Auteur Topic: Taverne "De Babbelkous" - 2022  (gelezen 6211 keer)

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: Taverne "De Babbelkous" - 2022
« Reactie #90 Gepost op: september 21, 2022, 12:18:33 pm »
Met Haptje gaat het heel goed een echte knuffelkont, gistern ben ik ferm verschoten, we waren in het park aan't wandelen en in eens springt de haak van haar lijn los van h de oog van haar harnas en liep ze los heb haar direct geroepen en gelukkig kwam ze naar mij toe gespurt het was toch wel verschieten, vermits haar voeger baasje zij dat ze niet luisterde als ze los was,
Ze voelt zich al helemaal thuis ze kruipt al in de sofa, en op de clubzetel die voor de venster staat ze zet haar voorpoten op de rugleuning en blaft ze naar iedereen die passeert de gekke meid, en je gezicht af likken dat doet ze ook graag, op wandeling zit ze achter de konijntjes en wil ze met alle honden die ze passeert spelen
 Haar mand kent ze ook al heel goed maar het eten is een ramp, ze krijgt het zelfde eten als bij haar vorige baas en ze lust ze niet zelfs met een sardientje er bij eet ze het met lange tanden, heb nu eten van Edgard en Cooper gekocht en dat is in 1 trek op dat lust ze wel, maar dat is wel een dure brok wi 
Zo dat was een kleine update, tot later dan en een fijne dag :waved: :waved:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #91 Gepost op: september 23, 2022, 10:09:11 am »
Gisteren zijn we om onze 4de prik geweest en Haptje was alleen thuis ik had haar een grote koek gegeven maar dat was blijkbaar niet genoeg voor madam, ze heeft een gat in de polarzak van mijn man gebeten om aan de koekjes te geraken, mijn man kon er niet mee lachen
en vannacht heeft ze in de sofa over gegeven gelukkig ligt er een doek in
zo dat zijn de wedervaren van ons koekiemonster tot later mensen en een fijn weekend  :waved: :waved: :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
« Reactie #92 Gepost op: september 25, 2022, 21:41:23 pm »
Ge gaat uw man een lachtaartje moeten geven...

Hebben dat ook nog gehad, een hond die gaatjes beet om erbij te kunnen  :hihi:

Happy is een slimme hond en gebruikt haar neus waarvoor het dient  :hihi:

Edgar is idd een dure brok... wij geven versvoer en das ook niet zo goedkoop.

Je kan eventueel nog andere merken proberen eh... keuze zat.
Of Duck bijv ... das ook ontdooien...

Mijn 5de prik is eind deze maand... nog 5 dagen eigenlijk. om 11u36.

Er komt iemand aan mij vragen of ik langshier zaken weet waar je je met de hond binnen kan, vakantiehuisjes enzo...
Meestal weet ik dat dus niet :D

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #93 Gepost op: september 27, 2022, 12:47:31 pm »
Ik ben weer ziek geweest van mijn prik heel de dag mij goed gevoed maar in de late namiddag in eens hoofdpijn en koud krijgen, heb een Dagflagan genomen en met mijn kamer jas in bed gekropen, heb goed geslapen en toen ik opstond was het over gelukkig maar, met happy is alles goed het is echt een poppemieke en ze wil altijd heel dicht bij ons zijn, deze namiddag mijn nagels laten doen kan bijna niet meer typen en ik ben niet gewoon van lange nagels te hebben,
zo mensen tot later en een fijne dag  :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #94 Gepost op: september 28, 2022, 21:33:08 pm »
Ge gaat moeten 'inspreken'...

Van prikken nog nooit last gehad.

Vandaag besloten om een voormiddagwandeling te doen... omdat het ging regenen in de namiddag, maja... geen regen gezien in de namiddag  muur:

En ik had foto's genomen... natuurlijk domme zet gedaan, alles gewist  :bang: en ik moet wachten op Hans, want die kan dat goedmaken... Maar hij zit bij zijn tante... en tegen dat tante hem gaat laten gaan :D

(is 't middernacht)

Voor morgen een toerke aan 't zoeken voor met Els... Tzal een Natuurpunter worden denk ik, ... altijd maar zoeken naar toertjes voor iedereen en alles ... soms ook vermoeiend wi  :hihi:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #95 Gepost op: oktober 02, 2022, 14:14:38 pm »
Het huis van Viviane staat toch nog recht eh? :D

Goedemiddag iedereen

saaie zondag, ... Ze hadden veel regen gegeven, dus ben ik gisteren naar Huise (KRUISEM) geweest om een mooie route af te haspelen. WOu eigenlijk naar Ghoy (lessen), maar dat vond ik dan te ver voor oktober. Denk dat ik die eens meer naar de lente ga doen, samen met Womdecq (ellezelle) als ik tegen dan vooruitgeraak natuurlijk. Kheb nu last van blaren... zucht

en woensdag mag ik eigenlijk weer gaan werken

er is een klant waar ik 3m niet heen moest omdat ze op reis zijn, zouden ze ook 3m wachten tot ik terug mag beginnen op dinsdag? Ik vrees ervoor
Ben er al éne kwijt, maar die was nu nog zo erg niet... moest er alleen maar ramen lappen (saai).

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #96 Gepost op: oktober 09, 2022, 16:02:15 pm »
Waarom zou mijn huis niet meer recht staan Tim?
Happy is een grappige sloeber, als aan het spelen gaat grom ze en springt ze ter plekke in het rond zo grappig, en als ze geplast heeft dan moet je maken dat je uit de weg bent want ze veroorzaakt een grond verschuiving met haar achterpoten, Ché deed dat praktisch niet en zeker zo erg niet ze zijn zo verschillend é
Zo mensen nog een fijne zondag en tot later  :waved: :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #97 Gepost op: oktober 16, 2022, 00:33:09 am »
Slimme vraag, ik ben al vergeten waarom ik dat heb getypt :D

Goedenavond alweer...

gisteren mij verkeerd bewogen en een rib gekneusd... Dat is weer iets voor 6 tot 12w last... Moet weer met mij gebeuren :-)

vandaag in Moregem gewandeld... Niets van andere wandelaars gezien... Zo moet dat eh, ... alles in zijn rust. Dat is regio Oudenaarde... beetje op en neer :-)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #98 Gepost op: oktober 25, 2022, 08:58:44 am »
oeie... Binno en Viviane zijn er ook nog niet geweest?

Wie weet wat de 3Z-wandeling in Bredene-De Haan wil zeggen?

Goedemorgen iedereen :waved:

de revalidatie zit er wsl bijna op...

Verleden week zegt de neurotherapeute dat ik de dokter moet contacteren, omdat die mij wil spreken.
Eigenlijk wel straf dat IK die moet contacteren, omdat die MIJ wil spreken, maar goed
na veel zoeken en een onbeleefde aan de balie (vond ik) vind ik dat medisch secretariaat en zeggen die mij daar 'in december' eerder kan het niet
das wel straf... Die wil me spreken in oktober en pas in december kan ik erbij?

Normaal moeten ze met 4 artsen zitten volgens het aantal patiënten - zei de neurotherapeute... maar nu zijn ze maar met 2. Eigenlijk waren ze met 3...

Tja...

Voor de logopedie is het hier en daar wel nog nodig. Zeker als ik moe ben, sla ik alles nog door elkaar.

Maar dan hoor je op tv, in de Slimste Mens, Rani zeggen dat ze 2x is gevallen op haar hoofd en dat ze een soort 'brainsmog' heeft... een 'mistbank' , als ze over iets wil praten, zoals over 'n koelkast... dat ze dan zegt 'alé, dat ding waar je spullen in steekt om koel te houden" dat ze op Koelkast niet kan komen... Dan denk ik: dat heb ik ook gehad

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #99 Gepost op: oktober 28, 2022, 17:37:06 pm »
Hallookes
Deze namiddag naar de DA geweest om Happy haar paspoort in orde te brengen, ze is nu officieel van ons ben heel blij haar chipnummer is geregistreerd en wij kunnen nu zegge dat het onze hond is
Heb haar gewogen en ze is al een kilo bij gekomen het is om dat ze niet meer treurt zeg mij man en niet van de vele snoepjes die hij haar geeft muur:
Ze loopt al beter aan de voet dan in het begin dat we haar hadden ben er blij mee, ben maandag met haar naar het asiel geweest om haar te tonen ze waren alle maal enthousiast en vonden haar een prachtige hond en ik zo fier ald een gieter é  :hihi:
Zo gastjes nog een prettig weekend en tot later  :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #100 Gepost op: november 02, 2022, 21:45:38 pm »
Je mag wellicht wel fier zijn als een gieter... Zoals ik de verhalen hoor.

Ge moet eens vragen aan je zoon? om eens een foto online te plaatsen van je hondje :-)

Hij kan dat doen via 'imgur' daar de foto op zetten en dan de link hier plaatsen ;-)

Goedenavond allemaal :waved:

Verleden week aan zee gewandeld en gisteren op de 1ste nov met een andere wandelgroep in Knokke-heist voor een ganse dag :-) Ik dacht dat Pip ging moe zijn, maar 's avonds kwam die toch nog spelen...

Vandaag met de groep naar St-Kruis geweest... Wou er eentje misbruik maken van m'n academisch kwartier... Als ge der niet op tijd kan zijn, dan kom je niet - vind ik.
Mijn academisch kwartier is bedoeld als je onderweg iets tegenkomt... niet om op voorhand te zeggen dat je te laat zal zijn.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #101 Gepost op: november 06, 2022, 11:03:59 am »
Pharos en Pip zijn vandaag 8 jaar;.. maar 't zal geen wandeling worden  :cry: wat een slecht weer... Ze geven pas tegen de 'late' avond opklaringen...

Laat in winterperiode is tegen 17u en om 18u00 is 't donker...

Goedemorgen iedereen :waved:

we hebben gisteren ook gewandeld, in Kanegem... van een pad 'ontdekt' dat we daar effectief op mogen, terwijl ik altijd dacht dat het niet mocht. Ideaal, ca 3km straat die ik niet hoef te doen...

:joepie:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #102 Gepost op: november 18, 2022, 21:39:14 pm »
Viviane is gaan lopen zeker?

Elke dag een verhaal van je hondje?

Alé, ik ben met de groep naar het Beverhouts veld geweest, gelukkig gestopt met regenen...

en Nuka is vandaag 3 jaar geleden gestorven.

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #103 Gepost op: november 19, 2022, 12:48:59 pm »
Sorry Tim maar nu dat Happy er is heb ik minder tijd é, maar hier ben ik er nu met een up date,
Happy is een lieve flodderkont het liefst wordt zij op haar buik gekroeld, zo erg zelfs dat toen ik dinsdag met haar naar de DA ben geweest voor haar prik, de DA en zijn assistente aan weerskant van haar op hun knieën zaten en op haar buik aan het wrijven waren heb toch op mijn tanden moeten bijten om niet in een lach uit te barsten dat was zo een komiek zicht en de DA maar zeggen "Happytje toch maar meisje toch" hij heeft toch 5 keer moeten proberen om haar prik te geven, tenslotte met een muilkorf en ik haar kopje en de assistente haar poten vast houden is het dan eindelijk gelukt, ze is niet happig op de DA ze stak haar ieder keer achter mij weg, maar ze kende hem wel als hij haar een snoepje gaf dan was hij haar maat
Ik denk dat ze loops is we hebben al 2 druppeltjes bloed gevonden wat niet veel is natuurlijk, het wandelen gaat redelijk al durf ze wel trekken ze is ook gewoon van met een slipketting te lopen maar dat wil ik niet bij mij heeft ze een harnasje
Het is ook een dominante dame ze plat gelijk de reutjes en als ze speelt met een andere hond dan slaat ze met haar poot op zijn of haar kop wil e zeggen ik ben hier de baas  :hihi: :hihi: :hihi:
Zo dat was het, een fijn weekend en ik zal zo lang niet meer wachten om te rapporteren  :mrgreen: :hey: :hey:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #104 Gepost op: november 29, 2022, 12:43:04 pm »
slim voor de harnas...

die slipketting heeft alvast niet veel geholpen, als ze nog altijd trekt...  :wink:

Nuka sloeg ook met haar poot... ik zei altijd tegen mama dat ze 'dominant' was, ze geloofde me nooit :D

Intussen dus 9d later, omdat ik niet had verwacht dat je intussen kwam reageren :tong:

Vrijdag ben ik naar de spoed mogen lopen met hans, voorkamerfibrilatie. Normaal waren we nu op vakantie geweest, maar ie mag niet ... morgen moet ie binnen in AZ Damiaan voor onderzoek ofzoiets en ik moet 'm voeren... daar zijn rond 7u00... en of ik rij meteen door naar m'n werk en zit dan nog een half uur in m'n wagen of ik rij eerst nog eens naar huis, maar das mss niet zo slim tgo de honden... baasje eerst weg, dan thuis voor 5 min en dan weer weg... dus 't zal dat half uur worden... tis de enige dag dat ik werk.
Vrijdag had ik m'n verlof ook ingetrokken, maar dan blijkt mijn klant in de kliniek te verblijven, dus toch maar weer verlof ingevuld

en hoe het allemaal zal gaan vanaf volgende week, want dan mag ik weer gaan werken. De 'mijlpaal' revalidatie is afgelopen... ik ben weer zoals ik was voor m'n trombose :-)

dus vanaf 5 december mag ik terug volop gaan werken. Ik moet 'n paar nieuwe plaatsen hebben, want die van de maandag staat nu om de 14d op de vrijdag.. en die ene van de dinsdagnamiddag liever niet meer, want tis de enige die nooit eens heeft gepolst hoe ik het stel en wat er is gebeurd... en de dus zullen ze 2 nieuwe plekken moeten zoeken.

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal