Auteur Topic: Foto's van bewegende toestellen gezocht (gehoorzaamheid)  (gelezen 8190 keer)

Offline yvy

• Kwijlfabriekske
  • *
  • Geslacht: Man
Re:Foto's van bewegende toestellen gezocht (gehoorzaamheid)
« Reactie #15 Gepost op: maart 09, 2010, 00:21:50 am »
 :denk:

waarom leg je er dan geen antislip mat in zoals ze soms in een stort of ligbad
leggen,da kost naar mijn weten niet zoveel.
www.bloggen.be/doggylover

-   Manchester Terrier & Chihuahua -

Offline yvy

• Kwijlfabriekske
  • *
  • Geslacht: Man
« Reactie #16 Gepost op: maart 09, 2010, 00:24:28 am »
ben hier ook goed aan het mee volgen want mijn madam wil da ik ook zo'n toestellen maak voor ons Zita nu al gewenning te geven ,tot dat ze deze zomer de 8 gewenningslessen volgt van de agility toestellen.

kzou zeggen ,Grietje ,laat maar komen hé ! :winkt:

enne hier mischien een ideetje opdoen :  http://www.youtube.com/watch?v=bxLX63qqNyg
« Laatst bewerkt op: maart 09, 2010, 00:31:55 am door yvy »
www.bloggen.be/doggylover

-   Manchester Terrier & Chihuahua -

Offline Linsey

• Blaffertje
« Reactie #17 Gepost op: maart 09, 2010, 15:01:16 pm »
:denk:

waarom leg je er dan geen antislip mat in zoals ze soms in een stort of ligbad
leggen,da kost naar mijn weten niet zoveel.

Het is vooral voor op training en wedstrijd, komt ge dat soms tegen dat er geen matje in ligt, dus Kai moet op de 1 of andere manier leren van niet uit te glijden. Ik heb ook eens gezien op wedstrijd dat de honden in een halve ton de houdingen moesten doen, zonder matje erin en vol water van de regen.
Momenteel is hij nog redelijk onder de indruk als hij uitglijd, hij blijft niet bang en zal het nog wel eens een 2de keer proberen, maar glijd hij dan nog eens uit, dan moet ik hem al echt gaan lokken, hij begint dan allerlei andere dingen te doen, zijn hele lijstje aan trukjes af te lopen (hij doet dat sinds kort als hij iets niet meer weet of durft, dan doet hij maar allerlei andere dingen die hij kent, tja het is altijd beter dan gaan vluchten of niets doen :tong:).
Zal misschien ook aan de ervaring liggen die hij nog mist.

Offline Linsey

• Blaffertje
« Reactie #18 Gepost op: maart 11, 2010, 14:56:22 pm »
Hij glijd niet meer uit  :klap: Ik weet niet hoe het ineens is gekomen, maar gisteren op training de houding in de volg in de halve ton zonder mat en ook bij het volgen de halve ton als hindernis nemen en Kai is niet meer uitgegleden. Daarjuist ook nog eens in de tuin geoefend en hij blijft ook gewoon staan zonder te vallen. :D
Ik zie nu wel een nadeel nu Kai de toestellen leuk begint te vinden, hij wilt echt op en onder en door elk toestel gaan bij de volgoefeningen, ook al moet hij dan daarvoor een meter van mij weg gaan, terwijl hij normaal altijd zo mooi volgt. Maarja dat zal misschien mettertijd ook wel beteren.  :tong:

Offline Riet

• Zwemmertje
  • Geslacht: Vrouw
    • DreamsForEternity
« Reactie #19 Gepost op: maart 12, 2010, 20:11:03 pm »
 :thumbsup:

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal