Auteur Topic: De ideale hond - Hilde Quisquater  (gelezen 4409 keer)

Offline Borderfan

• Slijkduiveltje
  • **
  • Geslacht: Vrouw
  • There is no greater friend than a faithful dog!
De ideale hond - Hilde Quisquater
« Gepost op: augustus 28, 2009, 15:33:06 pm »

Het boek voor elke hondeneigenaar en voor iedereen die er aan denkt een hond aan te schaffen.
Elk hondenras heeft zo zijn specifieke karaktertrekken. Vaak kiezen mensen nogal impulsief voor een bepaald hondenras. Zo lopen ze het risico een nieuwe huisgenoot te krijgen die helemaal niet aan hun verwachtingen voldoet. Het is zaak dan deze hond beter leren kennen en te begrijpen, zodat de verstandhouding tussen hond en baas kan verbeteren.
Hilde Quisquater, bekend van het VT4-programma De hondenfluisteraar, toont u ook wat elke hond nu juist nodig heeft om geen probleemhond te worden.
Aan de hand van duidelijke praktijkvoorbeelden legt ze de basisregels uit voor de aanschaf , maar ook voor de  opvoeding van je huidige  hond. Het resultaat? Probleemgedrag behoort voorgoed tot het verleden!
U leest ook over de dingen die Hilde dagelijks meemaakt in haar praktijk en zij ontkracht een hele boel fabeltjes uit de
hondenwereld.
U steekt vast veel op van dit vlot lezende boek !

Ik heb dit boek gelezen en ik vind het een aanrader voor iedereen die van plan is een hond in huis te halen.

Offline ximmeke

• Platsmoeltje
    • Our Dogs
Re:De ideale hond - Hilde Quisquater
« Reactie #1 Gepost op: augustus 28, 2009, 19:04:03 pm »
Misscien moet ik het toch eens lenen van een vriendin ,,,

de meeste zeggen dat het echt een boek is voor mensen die nog geen hond hebben gehad
maar voor hondeneigenaars staat er niet veel nieuws in ,,,

maar ik zal hetzelf eens lezen ,,

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re:De ideale hond - Hilde Quisquater
« Reactie #2 Gepost op: augustus 29, 2009, 01:45:10 am »
origineel stond deze topic er al... maar omdat dat er eentje was van voor de crash, heb ik de vorige verwijderd voor deze...

(deze reactie verwijder ik terug op zondag 30 aug)

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal