Auteur Topic: Café: de Stille Blaffer :-)  (gelezen 1781 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Café: de Stille Blaffer :-)
« Reactie #15 Gepost op: maart 16, 2023, 02:42:16 am »
Pip zou de bal durven pakken, als de andere hond die laat vallen... Op een wandeling voorgehad en het probleem is dan dat ie hem niet wil lossen...
GOEDENAVOND ALLEMAAL  :crazy:

maandag gezellig in de wind gaan wandelen aan de luchthaven... en de Steense Tuinen. Met iemand van Oostende zelf en iemand van Middelkerke.

veel beter dan vrijdag, toen regende het nog ook...
Ik hoop dat ik op de toekomstige Puppy-plaats mag blijven gaan. De vrouw zou het het liefst hebben...

ze belt eerst naar 't werk om te zeggen dat iemand van Ferm gaat komen ipv I-mens. Omdat ze bij ons gestopt zijn om samen te werken met de vereniging Touring... Dus nu doet Ferm dat. En ze krijgt nu normaal 5x na elkaar dus iemand van ferm... en dan moeten ze voor mij een vervanging zoeken voor die 5x... Dan legt ze toe en zegt ze dat ze me wil houden.
Ik vind het een leuk compliment... dat ze m'n werk apprecieert.

Ge kunt dat ook via de website van I-mens doen eh, een complimentje sturen ;-)

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: Café: de Stille Blaffer :-)
« Reactie #16 Gepost op: maart 20, 2023, 16:16:12 pm »
Hallokes
Van op mijn nieuwe laptop en goeie dag, vrijdag naar 4 winkel geweest voor dat ik mijn goesting vond, bij Vande Borre dan een besteld en zaterdag is het dan aan gekomen, gelukkig is mijn neefje met mij mee gegaan om te zeggen welke de beste LT voor mij is, zondag is hij dan hem komen instaleren, de kleuren zijn helemaal anders veel klaarder en mooier alleen een ding is jammer de toetsen zijn zilverkleur en de letters ook en ik zie niet goed het verschil en blind typen kan ik niet en dat is een beetje jammer, voor de rest ben ik er wel blij mee en het is windows 11 het zal waarschijnlijk mij laatste laptop zijn gezien mijn ouderdom
Vrijdag is mijn man dan met Happy naar het park geweest, en de volgende 2 dagen was hij geen mens meer hij had het een beetje overdaan
Nu is mijn kuismadam hier en ze heeft assistentie van een jongen maar hij  zit veel op zijn smartphone zegt ze das niet goed
Zo dat was het een beetje nog een fijne dag en tot later :waved: :waved:

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal