dus dat wordt eten binnen schieten en vertrekken
Mercikes Els.Ik vraag me af of dat ook een gekend scenario is... alles perfect doen op de hondenschool en eens buiten terrein er grandioos de voeten aan vegen... niemand minder dan .... Flynn
Citaat van: Sheltiefun op april 20, 2009, 12:52:21 pmMercikes Els.Ik vraag me af of dat ook een gekend scenario is... alles perfect doen op de hondenschool en eens buiten terrein er grandioos de voeten aan vegen... niemand minder dan .... Flynn Bij mij was het vaker alles perfect doen thuis en op de HS met Charlie
poosje langs de afspanning wandelen en doen zitten dan ?
We hebben een andere trainster nu sinds we in de basis vervolg zitten... Eerst kon Xkippy alles zo goed en nu lijkt of ze niks goed doet 'k vind zo mottig da ze niet naast mij wil zitten, telkens ik dichter kom verzet ze haar. En dan moe'k proberen een binnencirkel te wandelen... ma ze hupt dan voor mijn voeten telkens...Ach... kweet wat te doen, ne goei tape pakken en Xkippy vasttapen aan mijn benen en tzal wel lukken Oefening baart kunst, en we gaan blijven oefenen tot ze dicht bij mij durft staan
Ma hoe zit da nu mee da belonen? De ene zegt, direct flink roepen, efkes wachten en dan belonen... en de andere zegt flink roepen en direct belonen...