Auteur Topic: Met u honden op vakantie naar Hongarije  (gelezen 9948 keer)

Offline anette

• Snuffeltje
  • Geslacht: Vrouw
Re:Met u honden op vakantie naar Hongarije
« Reactie #15 Gepost op: maart 18, 2009, 13:13:45 pm »
Hoi Sheltiefun,
Nou een zetel lijkt mij niet zo geslaagt om daar veertien dagen in te moeten slapen. Wij kunnen een derde bed bij zetten maar ik waarschuw liever even dat het dan wel heel krap is. Wat misschien een beter oplossing is als Daphne dat wil dan kan zij ook in een tent slapen eventueel met de honden En anders de mogelijkheid dat zij op de twee persoons bank slaapt bij jullie. Denk er maar even over na en overleg met Daphne wat zij wil.
Groetjes Anette
ben gek op dieren en de natuur

Offline Sheltiefun

• Grommertje
« Reactie #16 Gepost op: maart 18, 2009, 13:40:38 pm »
Daphne is totaal 0,0 veeleisend hoor. Dat komt dik in orde  :thumbs:

Amaai kheb es gekeken hoe lang we zouden moeten rijden volgens mappy: ... dus dan zouden we inderdaad beter drie weken komen eh  :mrgreen: Ik hoor es rond wanneer we zouden komen en dan leg ik het vast.  :thumbs:

Aankomst
Felsotelekes, Borsod-Abaúj-Zemplén (Hongarije) 
Duur (1): 17u39
Afstanden : 1590.83 km, dont Waarvan autosnelwegen : 1334.87 km

:zot: jes eh  :hihi:

Offline anette

• Snuffeltje
« Reactie #17 Gepost op: maart 18, 2009, 13:53:05 pm »
Hallo Sheltiefun,
Dat is goed hoor wel wanner jullie komen.
Groetje Anette

Offline Sheltiefun

• Grommertje
« Reactie #18 Gepost op: maart 18, 2009, 14:52:49 pm »
Ik was es curieus naar nog meer foto's etc, en ik heb de homepage gevonden, maar ksnap er de ballen van  :mrgreen:

http://www.felsotelekes.hu/index.php

Welke taal spreken jullie daar dan? En verstaan de mensen daar eventueel engels of frans of duits ofzo?  :kweetni:

'k zie me al mee mn handen en voeten uitleggen voor ne cola te vragen  :doh:  :rofl:

Offline anette

• Snuffeltje
« Reactie #19 Gepost op: maart 18, 2009, 15:26:30 pm »
Hallo Sheltlief,
De page die jij gevonden hebt is van ons dorpje. De mensen hier in het dorp spreken alleen Hongaars. De kinderen leren sinds een paar jaartjes pas engels. Maar gesprekken kan je niet met hun voeren. Als je naar een resturant gaat of terras  dan zijn de menu kaarten ook in het engels of duits.  In ons dorpje is 1 supermarkt voor de dagelijkse boodschappen 2 kroegen en een postkantoor. Wij halen onze boodschappen zelf altijd in de stad  Barcika daar is de tesco en aldi.  Wil je nog meer grote supermarkten dan is Miskolc de aangewezen plek. De meesten jongeren in de stad kunnen duits of engels. En cola verstaan ze allemaal.

Groetjes Anette

Offline Sheltiefun

• Grommertje
« Reactie #20 Gepost op: maart 18, 2009, 15:31:55 pm »
Ahja ik had inmiddels al een groot deel uitgespit op google. Zoals van Miskolc heb ik ontdekt dat een keimooie stad is denk ik en dat er drie gebergten in de streek moeten zijn, de bükk en nog twee. De naam van het meer ken ik niet maar wel het zwembad in de grot heb ik gevonden. Duits en Engels zijn net mijn twee beste talen na het Nederlands, dus dat wordt geen probleem. Mag ik vragen hoe het komt dat jullie naar daar geëmigreerd zijn ?

btw je hebt een privéberichtje hier rechts vanboven op Dogsfriendly.

Groetjes Anneke

Offline anette

• Snuffeltje
« Reactie #21 Gepost op: maart 18, 2009, 16:17:58 pm »
Hallo Anneke,
leuk dat jullie volgend jaar willen komen. Als jij even je mail adres aan ons wilt geven dan maken wij een offerte voor jullie in orde. Graag even bij vermelden of Daphne bij jullie in de studio slaapt of in een tentje op ons grasveld.
Groetjes Anette

Offline Sheltiefun

• Grommertje
« Reactie #22 Gepost op: maart 18, 2009, 16:30:28 pm »
Hallo Anneke,
leuk dat jullie volgend jaar willen komen. Als jij even je mail adres aan ons wilt geven dan maken wij een offerte voor jullie in orde. Graag even bij vermelden of Daphne bij jullie in de studio slaapt of in een tentje op ons grasveld.
Groetjes Anette

Daphne slaapt binnen want denk da ze nog niet alleen buiten slapen durft. Mijn mailadres is vanzelfsprekend  :mrgreen: sheltiefun@telenet.be
9 kansen op 10 worden het de tweede, derde en vierde week van juli.

Groetjes

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal