Auteur Topic: DIERENPENSIONS gezocht  (gelezen 6451 keer)

Offline alcoppe

• pikkediefje
  • **
  • Geslacht: Man
  • Danté en Cedric Coppejans; Hearts of Gold
    • Onze pagina
DIERENPENSIONS gezocht
« Gepost op: april 13, 2009, 22:46:56 pm »
Naar aanleiding van Riet die vindt, dat er hierop eens ingespeeld dient te worden door mensen die er gebruik van maken of weet van hebben.

Offline greatballsoffire

• Deugenietje
  • *
Re:DIERENPENSIONS gezocht
« Reactie #1 Gepost op: april 14, 2009, 10:13:37 am »
Dierenhotel "Lancelot"  Hogestraat 58 8020 Ruddervoorde /Oostkamp .

http://www.dierenhotel-lancelot.net/

Verschillende klanten die ik hier naar doorverwezen heb zijn heel tevreden over dit dierenhotel.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #2 Gepost op: april 14, 2009, 13:03:19 pm »
ik hoop dat 'roodhof' nooit wordt vermeld... of ik trek je persoonlijk door m'n kabel... dat is een hondenfokkerij en hondenpension... ik ben daar gisteren voorbij gewandeld...

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline yvy

• Kwijlfabriekske
  • *
« Reactie #3 Gepost op: april 14, 2009, 19:35:19 pm »
Hier in Lotenhulle (9880 Aalter) is een heel goed hondenhotel " De barelhoek ".
                           http://users.telenet.be/barelhoek/index.htm
 Daar gaan we altijd met plezier en een gerust hart,want die mensen leven voor de honden en zijn daar altijd goed verzorgd.
Bij afhaling,zijn de honden gewassen en zelfs het kussen of matje waar ze op slapen wordt ook mooi gewassen en je krijgt altijd heel veel uitleg wat ze ondertussen allemaal met je hond hebben gedaan,of wat je hond zelf gedaan heeft.
In de winter hebben de honden zelfs mooi warm,want dan ligt de vloerverwarming aan.
Vroeger,tot 2 jaar terug ging onze Dobermann daar telkens en die mensen vroegen altijd wanneer hij terug ging komen,gewoon omdat ze hem zo graag zagen en onze 'Reno' mocht daar dan altijd extra lang buitenlopen,omdat hij dat hier bij ons minder kon.
Ook bij de opendeurdagen moest hij erbij zijn van hen.
Je mag daar zelf het soort eten bepalen en onze Dobermann mocht maar weinig drinken omwille van het grote gevaar voor maagkanteling en daar hielden ze zich ook aan.
Als we hem na de reis gingen afhalen was dat altijd een volledig verslag en wanneer hij het laatste jaar van z'n leven,
vorig jaar in juni gestorven op 15 jarige leeftijd !!!,niet was geweest was er daar al grote ongerustheid over hem.
Want ze wisten van zijn spierziekte en dat zijn poten niet meer mee wilden...........
Wij zijn hen dan ook persoonlijk gaan melden van zijn overlijden en stonden daar allemaal met tranen in de ogen.
Reno,onze overleden superlieve dobermann  :cry:

www.bloggen.be/doggylover

-   Manchester Terrier & Chihuahua -

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal