Hey
Vandaag hebben mijn vrouwtje en ik deelgenomen aan het jaarlijkse clubkampioenschap op onze HS.
Nadat we ons hadden aangemeld op het secretariaat, moesten we nog even wachten tot we konden beginnen.
Maar al gauw konden we van start gaan. De eerste oefening was het blijven liggen. Dit ging heel goed.
Daarna kwam het vast volgen. Dit ging goed, maar het vrouwtje had een zware AW gelopen.
Hier waren we al wat puntjes kwijt. Ik was 2x even weg geweest, vandaar dat we 2 punten kwijt waren.
Toen mocht ik apporteren. Deze oefening deed ik heel goed.
Daarna was het 'den break'. Het vrouwtje liet mij staan en vervolgens moest ik gaan zitten.
Terwijl het vrouwtje weg liep, was ik gaan liggen. Ik was al 1 puntje kwijt.
Na het teken van de keurder riep ze me op en ik kwam vlot aangelopen en ging mooi liggen.
Even later riep ze me op in zitvoor en vervolgens moest ik aan de voet gaan zitten. Deze oefening ging erg goed.
Daarna moest ik de houdingen doen. Het vrouwtje liet me liggen en ging toen in de band staan.
Vervolgens moest ik gaan staan en dan gaan zitten. Dit ging allemaal prima.
Dan was het de losse volgoefening. Dit ging heel wat minder vlot. Het vrouwtje liep een AW en ik bleef wat achter.
Omdat het vrouwtje zag dat ik achter was, zei ze 'Volg' tegen me. Toen waren we nog meer punten kwijt.
Op deze oefening hebben we de meeste punten verloren.
Maar dan kwam er nog het plaatske. Dit ging prima.
Al bij al was het vrouwtje toch nog tevreden over mij.
M'n uitslag is nog niet bekend.
Pootje Hinta
FilmpjesVast volgen
Los volgen
Plaatske
De foto's volgen nog.