hmmm, ik begrijp dat jullie van mening zijn dat die man het al dan niet goed doet,
echter de petitie is niet tegen CM zelf, enkel tegen het uitzenden van die shows op National geographic,
ik vrees dat sommige mensen wel degelijk problemen bij een hond verkeerd gaan aanpakken als ze deze taferelen zien van een gedragstherapeut.
en wat als een onervaren hondeneigenaar zijn dier aanpakt zoals in het filmpje??
Ik geef toe dat er sommige problemen op die manier moeten aangepakt worden, maar dan liefst door iemand die weet wat hij/zij doet...
Ik ben het vooral eens met Chopin ,,,
als ik het goed verstaan heb in het eerste filmke, is de hond al bij een ander in behandeling geweest
en bij hoevele misschien nog dat we niet weten ,,,
het is moeilijk om echt te weten wat die hond al heeft meegemaakt en
het wat en waarom er die agressie is weten we ook niet

we hebben ook niet heel die aflevering gezien over hoe en wat
het 2 filmke keur ik niet af ,, maar volgens mij kan het op een andere manier ,
maar ook hier weten we niet de hele geschiedenis en het is hem tenslotte gelukt
ik ga maar één klein voorbeeldje geven
mijne Siebe wilde in het begin absoluut niet in de auto
ik heb hem daar ook letterlijk heen getrokken , 2 poten in de auto gezet
en hem er letterlijk cm voor cm in geduwd met al mijn kracht , dit heeft me letterlijk zweet gekost
en héééél veel moeite ,als je weet dat Siebe 50 kilo weegt en ik maar 60 dat was echt zwaar en
ik heb echt wel eens goed in mezelf gevloekt op die hond
daarbij nog sprong hij dikwijls direkt weer uit de auto want hij wist dat hij sterk was
en dan begon voor mij het spelletje terug opnieuw ,
ik heb hem nooit laten winnen we stopte pas als hij in de auto zat en we wegreden
dit heeft een grote 2 weken geduurd vanaf toen legde hij denk ik
ook de link van autorijden komt iets leuks van en
misschien toch ook wel zoiets van zij is toch de sterkste de roedelleider , ze geeft verdomd niet op ,,,,
ik had het misschien ook met voer of een snoepje kunnen proberen ,,
maar zijn angst was zo groot dat dat zeker niet ging lukken , hij nam toen geen voer aan
wat als hij naar een dierenarts moest dan moet hij ook in de auto
ik ben heel blij dat ik heb doorgezet ook al sta ik niet helemaal achter wat ik heb gedaan
na die 2 weken springt Siebe uit zijn eigen wil in de auto
dus ik teken de petitie niet ,,
ik ben wel tegen het uitzenden van zulke filmkes op de TV
ER ZIJN ALTIJD MENSEN DIE ZOIETS WILLEN GAAN UITTESTEN MET HUN EIGEN PROBLEEMHONDEN
EN DAT KAN ECHT WEL EENS VERKEERD AFLOPEN ZEKER BIJ FILMKE NR 1