Auteur Topic: Op vakantie in Drenthe ( NL )  (gelezen 3563 keer)

Offline Sheltiefun

• Grommertje
  • Geslacht: Vrouw
Op vakantie in Drenthe ( NL )
« Gepost op: juli 17, 2009, 16:38:26 pm »
http://www.drenthevakantie.eu/bungalow.html

Hier gaat iemand heen met wolfhonden. Het ziet er ook héél mooi uit.

Als ge een beetje goe rondzoekt vindt ge toch wel al verscheidene adresjes waar de honden mee kunnen. Ik, met 4 honden, vind dat gewoonweg de max ! Ik zou niet weten wat meer te willen  :D

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
    • Xtreme Nails
Re:Op vakantie in Drenthe ( NL )
« Reactie #1 Gepost op: juli 17, 2009, 19:50:23 pm »
Mooi  :thumbs:
http://www.bloggen.be/cairn/

The road to my heart is paved with paw prints.

Offline Riet

• Zwemmertje
    • DreamsForEternity
« Reactie #2 Gepost op: juli 17, 2009, 23:39:30 pm »
 :thumbs:

Offline Dotchielover

• dikkopske
« Reactie #3 Gepost op: juli 17, 2009, 23:57:12 pm »
En met 7 honden? Alllé hondjes. Ik vrees dat we nergens terecht kunnen. Twee jaar geleden zijn we op een camping in Nederland (Tilburg) terechtgekomen, er was een Cavalierforumtreffen, met 5 hondjes. Eerst mochten we er niet op, na lang gepalaver toch, we moesten met onze vouwcaravan helemaal in 't hoekje van de wei om geen andere kampeerders te storen. en per hondje, per nacht 2,5 € betalen!)  Hahaha, wij stonden alleen op de wei!!! Maar wij hadden wel een fantastisch plaatsje, een bosweggetje oversteken en we waren in een vele hectare grote losloopzone.
Groetjes, Vera en de honden bende

Offline Sheltiefun

• Grommertje
« Reactie #4 Gepost op: juli 22, 2009, 11:40:25 am »
En met 7 honden? Alllé hondjes. Ik vrees dat we nergens terecht kunnen. Twee jaar geleden zijn we op een camping in Nederland (Tilburg) terechtgekomen, er was een Cavalierforumtreffen, met 5 hondjes. Eerst mochten we er niet op, na lang gepalaver toch, we moesten met onze vouwcaravan helemaal in 't hoekje van de wei om geen andere kampeerders te storen. en per hondje, per nacht 2,5 € betalen!)  Hahaha, wij stonden alleen op de wei!!! Maar wij hadden wel een fantastisch plaatsje, een bosweggetje oversteken en we waren in een vele hectare grote losloopzone.

Dotchie, vraag het es aan de mensen van Easterwood, als de hondjes goed opgevoed zijn is dat daar geen probleem volgens mij. 't is wel wat duurder qua verblijf maar zeker de max, wij gaan met nieuwjaar voor onze derde keer  :winkt: Da's ook aan het Drents-Friese Wold.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
« Reactie #5 Gepost op: juli 22, 2009, 23:27:58 pm »
Eén van onze sponsors heeft een huisje waar je met tien honden binnen mag, mss eens gaan piepen op de site?

DF leden krijgen zelfs korting bij een boeking... maar je vind alles terug op haar site. LevalyParadis (zie haar eigen sectie lager het forum)

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal