We hebben een druk sport weekend achter de rug,
wat eigenlijk zaterdag om 17u moest beginnen, is volledig anders uitgedraaid

nog een andere geleider van de club, die paarden heeft,
belde me vrijdagavond om te vragen of ik zaterdagmorgen met zijn sheltie aan de start kon staan,
wegens een veulen met kolieken...
en op zondag kwam er nog een bordertje aan de lijst, wegens drukke blok-periode van haar baasje

zaterdagmorgen dus extra vroeg opgestaan om naar St Gillis te tuffen

daar toegekomen mocht met nog een toy aussie starten wegens een accidentje van zijn vervangeleider en dringend spoedbezoek

maw ik heb met 4 honden parcourskes gelopen, daar raak je wel wat van in de war als interim geleider

maar.... op de selectie hebben we toch al iets goed gepresteerd, een uiterst snelle jumping gelopen, zelfs binnen de SPT van de larges én foutloos, op het VP een dk, jammer genoeg, wegens coordinatie foutje, maar hij had dan wel alle raakvlakken

en een eerste kwalificatie is binnen voor het IMCA

nog een paar te gaan...
Zondag hebben we vrij goed gewerkt, het spelletje hebben we opgeofferd aan een training op de raakvlakken, en op het eind van de dag stonden we het podium, mét een 1e plaats dan nog

Echter deze morgen heeft de harde manege grond duidelijk zijn sporen nagelaten, want Garbhan wou dus echt niet meer opstaan en stappen, hij liep ook met een bolle rug als hij besloot om wat te bewegen.
ben dan maar van het werk weggegaan toen het consultatie tijd was, en de DA denkt ook dat hij extreem stijf is door al zijn harde werk dit weekend, hij heeft enkele inspuitingen gehad,oa metacam en een lymfemyosoot (drainage) en spierontspanners op de rugspieren.
Als hij woensdag niet beter is, kan het zijn dat er hernia problemen zijn

tijd zal raad geven in dit geval, maar ondertussen is hij wel weer zijn eigen energieke zelf (onder de metacam)