Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
Heb je de
activerings-mail
niet ontvangen?
Index
Forum
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
Dogsfriendly
»
Ontspanningsafdeling
»
Puppykamer
»
Café: de Stille Blaffer :-)
« vorige
volgende »
Print
Pagina's:
1
2
[
3
]
Omlaag
Auteur
Topic: Café: de Stille Blaffer :-) (gelezen 4430 keer)
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
Re: Café: de Stille Blaffer :-)
«
Reactie #30 Gepost op:
juni 10, 2023, 12:15:43 pm »
Lekker genieten van de zon, maar het nadeel is dat we niet kunnen wandelen over de dag in dit weer... Dan is de herfst en de lente natuurlijk beter
Goedemiddag
Honden maken geen lawaai, maar Muziek
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
«
Reactie #31 Gepost op:
juni 11, 2023, 17:21:14 pm »
Goedenamiddag, de paar wolken deden wel deugd... en intussen moet je kalm blijven met Happy, in dit weer is dat ideaal eh :-)
viviane
Ploeteraartje
Geslacht:
«
Reactie #32 Gepost op:
juni 18, 2023, 17:30:46 pm »
Happy is heel erg loops ze draait haar kont naar ieder hond die ze tegen komt, is dat nu een reu of een teef het is haar net eender, en trekken naar de honden, ik had er aan gedacht om haar te laten steriliseren maar heb gebeld met de vorige eigenares en zij raad het mij af om dat haar vacht lelijk zal worden ze zal het hele jaar door ruien en we zouden niet anders moeten doen dan haar borstelen, ook zal ze uit smijten, je hebt wel speciale voeding maar helpt dat wel voldoende? Dus ik zie er maar van af en laat haar maar zo of er zou iets medisch moeten zijn dan kan je niet anders
Nog een fijne zondag en tot later
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
«
Reactie #33 Gepost op:
juni 23, 2023, 01:05:03 am »
qua lelijk
het haar veranderd wel...
Het bloedverlies = broekje aan hé :-) als je dat wil doen tenminste, in eigen huis. Is wel vriendelijk voor de poetsdame. Heb ooit eens een plaats geweten waar ze dat niet deden.. Gans het huis vol met bloedspetters "Ge komt toch" was het antwoord
Aan de andere kant wel 'beter' voor de reu'tjes uit de buurt... onze 'nieuwe' (al 3j intussen) overbuur heeft ook een teef en als die loops is... amai, Pharos is nog een reu hé. Die piept dan aan het hek... vinden wij dan weer niet leuk.
Maar op zich: sommigen steriliseren omdat er wordt gezegd dat ze minder kans hebben op één of andere kanker... Mss kan je nog eens je mening vragen aan de dierenarts.
Ivm dat 'uitsmijten': Hoe meer je hond buiten vertoeft - hoe minder ze gaan ruien in principe, omdat het haar meegaat met het seizoen.
Hoe meer ze binnenzitten (maar gezien ze al een leeftijd heeft, is dat eigenlijk al verziekt) hoe meer ze ruien, omdat het haar niet meer weet wanneer het welk seizoen is
Op dat punt zal het niet echt kloppen vind ik
ivm dat lelijk... Het haar wordt wel fijner.
Als je naar een trimsalon gaat, ... zou ik dat nog wel begrijpen dat je daar specifiek op toeziet... echt 'lelijk' kan je het niet noemen.
Pip is bijv gecastreerd (is ook zo bij heren he) en zijn haar is gewoon 'fijner' geworden, maar daarom is ie toch niet lelijk...
zeg nu zelf (je moet op de foto klikken voor groter) als je naar de foto kijkt?
viviane
Ploeteraartje
Geslacht:
«
Reactie #34 Gepost op:
juni 24, 2023, 17:29:03 pm »
Hallo, iedereen
Het bloeden bij Happy is van vandaag gestopt ben blij want de inlegkruisje voor in haar broekje zijn bijna op, en ze toont haar poep ook niet meer aan reutjes integendeel ze heeft haar beste vriend af gesnauwd om dat hij te opdringerig was
hij had het direct verstaan is niet meer dicht gekomen
Het laten steriliseren zal ik nog laten doen bij medische gevallen, die 2 weekjes bloeden nemen we er dan maar bij zo erg is het ook weer niet
Zo dat was het ook weer een fijn weekend en tot later
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
«
Reactie #35 Gepost op:
juli 21, 2023, 22:47:49 pm »
Verleden week wandelde er iemand met ons mee met een 'net niet meer loopse' hond. Nochtans staat er in mijn 'reglement' dat het niet mag. De geur zit er nog altijd in. Pharos gans de wandeling willen 'bukken'. Vind ik niets leuks aan... Zij is fokster en trok er zich weinig van aan... Maar intussen heb ik niets kunnen testen.
Pharos is 'kwaad' op een Bernerpup van iemand anders - ik weet waarom ie dat doet - en deze vrouw heeft er ook één, van 't zelfde nest, dus wou ik ff testen of ie 't zelfde ging reageren op deze pup. Dat is dus niet gelukt
2 dagen terug - Viviane - is m'n trombose een jaar geleden...
en ik ga deze site echt weer op 'startpagina' moeten zetten, want ik vergeet het soms zelf om eens te komen reageren.
Intussen ben ik op zoek naar de wandeling van vroeger in Edewalle (Handzame). Er bestond daar een wandeling van, maar blijkbaar is die nergens nog te vinden
Pharos laat zich daardoor niet afschrikken hoor - dat afbijten... 't zal een echt braaf ventje zijn geweest die 't probeerde
viviane
Ploeteraartje
Geslacht:
«
Reactie #36 Gepost op:
juli 26, 2023, 17:20:45 pm »
We hebben het gevonden om Haptje te laten eten, s'middags kreeg ze ieder keer van ons elk 2stukjes aardappel en 2 stukjes vlees, nu pletten we het in zijn eten te samen met haar nat voer en haar brokken en dat eet ze in een keer op zonder problemen, hopelijk blijft het duren
Grtjs
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
«
Reactie #37 Gepost op:
augustus 03, 2023, 13:01:10 pm »
in 'zijn' eten, die van je man?
Hopelijk ook in orde met de stoelgang?
Intussen heb ik maar een zelfgemaakte toer gemaakt in Kortemark/Ichtegem, 13km, maar ik doe nooit een lus als ik merk dat de andere kant een straat is waar ze niet los kunnen.
Hondjes kunnen van mij gerust op een boerenweg (verhard) wandelen maar 't mag er niet superdruk zijn. 1 wagen per uur zo ongeveer... Van mij mogen ze zulke straten ook terug onverhard maken. Ze willen 'tegelsmijten', mogen ze daarmee beginnen.
al gans de week slecht weer... paar keer al regen gepast, die wil mij niet ontwijken :-)
zeg al een weekje dat de zomer gedaan is, we hebben dat in juni en half juli gehad en nu zijn we al herfst, zelfs de natuur vind dat, vond gisteren al paddestoelen op de wandeling.
viviane
Ploeteraartje
Geslacht:
«
Reactie #38 Gepost op:
augustus 05, 2023, 16:51:45 pm »
Nee niet in die van mijn man meer het eten van mijn man aan happy
, hij heeft de overschot van zijn eten aan haar niet tegen staande dat ik zeg dat hij dat niet mag doen
Haar stoelgang is mooi vast ik kan het gemakkelijk oppakken, zelfs geen dunne meer gelukkig,
Het weer steekt mij ook geweldig tegen, het is veel te koud
Zo dat was het heb niet veel te zeggen, een fijn weekend en tot later
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
«
Reactie #39 Gepost op:
augustus 20, 2023, 11:51:17 am »
Goedevoormiddag en welkom op een alweer prachtige dag. In Oostende wellicht redelijke temperaturen... Ik vind het NU eigenlijk niet zo warm als in het eerste deel van de zomer... Ge 'merkt' 's avonds toch al goed dat we naar de herfst aan het gaan zijn.
En net zoals meerdere jaren is er maar 1 maand mooi weer in de zomer van België... Ze hebben 't dit jaar gewoon 'opgedeeld' in 2 delen...
na donderdag geven ze alweer regen... en ik ben in 'dit' deel nu eigenlijk wel lastig om altijd maar 's avonds te gaan wandelen, want ik 'train' savonds aan mijn buikje en dan gaat dat niet
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
«
Reactie #40 Gepost op:
augustus 27, 2023, 10:26:28 am »
Goedemorgen iedereen,
gisteren een mooie toer gedaan in Koekelare, honden konden 99% los... maar er was wel straat in, wat heb je ook anders in westvlaanderen. Die van mij lopen dan ook niet ver, ze gaan niet in velden, ze lopen niet achter dieren... Ze zijn samen (of apart) een genot om mee te gaan wandelen ...
viviane
Ploeteraartje
Geslacht:
«
Reactie #41 Gepost op:
september 02, 2023, 17:45:08 pm »
Koekelare mooie wandelingen zegt mijn zoon hij woont daar hij loopt er elke zondag 21km, hier niet veel nieuws alles loopt op wieltjes, ik schrijf juist om te tonen dat ik u niet vergeten ben
zo meer weet ik niet haptje is haar lieve zelf we doen elke dag onze toeren komen hondjes tegen waar ze mee snuffelt gaan ze richting haar poep dan springt ze in het rond ze wil niet dat de honden aan haar poep ruiken
Dat was het dan een fijn weekend en veel wandel plezier in het mooie weer
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
«
Reactie #42 Gepost op:
september 06, 2023, 17:24:22 pm »
ge gaat eens met zoon moeten meegaan naar Koekelare :-)
het is daar idd mooi - ook naast het bos
Intussen al weer veel gewandeld... maar ik doe met zo'n warm weer vooral avondwandelingen en dan naar 't bos en op 't gemak. Ik heb sinds enige tijd een lumix (fotocamera) waarbij ik spinnen en andere dieren van dichterbij en mooier in beeld kan brengen en dan hou ik me daarmee bezig... hondjes wachten mooi op me en bij zo'n warm weer gaan we ze niet vermoeien.
Ken iemand die nu naar Cadzand is... vind ik toch warm... strand = geen schaduw, warm zand en dat zout water...
viviane
Ploeteraartje
Geslacht:
«
Reactie #43 Gepost op:
september 13, 2023, 17:47:55 pm »
Gisteren met Happy naar Romele geweest we hebben haar daar in bad gedaan wat ze gewillig liet doen, het was net een verzopen schaap oh here, maar nu is ze heel mooi en zacht en ze zit zo niet meer te krabben en te bijten in haar vel, we hebben haar ook gewogen 33,3kg wat wel 4 kilo te veel is vrijdag naar de da om een klein zakje dieet voeding zo kunnen we de korrels via internet bestellen, hopelijk wil ze de korrels eten want ze is een zindelijke triene, nu moet ik nat voedsel en een stukje van ons vlees fijn snijden en mengen voor ze het wil eten,
Zo dat was het tot later
Print
Pagina's:
1
2
[
3
]
« vorige
volgende »
Dogsfriendly
»