Auteur Topic: Ons gezin gaat op vakantie en onze dieren .....  (gelezen 12152 keer)

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Xtreme Nails
Re:Ons gezin gaat op vakantie en onze dieren .....
« Reactie #15 Gepost op: april 13, 2009, 20:10:39 pm »
Je bent geen slecht baasje als je voor je honden een goed onderkomen hebt als je op vakantie gaat. Ik hoef me daar gelukkig ook geen zorgen om te maken omdat wij nooit op vakantie gaan, wij houden daar gewoon niet van.

@ Yvy: Ik zet wel even dat hondenhotel onder mijn favorieten, kunt nooit weten waar het goed voor is en amaai, die zitten daar schoon  :headbang: :thumbs:
http://www.bloggen.be/cairn/

The road to my heart is paved with paw prints.

Offline Riet

• Zwemmertje
    • DreamsForEternity
« Reactie #16 Gepost op: april 13, 2009, 22:43:40 pm »
Zelf ga ik zelden op vakantie, deed dat trouwens ook uiterst zelden voor ik honden had.
Mijn zoon zou wel voor hen zorgen maar als je weet hebt van een hondenpension waar je weet dat ze supergoed zitten en verzorgd worden zou ik ook niet aarzelen om hen daar te brengen als het moest.
Is er hier niet ergens een topic met links over goede hondenpensions?  :krab:

Offline Copin

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #17 Gepost op: april 13, 2009, 23:59:07 pm »
Ik ga gewoon niet op reis...
Maar ben nu wel al 2 jaar op rij naar buitenland geweest voor de IMCA (agility)
met mobilhomes, maar de rit zou heel zwaar worden, de honden mochten ginder niet in de hal binnen (enkel deelnemende honden) en door het warme weer ginder,
heb ik wijselijk besloten ze thuis te laten.
En dan echt thuis, mijn ma en een vriendin kwamen naar hier om ervoor te zorgen.
Ik vrees zelfs dat ze meer wandelingen gehad hebben dan ze met mij hebben  :tong:
Copin zou niet aarden in een opvang, die is schuw naar mensen die hij niet kent én valt uit naar andere reuen als je het niet goed in de gaten houdt, en nu zeker met al de medische verzorging die hij nodig heeft...  :halt:
Ik zal wel zoeken naar een oplossing waar we allemaal samen kunnen naartoe gaan

Offline Sheltiefun

• Grommertje
« Reactie #18 Gepost op: april 14, 2009, 00:22:36 am »
De honden gaan altijd mee. Ik zou verloren en ambetant lopen zonder hen ...

Offline alcoppe

• pikkediefje
  • **
  • Geslacht: Man
  • Danté en Cedric Coppejans; Hearts of Gold
    • Onze pagina
« Reactie #19 Gepost op: april 14, 2009, 00:25:29 am »
@sheltiefun :headbang:

Offline charmed

• dikkopske
  • Charming!
« Reactie #20 Gepost op: mei 01, 2009, 19:34:47 pm »
Wij zonder onze shelties op vakantie dat gaat natuurlijk niet. We zijn al diverse keren met 7 shelties op vakantie geweest in duitsland in een huisje, nu hebben we er acht. Wij gaan dit keer in december op vakantie omdat we enkele shelties hebben die niet tegen de warmte kunnen. Wij gaan speciaal voor Prudence van 24 december tot 2 januari op vakantie ergens op een eiland in nederland, daar waar ze geen vuurwerk dichtbij hebben.

Zonder shelties zou ik geen oog dichtdoen :( En ik vind het ook onverantwoord om drie honden met toevallen aan een oppas over te laten.

Offline lady

• pikkediefje
  • **
« Reactie #21 Gepost op: mei 17, 2009, 20:34:58 pm »
Hier ook geen hondenhotel toestanden meer , alhoewel ik zeer tevreden was over de behandeling daar.
Als hier op vakantie gegaan word is het samen ofwel blijft één van ons drie een paar dagen thuis met de honden.
Eyota kan niet naar een hondenhotel , dus splitsen we onze vakanties op  :kweetni: 

Muffin en Emma

• Gast
« Reactie #22 Gepost op: mei 17, 2009, 21:21:30 pm »
ah maar Eyota mag hier komen  :crazy: :joepie:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #23 Gepost op: mei 26, 2009, 23:45:08 pm »
Het eerste hondje van m'n ouders ging ooit op hondenpension... ze is terug gekomen met vlooien...

als ik sommige hondenpensions zie... dan denk ik meteen: wie steekt zijn hond daar nu?

ken er zo'n ene in de regio van mij... ben vergeten waar precies en 'k ga er ook geen reclame voor maken... tis net een fokkerij...  :puke: of een ander hotel (in Jabbeke) waar de honden amper buitenkomen, gans de dag dat gejank...

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline yvy

• Kwijlfabriekske
  • *
« Reactie #24 Gepost op: mei 27, 2009, 19:15:20 pm »
Df,dan moet ge eens naar de Barelhoek hier in Lotenhulle komen kijken,honden worden gewassen de dag van afhaling,
eventuele meegebrachte dekentje wordt gewassen en de hond word bij afhaling in de nek bespoten met verstuiver,honden mogen elk om beurt op het grote losloopterrein en in de winter hebben de honden vloerverwarming,
de honden zelf hebben elk een grote ruimte waar ze zowel binnen en buiten kunnen lopen. :clap:
Met andere woorden ; the place to be ! :thumbs: :thumbs: :thumbs:
www.bloggen.be/doggylover

-   Manchester Terrier & Chihuahua -

Offline Ziggy

• Ploeteraartje
  • *
  • www.dogvision.be
    • DOGvision
« Reactie #25 Gepost op: mei 27, 2009, 19:31:04 pm »
als wij op reis gaan is dat met honden.
joeri wil me overtuigen eens een weekend NY ofzo te doen, maar eigenlijk, voor mij persoonlijk, is vakantie net met je honden in een ongerepte natuur lange wandelingen te doen. Of aan een meer wat plonzen, in de zon soezen, ...
Mmmm

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #26 Gepost op: mei 28, 2009, 23:23:34 pm »
ik heb ook eentje die eens verder wil... en persoonlijk ik ook wel... maar ik doe zoiets pas als we eens een moment zonder hond zouden zitten... omdat we op een wachtlijst staan voor een komend hondje

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline Riet

• Zwemmertje
    • DreamsForEternity
« Reactie #27 Gepost op: mei 28, 2009, 23:48:15 pm »
ik heb ook eentje die eens verder wil... en persoonlijk ik ook wel... maar ik doe zoiets pas als we eens een moment zonder hond zouden zitten... omdat we op een wachtlijst staan voor een komend hondje

Hoe wat wie waar komend hondje ?????

Offline lady

• pikkediefje
  • **
« Reactie #28 Gepost op: mei 31, 2009, 11:42:25 am »
ah maar Eyota mag hier komen  :crazy: :joepie:
Heel lief , maar ge zou ni weten wat ge voor hebt  :fluit:
Ik kan haar zelfs niet alleen bij de trimster laten - als ik uit zicht verdwijn breekt ze het kot af , ze panikeert namelijk als ze mij niet ziet - zelfs hier in huis moet ze weten waar ik ben  :kweetni:

Offline Mandy

• Speelkontje
  • **
« Reactie #29 Gepost op: juli 05, 2009, 17:41:10 pm »
Wij gaan in September 8 daagjes op vakantie. Onze hond gaat naar een oppas-gezin. Waar hij enorm verwend wordt en het uitstekend naar zijn zin heeft :hihi:.
Vorig jaar toen we hem kwamen halen lag hij lekker relaxed languit op de bank, en toen wij binnenkwamen kwam die heel even "hallo" zeggen en ging terug op de bank  :joepie:

Hij heeft daar de tijd van z'n leven :roflol:

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal