In principe 'mag' je van St. Hubertus geen werkboekje voor een kruising aanvragen als je al een hond gehad hebt.En je kan ook in andere verbonden / federaties je gading vinden natuurlijk
In principe 'mag' je van St. Hubertus geen werkboekje voor een kruising aanvragen als je al een hond gehad hebt.
Citaat van: els op Maart 26, 2008, 04:50:17In principe 'mag' je van St. Hubertus geen werkboekje voor een kruising aanvragen als je al een hond gehad hebt.En wat is de reden daar achter? (Gewoon uit interesse.)
kruisingen zullen desondanks hun 'verplichting' altijd blijven bestaan... Het is vechten tegen een bierkaai
Citaat van: Dogsfriendly op April 09, 2008, 12:02:02kruisingen zullen desondanks hun 'verplichting' altijd blijven bestaan... Het is vechten tegen een bierkaaiJe hebt kruisingen en kruisingen héEen bewust gefokte kruising kan bij mij nietEen kruising uit een oeps-nestje wel
Citaat van: miss e op April 14, 2008, 08:45:19Citaat van: Dogsfriendly op April 09, 2008, 12:02:02kruisingen zullen desondanks hun 'verplichting' altijd blijven bestaan... Het is vechten tegen een bierkaaiJe hebt kruisingen en kruisingen héEen bewust gefokte kruising kan bij mij nietEen kruising uit een oeps-nestje welWat vind je dan van de bewuste kruisingen lab-golden retriever voor geleidehonden? Voor mij mag het wel, al zou ik er zelf liever geen willen! Ben nl. echt verknocht aan labbies!
Citaat van: Miske op April 14, 2008, 08:55:11Citaat van: miss e op April 14, 2008, 08:45:19Citaat van: Dogsfriendly op April 09, 2008, 12:02:02kruisingen zullen desondanks hun 'verplichting' altijd blijven bestaan... Het is vechten tegen een bierkaaiJe hebt kruisingen en kruisingen héEen bewust gefokte kruising kan bij mij nietEen kruising uit een oeps-nestje welWat vind je dan van de bewuste kruisingen lab-golden retriever voor geleidehonden? Voor mij mag het wel, al zou ik er zelf liever geen willen! Ben nl. echt verknocht aan labbies!Kan je mij uitleggen waarom ze dat zouden doen?Gewoon een vraagje hé ik dacht dat bijde zo goed als het zelfde van karakter waren