Auteur Topic: Met u honden op vakantie naar Hongarije  (gelezen 8902 keer)

Offline anette

• Snuffeltje
  • Geslacht: Vrouw
Met u honden op vakantie naar Hongarije
« Gepost op: maart 16, 2009, 14:11:56 pm »
In het noord-oosten tussen twee nationale parken het Aggtelek en het Bukk gebergte ligt in een klein bergdorpje ons twee persoons studio. In 2010 ook een 4 persoons volledig ingerichte tent te huur. De tent is omheind met u eigen stukje grasveld. Idiaal voor de honden. Ook kunt u op ons erf  kamperen. Het gehele terein is afgesloten. Dus u hond(en) kunnen niet weglopen. Aan de achterkant van ons terein via poortje loopt u zo de vrije natuur in. Op het terein is een zwembad, tafeltennis, dart, :
« Laatst bewerkt op: augustus 04, 2012, 10:46:23 am door anette »
ben gek op dieren en de natuur

Muffin en Emma

• Gast
Re:Met u honden op vakantie naar Hongarije
« Reactie #1 Gepost op: maart 16, 2009, 14:29:35 pm »
zie je wel, ik had je al gevonden, maar je weblog was op dat moment offline.
Ziet er schitterend uit, ga eens gauw de afstand uitrekenen.

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
    • Xtreme Nails
« Reactie #2 Gepost op: maart 16, 2009, 21:28:33 pm »
Ziet er goed uit  :headbang:
http://www.bloggen.be/cairn/

The road to my heart is paved with paw prints.

Offline Sheltiefun

• Grommertje
« Reactie #3 Gepost op: maart 17, 2009, 14:19:59 pm »
Aaaaaah zo'n ingerichte tent? Kunnen daar 4 honden in benchen slapen ?

't is ff zoeken op je log, maar staan wel leuke aantrekkelijke foto's op ze  :fluit:

Wat is een huf? Heb je daar foto's van ?
« Laatst bewerkt op: maart 17, 2009, 14:23:27 pm door Sheltiefun »

Offline anette

• Snuffeltje
« Reactie #4 Gepost op: maart 17, 2009, 14:26:55 pm »
Hallo Anneke,
Ja dat zal wel lukken denk ik En mocht je met je spullen wat krap komen te zitten kunnen wij altijd een bijzet tentje erbij zetten voor je spullen.

groetjes Anette
Sorry lees net je vraag wat een huf is dat ligt aan de dag koers nu krijg je veel huf voor een euro  zomers is dat vaak minder  maar je mag bij ons ook met euro betalen.
« Laatst bewerkt op: maart 17, 2009, 14:33:50 pm door anette »

Offline anette

• Snuffeltje
« Reactie #5 Gepost op: maart 17, 2009, 14:30:27 pm »
Hallo Muffin en Emma,
Leuk dat je op ons weblog heb gekeken.
En misschien als het wat beter gaat met je knie dat wij jullie mogen begroeten.

Offline Sheltiefun

• Grommertje
« Reactie #6 Gepost op: maart 17, 2009, 15:06:38 pm »
Aaaah huf da's het geld... man man man en ik zit aan hutjes etc te denken... ben nog groen achter mijn oren ze  :mrgreen:

Stel da'k bv voor twee weken zou komen, de zaterdag aankomen en twee weken later de zondag terugkomen. Wat zou me dat dan kosten met twee personen en 4 honden in de studio? Ik begrijp de prijzen niet zo goed  :bloos:

Offline anette

• Snuffeltje
« Reactie #7 Gepost op: maart 17, 2009, 15:55:49 pm »
Hallo,
De prijs voor 14 dagen in de studio voor twee personen  en vier honden is: 484,00 euro.
Boek je voor 1 April  dan gaat er 10% vroegboek korting af  dus dan word de prijs 435,60 euro.
Hier zit toeristenbelasting, water, elektra, eindschoonmaak, en bij aankomst opgemaakte bedden, als je voor veertien dagen boekt dan krijg je na een week  weer schoon beddengoed. 
Zijn er meer vragen dan hoor ik dat graag.
Groetjes Anette

Offline Sheltiefun

• Grommertje
« Reactie #8 Gepost op: maart 17, 2009, 16:06:34 pm »
Maai da's echt goekoop want wij boeken in Easterwood voor één week en da's dan rond de 600 euro voor die ene week.

:zucht: Ik wil een tucson !  :thumbs:

Offline anette

• Snuffeltje
« Reactie #9 Gepost op: maart 17, 2009, 16:09:53 pm »
Hallo Sheltiefun,
Deze prijs is in het hoog seizoen in de maanden mei, juni is de prijs 444,00 euro
Met de vroegboek korting voor 01 april is dat                              399,60 euro
Verder het zelfde als bovenstaand.
Groetjes Anette  
« Laatst bewerkt op: maart 17, 2009, 16:19:44 pm door anette »

Offline Sheltiefun

• Grommertje
« Reactie #10 Gepost op: maart 17, 2009, 16:17:52 pm »
Van zodra we een goede auto hebben die de afstand aan kan, dan willen we zeker en vast eens komen. 't zal wel nie meer voor dit jaar zijn, maar het staat zeker op mijn verlanglijstje !  :thumbs:

Maai die thermae onder die grotten ziet er ook zalig uit zenne wow !  :schok:

Offline anette

• Snuffeltje
« Reactie #11 Gepost op: maart 17, 2009, 17:01:40 pm »
Hallo Sheltiefun,
Het lijkt mij ook veiliger met een goede auto te rijden zodat je zonder problemen kunt genieten van je vakantie.
En misschien kunnen wij jou volgend jaar wel hier begroeten.
Groetjes Anette.
:joepie:

Offline Sheltiefun

• Grommertje
« Reactie #12 Gepost op: maart 18, 2009, 11:59:40 am »
Hey Anette,

Het zal 9 kansen op 10 in de zomer van juli of augustus 2010 worden. Ik ga proberen 3 weken los te pietsen op't werk  :fluit: en dan kan mn vriend z'n tegen dan 9 jarige dochter ook mee. Derrick zegt dat onze auto het zou moeten aankunnen als daar geen superhoge hellingen zijn?  :kweetni: De auto is sterk genoeg, alleen een ouder autootje en voor hellingen geraakt hij moeilijk de berg op. Ik zie het al helemaal zitten zenne. Hoe lang moet ik op voorhand dan boeken want ik denk dat de zomermaanden snel vol zitten en zekers met maar 1 studio hé. ?

Ben benieuwd naar nog meer foto's en gegevens over de buurt etc... die grot wil ik zeker doen  :blij:

Groetjes Anneke & Co

Offline anette

• Snuffeltje
« Reactie #13 Gepost op: maart 18, 2009, 12:46:33 pm »
Hallo Sheltiefun,
De heuvels beginnen pas vlak bij ons dorpje daar voor is het heel goed te rijden. Er rijden hier veel oude auto's en verleden jaar hadden wij gasten die kwamen met een auto van 12 jaar oud en die hadden totaal geen probleem.
Hoe lang je van te voren moet boeken durf ik je niet te zeggen. Verleden jaar zomer hebben wij maar 1 echtpaar niet kunnen boeken omdat het toen vol was geboekt. Ik weet niet met hoeveel mensen je wilt komen maar de studio is een twee persoons.
De grot is de langste grot van europa en je hebt de mogelijkheid om uit verschillende soorten routes te kiezen (kilometers) Wat wij zelf ook een aanrader vinden is in Miskolc naar het termaal bad die is gebouwd in een grot.
Groetjes Anette

Offline Sheltiefun

• Grommertje
« Reactie #14 Gepost op: maart 18, 2009, 12:54:09 pm »
Awel Derrick en ik, en zijn dochter eventueel ? Die is 9 jaar, pakt nog nie veel plaats in  :mrgreen: Zij slaapt graag in de zetel bij "hare" Whisper. Dus moest er een zetel zijn en jullie vinden het goed kan ze daar slapen want eigenlijk slaapt ze het allerliefste bij de honden ... Wauw dan wil ik zeker die grot zien. Vroeger heb ik met mijn vader nog speleologie gedaan hier in kleindere grotten in de Ardennen. Dus grotten vind ik echt de max  :headbang: ben blij dat het te doen is voor de auto. Laat je me weten of Daphne ( Derrick's dochterke ) mee kan? Daar moet ik dus voor met haar moeder overleggen wanneer ze dan bij ons zou verblijven en dan kan ik het eventueel al vastpinnen da'k zekers niet te laat ben  :fluit: Onze auto is een Peugeotje van 1996, maar nog in perfecte staat. Kan al niet meer wachten  :headbang:

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal