Auteur Topic: Hondentuin  (gelezen 8685 keer)

Offline Ziggy

• Ploeteraartje
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • www.dogvision.be
    • DOGvision
Hondentuin
« Gepost op: februari 28, 2010, 00:02:34 am »
Staat t hier juist?

Ben op zoek naar ideeën voor een hondvriendelijke en leuke tuin. Liefst zonder bouwvergunningen enzo  :D
Leek me bv heel leuk om zo een betonnen tunnel in de tuin te hebben, maar heb geen idee waar je zoiets kan vinden, plus k zou niet weten hoe ik dat in de tuin krijg? iemand een lichtgewicht alternatief?

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
    • Xtreme Nails
Re:Hondentuin
« Reactie #1 Gepost op: februari 28, 2010, 00:15:24 am »
Wij hebben heuveltjes gemaakt in de tuin. Barney vind het geweldig die heuvels op en af te lopen. We hebben heel veel heide geplant, als die eens uitgegraven wordt door een ijverige helper kan je die terug steken en het groeit weer. Verder hebben we wat verschillende soorten struikjes (die ooit struiken dienen te worden) waar hij in de toekomst dan de koelte en schaduw kan gaan opzoeken. We hebben ook een vijvertje in de tuin, Barney is nu niet echt een zwemmer, maar stel er komt er wel ooit 1ne die graag een duik neemt, dan kan dat.We hebben ook nergens kiezels voorzien (want hij is nog lang niet af), honden lopen daar niet graag op. Waar normaal mensen kiezels gooien (paadjes enz) gaan wij wit zand gooien, kan hij daar lekker in rollebolle  :thumbs:
http://www.bloggen.be/cairn/

The road to my heart is paved with paw prints.

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #2 Gepost op: februari 28, 2010, 00:17:48 am »
er bestaan in ieder geval rioolbuizen in kunststof - zien er dan uit zoals de gres buizen van vroeger maar dunner - heb wel geen idee hoe zwaar dat dan weegt ...

maar ik zou gewoon eens horen of je dat niet kan laten leveren - bij firma's van septische putten en zo  :kweetni:

onze tuin is voornamelijk gras, om ballen te kunnen werpen  :lol:  en wat struiken en bomen voor de schaduw in de zomer ...

Offline sonja

• Snuffeltje
« Reactie #3 Gepost op: maart 15, 2010, 16:13:07 pm »
ik heb ook een vijvertje waar ze in kunnen, verder aan de zijkanten wat bos, 4 meter  breedte, waar ze mogen graven en liggen en vanachter liggen er wat boomstammetjes waar ze soms opkruipen, en speciaal de voortuin vrijgemaakt voor de honden zodat ze beweging op straat zien, vinden ze ook leuk wel veel geblaf maar dat is in deze hondenbuurt niet erg, zou wel nog meer leuke dingen willen plaatsen maar weet niet goed wat, misschien wat agilitytoestellen of zo maar das dan weer zo duur

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal