Auteur Topic: Ons hondjes op de hondenschool ...  (gelezen 31452 keer)

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
  • Geslacht: Vrouw
Re:Symbo - Zwijndrecht
« Reactie #15 Gepost op: maart 30, 2009, 11:24:11 am »
't nadeel van verschillende honden  :hihi:

Elbee komt ook niet pal tegen mij aanzitten hoor, bij hem is dat omdat hij zijn hoofd niet naar boven durft te houden  :roloog:

Offline marijke

• Snoepertje
« Reactie #16 Gepost op: maart 30, 2009, 14:06:47 pm »
denk ook dat jou hondjes mss wat afstand houden om jou goed te kunnen zien als die naast u plakken kunnen ze je gezicht en uitdrukkingen niet zien hé en als ze dicht voor u staan moet hun nekje wel heel ver overhellen

Offline Sheltiefun

• Grommertje
« Reactie #17 Gepost op: april 20, 2009, 12:22:17 pm »
Zaterdag eindelijk terug kunnen trainen met mijn Xkippy'tje. Die doet het fantastisch in mijn ogen toch. We oefenen wel goed bij op het staan en dichtbij mn benen lopen en zit voor. Ik oefen ook het "dood" liggen wat voor haar niet zo prettig is. We zijn nu overgegaan naar de Basiscursus vervolg ook voor 5 weken en dan mogen we naar de A. Alleen is ons uurschema vervroegd en moeten we de woensdag om half 8 ipv half 9 beginnen, dus dat wordt eten binnen schieten en vertrekken  :mrgreen: Zo werden we verkeerd ingelicht en stonden we daar zaterdag om 11u ipv 10u  :headbang: Chance dat bijna héél de groep verkeerd geinformeerd was, waardoor we toch nog les kregen  :thumbs: We gaan graag naar die hondenschool, we voelen ons daar goed en we zijn blij eindelijk vooruitgang te boeken met ons hondjes  :joehoe:

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #18 Gepost op: april 20, 2009, 12:24:26 pm »
Citaat
dus dat wordt eten binnen schieten en vertrekken 

:hihi: gekend scenario ...

Leuk te lezen dat het zo goed gaat  :joepie: :joepie:

Offline Riet

• Zwemmertje
    • DreamsForEternity
« Reactie #19 Gepost op: april 20, 2009, 12:46:20 pm »
 :thumbsup:

Offline Sheltiefun

• Grommertje
« Reactie #20 Gepost op: april 20, 2009, 12:52:21 pm »
Mercikes Els.

Ik vraag me af of dat ook een gekend scenario is... alles perfect doen op de hondenschool en eens buiten terrein er grandioos de voeten aan vegen... niemand minder dan .... Flynn  :mrgreen:

Offline Riet

• Zwemmertje
    • DreamsForEternity
« Reactie #21 Gepost op: april 20, 2009, 12:53:36 pm »
Mercikes Els.

Ik vraag me af of dat ook een gekend scenario is... alles perfect doen op de hondenschool en eens buiten terrein er grandioos de voeten aan vegen... niemand minder dan .... Flynn  :mrgreen:

Bij mij was het vaker alles perfect doen thuis en op de HS  :thefinger:
 met Charlie  :hihi:

Offline Sheltiefun

• Grommertje
« Reactie #22 Gepost op: april 20, 2009, 14:36:38 pm »
Mercikes Els.

Bij mij was het vaker alles perfect doen thuis en op de HS  :thefinger:
 met Charlie  :hihi:

Aaahja dan hebben wij het toch liever zo zoals het nu is ze  :rofl:

Offline Sabrina

• Puppedup
  • *
« Reactie #23 Gepost op: april 20, 2009, 23:20:24 pm »
Fijn te lezen dat je je amuseert samen met je hondjes   :thumbsup:

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #24 Gepost op: april 20, 2009, 23:29:49 pm »
Mercikes Els.

Jawel hoor, mensen die Elbee enkel kennen vanop wandelingen geloven ook niet dat die vorig jaar een schitterende gehoorzaamheidswestrijden-carrière had   :mrgreen:

Offline Sheltiefun

• Grommertje
« Reactie #25 Gepost op: april 23, 2009, 11:25:18 am »
We hebben een andere trainster nu sinds we in de basis vervolg zitten... Eerst kon Xkippy alles zo goed en nu lijkt of ze niks goed doet  :krab: 'k vind zo mottig da ze niet naast mij wil zitten, telkens ik dichter kom verzet ze haar. En dan moe'k proberen een binnencirkel te wandelen... ma ze hupt dan voor mijn voeten telkens...

Ach... kweet wat te doen, ne goei tape pakken en Xkippy vasttapen aan mijn benen en tzal wel lukken  :LOL:

Oefening baart kunst, en we gaan blijven oefenen tot ze dicht bij mij durft staan  :thumbsup:

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #26 Gepost op: april 23, 2009, 11:31:36 am »
poosje langs de afspanning wandelen en doen zitten dan ?

Offline Sheltiefun

• Grommertje
« Reactie #27 Gepost op: april 23, 2009, 11:34:41 am »
poosje langs de afspanning wandelen en doen zitten dan ?

Aaahja kan ik ook proberen  :thumbsup: Had zo ver nog nie gedacht.

Ma hoe zit da nu mee da belonen? De ene zegt, direct flink roepen, efkes wachten en dan belonen... en de andere zegt flink roepen en direct belonen...  :hm:

Offline greatballsoffire

• Deugenietje
  • *
« Reactie #28 Gepost op: april 23, 2009, 11:47:25 am »
We hebben een andere trainster nu sinds we in de basis vervolg zitten... Eerst kon Xkippy alles zo goed en nu lijkt of ze niks goed doet  :krab: 'k vind zo mottig da ze niet naast mij wil zitten, telkens ik dichter kom verzet ze haar. En dan moe'k proberen een binnencirkel te wandelen... ma ze hupt dan voor mijn voeten telkens...

Ach... kweet wat te doen, ne goei tape pakken en Xkippy vasttapen aan mijn benen en tzal wel lukken  :LOL:

Oefening baart kunst, en we gaan blijven oefenen tot ze dicht bij mij durft staan  :thumbsup:

Vind jij het trainen met die lesgeefster fijn ?
Het zou anders kunnen dat xkippy dat aanvoelt , want, ze is wel jou knuffelbeestje hé  :wink:

Ma hoe zit da nu mee da belonen? De ene zegt, direct flink roepen, efkes wachten en dan belonen... en de andere zegt flink roepen en direct belonen...  :hm:

Ik begrijp niet goed waarom er geroepen moet worden  :kweetni:. Wat bedoel je daar juist mee ?
Belonen met de stem ? Een bevel geven ? Of nog iets anders  :hihi:

Offline Copin

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #29 Gepost op: april 23, 2009, 11:48:17 am »
zodra ze iets doet wat jij wilt, dus al is het eventjes dichter, "flink" zeggen en belonen...
dat wachten kan je later inbouwen, maar niet "Flink" roepen é.
denk zelfs dat je mag/kan fluisteren  :winkt:

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal