Het voorbije weekend doorgebracht in het (voor ons) verre Limburg, in Dilsen deze keer.
Het is altijd stuk in de nacht als we daar toekomen, dus nu niet anders, om 23.30u met 2 auto's + caravan en maar liefst 8 honden

3mini's, 3 mediums en 2 larges opeengestapeld bij wijze van spreken.
Tot we alles klaargezet, uitgepakt, uitgelaten en te slapen hadden gelegd was het bijna 2u 's nachts.
Dus we waren niet zo heel fris zondagochtend, de honden daarentegen

Van de 8 die we meehadden, moesten er 6 lopen, 5 met Anneleen en ikke ocharme met 1tje, maar heb mezelf gebombardeerd als groom

Garbhan moest als belofteke de eerste starten met het spelletje, en een uitgeruste hond met een moe baasje is echt vragen om gekke kuren, maar na wat geharrewar hebben we toch zonder dk onze gambler afgewerkt

de andere 2 beloftekes hadden beide wel DK, dus hadden we onze 1e plaats binnen

Als volgende was er voor ons het Vast Parcours, en ik had gelukkig Garbhan al wat laten apporteren zodat ie iets minder vinnig aan de start stond, en warempel, na een weigeringske door ondergetekende veroorzaakt, liep Garbhan snel en foutloos verder, de andere 2 opnieuw een DK.
Op goede weg naar een 1e plaats dus!
In de namiddag was er dan de jumping en het was er eentje om alle registers open te trekken, op snelheid dus, met op tijd en stond een "rear cross" (wissels dus).
en ik zag dat volledig zitten, eventjes de kuiten opgewarmd en we zijn weggesprint, Garbhan deed het gewoon SUPER! De toegestane tijd om parcours af te leggen was 45 secs en wij kwamen binnen gestormd na een goeie 22 secs.

Om een vergelijk te maken, moesten wij in 1e graad lgelopen hebben, hadden we daar ook gewonnen bij de mini'tjes, en hadden we zelfs podium bij de Large, zij liepen hetzelfde parcours en er waren maar 2 larges met een seconde minder op de klok als Garbhan...
Dus 2 mooie 1e plaatsen gehaald, en ikke weer zo fier als nen gieter natuurlijk op mijn ienimini ventje

Jammer genoeg is er niet gefilmd wegens het rot-weer ginder, maar de beker staat er toch maar weer