Vakantiepark Zuytland Landal was voordien eigendom van Hoogeboom en dan van Roompot, dan werd het Landal, maar intussen werd Landal overgenomen door Roompot.
In dit vakantiepark zijn er ook veel eigendommen. Iets wat Roompot natuurlijk niet zo graag ziet. Ze zouden liever hebben dat die eigenaren hun huisjes verhuren, maar dat kan je natuurlijk niet verwachten. Het park zelf is eigenlijk nog in aanbouw. Tegenover ons huisje stonden bijvoorbeeld nog geen huizen, dat was nog braakliggend land. Iets wat wij natuurlijk niet erg vonden. Huisje nr 32 is het dichtst bij de honden los dijk gelegen... Enige nadeel is dat het daar wel ietsje drukker is, omdat ze allemaal langsdaar de rest van het park inrijden. Het tuintje is ook niet afgezet, maar de hondjes kunnen wel op het balkon met Bankirai (of hoe schrijf je dat). Iedere tuin mondt uit aan het water... Dus opletten als je toch besluit te spelen met een speeltje in de tuin.
Foto'tjes van onze reis:
Wij zitten dus aan de Stompaardse plas

de ganse dijk is tot aan het bos (en het bos zelf ook) hondenlos.
Aan het bos staat het niet vermeld, maar je vind die info wel terug op de site van Staatsbosbeheer
Staatsbosbeheer is de evenknie van Agentschap Natuur en Bos, die duidelijk in de leer mogen gaan bij de nederlanders

Ze noemen dat een onverhard pad, maar eigenlijk zijn ze allemaal 'berijdbaar'. Echte boerenwegen (met aarde) vinden we hier niet

"HELP" roept ie

en dan ging ie lopen

Het vakantiepark

Tijdens een uitstap

De Bernisse is 7km lang

Zuidlandse Molen

Is maar 300m lang... mag dat nu echt niet?

Vond een knabbel

Langs de straat 'Konijnendijk'

waarvan ik dacht dat het er rustig ging zijn
Ik denk 'enkel voor fietsverkeer' van en naar school?

Ik zou het anders niet weten
Pharos kon er niet bij

Simonshaven heeft een Hondenstrand

Op de rand van Hellevoetsluis...

en dan zeggen ze in Belgiƫ dat dat niet kan?
En hopelijk in 2023 een even goede vakantie...