lol ja ongeveer toch de foto's van mijn finish zijn niet voor publicatie vatbaar, maar laat ons zeggen dat de mensen vant rood kruis da ni rap vergeten ze stonden direct met 6 man rond mij
mira met lunataler?
Citaat van: marijke op november 11, 2009, 20:32:03 pmCitaat van: orinake op november 10, 2009, 10:19:54 amCitaat van: marijke op november 09, 2009, 23:03:25 pmalles dus leuk verlopen voor iedereen lol ja ongeveer toch de foto's van mijn finish zijn niet voor publicatie vatbaar, maar laat ons zeggen dat de mensen vant rood kruis da ni rap vergeten ik kan er mij niets bij voorstellen ze stonden direct met 6 man rond mij
Citaat van: orinake op november 10, 2009, 10:19:54 amCitaat van: marijke op november 09, 2009, 23:03:25 pmalles dus leuk verlopen voor iedereen lol ja ongeveer toch de foto's van mijn finish zijn niet voor publicatie vatbaar, maar laat ons zeggen dat de mensen vant rood kruis da ni rap vergeten ik kan er mij niets bij voorstellen
Citaat van: marijke op november 09, 2009, 23:03:25 pmalles dus leuk verlopen voor iedereen lol ja ongeveer toch de foto's van mijn finish zijn niet voor publicatie vatbaar, maar laat ons zeggen dat de mensen vant rood kruis da ni rap vergeten
alles dus leuk verlopen voor iedereen
toch niks aan overgehouden
alé ,je bent gaan lopen tegen beter weten in beetje een rottweilerkarakter zekers hopelijk vinden ze het probleem en kunnen ze het goed verhelpen , kan je er volgende keer pijnloos tegenaan
beetje een rottweilerkarakter zekers
kan geloven dat ze met zes kwamen afgelopen en dat noemt de funrun hé ! hint hint da's ni lopen tot je erbij neervalt