Gyke,
2 jaar geleden kwam je hier als verjaardagscadeautje.
Kleine pruts werd netjes afgeleverd door hugo en Maureen.
Hier mocht je eerst in de bench wat op je positieve komen en zo kon je ineens kennis maken met de andere diertjes in het gezin.

Langzaam groeide je op naar een echte dame

Om dan een echte arrogante dame te worden die voor niets of niemand aan de kant ging.

Ondertussen was je van binnenpoes weer een buitenpoes geworden, hoe graag je ons ook zag, je ging zo graag jagen, sliep liever in de berg hooi in de hangaar dan binnen. Als je dan eens binnen zat maakte je me snachts wakker om langs de raam naar buiten te mogen,...
Je franke karaktertje ging je ooit de das om doen...
Al hadden we het ons anders voorgesteld.
Je stak te pas en te onpas de straat over, auto's moesten maar zorgen dat ze je niet raakte, je trok het je niet aan.
Mensen die hier aan de poort passeerden daar klauwde je naar, zeker als het een lange flapperende rok was dan haalde je je nagels uit.
Als de honden buiten speelde ging je ze uitdagen, door achter de kennelpanelen te gaan zitten, waardoor ze net niet aan je konden...
Helaas heb je vandaag een fout gemaakt die je duur betaald hebt.
Lieve kleine meid, waarom was je ook zo stom om in Raina der kennel te kruipen?
Waarom moest je dat nu in godsnaam doen???
Raina wilde zo graag met je spelen, maar ze beseft niet dat haar sterke kaken te sterk zijn voor jouw fijne lichaampje.
1 beet, 1 stomme beet, maar het was er 1 teveel...
We konden niets meer voor je doen meisje.
Het enige wat ik nog kon doen was naar de DA rijden en je waardig laten inslapen kleine arrogante kat van me...
Slaapwel kleine duivelin, mijn Gyke, mijn Gygymie, mijn ratteke, mijn kiekendief...
Ik ga je enorm missen.