijn aan het evolueren of bij de 18 nieuw ingeschrevenen (we hebben 3 klassen) er niet een paar bij zijn die we ineens kunnen mee pakken naar de gevorderden omdat ze zelf thuis al veel hebben geleerd.  Hierover weet ik vanavond meer.  Als er plek vrij komt is het in de zaterdag groep van 9 tot 10.  Die van 10 tot 11 zit vol en de donderdag groep ook.  Mocht je het overwegen, kom dan eens langs als we trainen, dan heb je het al eens gezien.  Dat is zaterdag van 9 tot 13u en maandag en donderdag van 19u30 tot ... (afhankelijk van hoeveel vergevorderden er zijn).  Om de 10-lessen start er dus een nieuwe beginnersreeks en we zitten nu aan 3 lesdagen per week (maar denk dat er nog gaan bijkomen, zeker als we instructeurs vinden op termijn)

Als je nog vragen hebt, je mag me ook altijd bellen.  Al mijn contact gegevens vind je op de swinging tail website

Groetjes
Christel

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal