Auteur Topic: Café: de Stille Blaffer :-)  (gelezen 5877 keer)

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: Café: de Stille Blaffer :-)
« Reactie #45 Gepost op: november 06, 2023, 12:36:19 pm »
Hallokes
 Het is 10€ voor de hele was en droog beurten heb je meer nodig kan je nog altijd euro's bij steken, het is wel gemakkelijk
Het is jammer dat u het forum wil afsluiten maar ik begrijp het als we maar met 2 overblijven is het de moeite niet meer, het was leuk ik ga het wel missen maar het is nu niet anders
Het gaat u goed en eventueel op facebook al geloof ik dat niet ben geen amateur van facebook al te veel rare dingen gehoord  :waved: :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
« Reactie #46 Gepost op: november 08, 2023, 15:03:17 pm »
welke rare dingen dan? Het is nog niet voor meteen hoor :-)

eind dit jaar ... of tis dat ik toch nog verander van idee, zolang die 'serverbaas' niets meld, kan ik het ook gewoon laten.

Ge kwam reageren op de verjaardag van m'n 2 kooikers :-) 9 jaar al intussen, 't gaat toch rap eh... waar is de tijd dat Pharos nog Pup was... (want Pip hadden we toen nog niet)

en 't mag ne keer stoppen met regenen ook ... begin het beu te geraken.

Das nu de eerste keer sinds Corona (we wandelen sindsdien 3x op een week met de groep) dat ik behalve maandag, niet kan wandelen door dit weer.
Gisteren had gekund, maar ik moest naar de autogarage voor het onderhoud.

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
« Reactie #47 Gepost op: november 24, 2023, 16:51:25 pm »
Voila, terug van de reis naar Middelenberg Landal... Je kan er veel wandelen, maar ditmaal ben ik naast de knooppunten gaan stappen en kwam ik zo rond het centrum van Hoenderloo uit...

Was ook eens leuk... en 't leuke is dat we geen regen hebben gehad, enkel gisterenavond... Maar dan zat ik natuurlijk alweer binnen  :mrgreen:

Goedeavond :waved:

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal