De Admin plaatst altijd de datum en voldoende uitleg.
08/02/2006
Deze ochtend heeft administrator Dogsfriendly op de zijkant van het forum de 'wie is online' en 'zoeken' verwijderd.
Dit omdat 'wie is online' reeds onderaan het forum te bezichtigen is en 'zoeken' je zelf ook kan uitvoeren als je via je adresbalk gaat naar Google.
Deze laatste kan niet echt rekenen op sympathie van de serverbaas, nadat ze hem valselijk beschuldigd hebben van het gebruik van robots om te klikken op hun ads (door te klikken ontving hij geld om de server te bekostigen)
08/02
ter info: zeroposters zullen in de toekomst om de 3 maand van het forum worden afgehaald. Ze nemen plaats in die we beter kunnen gebruiken

09/02
Zoals u dus kan merken, prijkt het goudgele logo sinds vandaag 21u00 op het forum.
In de topforumlijst staat hij nu ook

10/02
toegevoegd aan avontuur: 'met de hond reizen'
en zo zijn er af en toe wel nog interessante linken die ik plaats. Kwestie van af en toe eens rond te surfen over het forum

in Kranige pootjes, voor de niet-weters, kan je een topic terugvinden waar je hondentoiletten en hondenweides vindt over gans het land. Ik heb me daar zeker al een uur aan beziggehouden, hopelijk wordt het gesmaakt.
13/02
Sinds vrijdag werd Isabelle toegevoegd aan de modgroep. Dit weekend kon ze van gedachten wisselen met Lydhan en alles even onder de loep nemen. Doordat ik op weekend was, wou ik Lydhan niet alleen opzadelen met het forum. Ook al tellen we nog niet veel leden, toch leek het mij interessanter om dit op deze manier te doen.
Isabelle krijgt de verantwoordelijkheid - samen met ons natuurlijk - over de twee secties die door gasten kunnen bezocht en beschreven worden.
Dubbele attentie zijn in deze secties wel op hun plaats... Herplaatsingen en Vermist/Gevonden wordt nu bijna volledig door de moderatoren in het oog gehouden.
toevoeging aan de moderatorenkamer op 10/02
toevoeging aan de twee secties + de vuilnisbak (deel 1 vh archief): 13/02
15/02
-de topics over waar je op stranden welkom bent (één over de belgische stranden en één over de nederlandse stranden) staan sinds gisteren in Avontuur ipv in Kranige Pootjes. Vond ze beter daar passen.
-Ik heb het onderschrift ietwat aangepast... de grootte 500x200 is toegelaten. Indien hij groter is, zal u een pb krijgen van de moderator met de aanvraag die te verkleinen. het aantal karakters is nu 250 ipv 175.
*Graag geen 3 foto's onder elkaar plaatsen, maar naast elkaar. Ook opletten met Tickerafbeeldingen...niet overdrijven is de boodschap.
-Als je een poll opent kan je 11 mogelijkheden plaatsen. Dit werd vandaag aangepast. Voordien kon je er maar 9 plaatsen.
16/02
vanaf heden dienen nieuwe leden te wachten op toelating door de administrator (dat is ik dus), dit vanwege een aanmelding gisterenavond door een persoon waarmee ik in het verleden al problemen had.
Om er voor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt, deze maatregel.
Groetjes,
Admin DF
20/02
goedkeuring van 'wet' omtrent puppyverkoop op het forum.
Meer info terug te vinden in de sectie : 'ik vraag me af' in de eerste vastgezette topic.
20/02
Citaat
08/02
Deze ochtend heeft administrator Dogsfriendly op de zijkant van het forum de 'wie is online' en 'zoeken' verwijderd.
Dit omdat 'wie is online' reeds onderaan het forum te bezichtigen is en 'zoeken' je zelf ook kan uitvoeren als je via je adresbalk gaat naar Google.
de 'wie is online?' werd teruggeplaatst na aanvraag van twee actieve leden. Zij vonden dit handiger als ze het boven zagen staan.
beste mensen, als je vind dat er iets kan veranderd worden of er is iets veranderd en je denkt van:'waarom da?' laat het me aub weten. Dit is een forum waar rekening wordt gehouden met elkaars mening

21/02
zodat iedereen - behalve over honden - ook eens gezellig kan leuteren werd de Puppykamer in voege gebracht.
Tevens werd de naam Algemeen, die ik maar saai vond overkomen - aangepast naar HondenParlement.
mocht je denken van: 'op wat trekt die naam nu', geef jou idee door en wie weet veranderd de naam alsnog

28/02
Speelhoek werd aangepast naar 'Hondenweide'
28/02
Navigatie terug weg van opt forum zelf - enkel nog via portaal en de poll staat weer onder de foto (op het portaal) ipv rechts.
01/03
info: doordat het forum werd verplaatst van 'server' (blijft wel dezelfde naam enzo) blijft die navigatie daar staan. Ikzelf kan er dus niets aan veranderen.
*Die hondenweide had ik meteen moeten aanpassen naar speelweide - vond dat beter klinken - dus deed ik dat dan nu maar
*de vuilnisbak heeft dan wel een slot - je kan het nog altijd gaan bekijken. Dit is handiger voor het moderatorenteam... zo hoeven we geen topics meer te sluiten - kunnen we die meteen overzetten naar de vuilnisbak en klaar is kees. Dit ten voordele van de vingers van Isabelle en Lydhan

----
04/03/2006
vier nieuwe stijlen toegevoegd aan de lijst. U vind ze terug in uw profiel bij de keuze van ...
ondermeer FlowerPower en Halloween werden toegevoegd. De andere twee namen ben ik alweer kwijt

maar ze staan onder Halloween

04/03
de naam naast de banner stond vroeger gewoon op 'dogsfriendly' maar ik vond dat niet mooi en heb dat dus veranderd naar 'Dogsfriendly.be' dat moet in hoofdletter eh

+ linkenjacht werd aangepast naar 'Site-Shoot'
05/03
toevoeging afbeeldingen bij de Ranks

12/03
beetje late vermelding: de pollkeuze werd opgetrokken van 11 naar 15
Ondertussen kreeg Isabelle ook meer bevoegdheden, maar dat kon je al zien aan de namen op de index zelf.
Sectie 'wandelfoto's van het forum' werd even weggestoken, omdat er nog geen wandelingen worden georganiseerd via het forum.
12/03
Avatars mogen 6kb bedragen en 100x100 van grootte.
15/03
Vanaf heden

- veranderd nogmaals de forumlink, MAAR... blijft de link van superfora wel bestaan.
We gaan de naam inkorten

mss kan je hem al in je favo's steken en/of veranderen op jullie website en/of laten weten aan andere hondeneigenaren

Dogsfriendly.gratis-forum.be
22/03
ik had gehoopt verschillende secties te kunnen toevoegen aan bijv Hondensport, zoals je hebt kunnen zien. Maar dit bestaat hier niet. Ik wachtte nog even totdat de serveradmin toch op de proppen zou komen met dat systeem... maar ofwel is hij het vergeten ofwel is het niet mogelijk... ik heb het dus terug weggehaald. Met het vermoeden dat veel mensen daarop klikken en dan blijkt dat het niet bestaat

24/03
ik vraag me ietsje af... worden jullie niet graag gevierd ter ere van je verjaardag of laat je niet graag je hondjes genieten van dat extra aandacht op de dag dat ze verouderen? de verjaardagskalenders lijken mij zo leeg naargelang het aantal deelnemers die hier toch dagelijks komen langsgevlogen

28/03
toegevoegd : 'Site Shoot Varia'
Nav een uitspraak van Davy - in het verleden - leek het mij beter aan dat idee te voldoen, zodoende kan je daar alle linken plaatsen waarvan je vind dat wij daar iets aan hebben

Groetjes,
DF
14/04/06
Toegevoegd aan het forum: van Klein naar Groot...
Specifiek voor de fok... ben je van plan een nestje te forceren binnen je gezin? of gaat je hond pups krijgen? of heb je een probleem met één van de pups? Daar kan je alles kwijt

Ook vragen ivm fokkers zelf... mag je daar werpen. Zoek je een bepaald ras? stel je vraag in de afdeling Varia... wij gaan u zo goed mogelijk proberen te helpen.

04/05
Zoals sommigen wel zal opgevallen zijn, zijn er enkele veranderingen gebeurd. Ik had bijv een werpkist aangemaakt... met al die toekomstige pups int verschiet... maar blijkbaar is dit toch een sectie die niet echt in trek is, dus haalde ik alles daarin weer weg.
Reclame voor het forum werd Steunpunt
Ras in de kijker werd Hond in de kijker... vertel dus gerust eens wat over jou hond

(omgang, karakter, ... )
05/05
Portaal herwerkt

vanaf nu wordt ook de nickname + het thema van de wedstrijd vermeld onder de foto
http://www.superfora.be/mijnforum/portal.php?mforum=wwwdogsfriendly07/05
Rankafbeeldingen werden aangepast.
24/05
nieuwe smileys toegevoegd

= : dans :
:knipoog = : knipoog
:yes = : yes
:thumb: = : thumb :
:shock: = : shock :

= : kwijl :
:snot = : snot
:scheet = : scheet
:hihi = : hihi
:s = : s
:doei: = : doei :
:kiss2 = : kiss2
voor diegene die het vanbuiten willen leren

(de codes staan er dus naast, maar dan wel zonder spaties uiteraard)