Auteur Topic: Taverne "De Babbelkous" - 2022  (gelezen 3332 keer)

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: Taverne "De Babbelkous" - 2022
« Reactie #90 Gepost op: september 21, 2022, 12:18:33 pm »
Met Haptje gaat het heel goed een echte knuffelkont, gistern ben ik ferm verschoten, we waren in het park aan't wandelen en in eens springt de haak van haar lijn los van h de oog van haar harnas en liep ze los heb haar direct geroepen en gelukkig kwam ze naar mij toe gespurt het was toch wel verschieten, vermits haar voeger baasje zij dat ze niet luisterde als ze los was,
Ze voelt zich al helemaal thuis ze kruipt al in de sofa, en op de clubzetel die voor de venster staat ze zet haar voorpoten op de rugleuning en blaft ze naar iedereen die passeert de gekke meid, en je gezicht af likken dat doet ze ook graag, op wandeling zit ze achter de konijntjes en wil ze met alle honden die ze passeert spelen
 Haar mand kent ze ook al heel goed maar het eten is een ramp, ze krijgt het zelfde eten als bij haar vorige baas en ze lust ze niet zelfs met een sardientje er bij eet ze het met lange tanden, heb nu eten van Edgard en Cooper gekocht en dat is in 1 trek op dat lust ze wel, maar dat is wel een dure brok wi 
Zo dat was een kleine update, tot later dan en een fijne dag :waved: :waved:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #91 Gepost op: september 23, 2022, 10:09:11 am »
Gisteren zijn we om onze 4de prik geweest en Haptje was alleen thuis ik had haar een grote koek gegeven maar dat was blijkbaar niet genoeg voor madam, ze heeft een gat in de polarzak van mijn man gebeten om aan de koekjes te geraken, mijn man kon er niet mee lachen
en vannacht heeft ze in de sofa over gegeven gelukkig ligt er een doek in
zo dat zijn de wedervaren van ons koekiemonster tot later mensen en een fijn weekend  :waved: :waved: :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
« Reactie #92 Gepost op: september 25, 2022, 21:41:23 pm »
Ge gaat uw man een lachtaartje moeten geven...

Hebben dat ook nog gehad, een hond die gaatjes beet om erbij te kunnen  :hihi:

Happy is een slimme hond en gebruikt haar neus waarvoor het dient  :hihi:

Edgar is idd een dure brok... wij geven versvoer en das ook niet zo goedkoop.

Je kan eventueel nog andere merken proberen eh... keuze zat.
Of Duck bijv ... das ook ontdooien...

Mijn 5de prik is eind deze maand... nog 5 dagen eigenlijk. om 11u36.

Er komt iemand aan mij vragen of ik langshier zaken weet waar je je met de hond binnen kan, vakantiehuisjes enzo...
Meestal weet ik dat dus niet :D

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #93 Gepost op: september 27, 2022, 12:47:31 pm »
Ik ben weer ziek geweest van mijn prik heel de dag mij goed gevoed maar in de late namiddag in eens hoofdpijn en koud krijgen, heb een Dagflagan genomen en met mijn kamer jas in bed gekropen, heb goed geslapen en toen ik opstond was het over gelukkig maar, met happy is alles goed het is echt een poppemieke en ze wil altijd heel dicht bij ons zijn, deze namiddag mijn nagels laten doen kan bijna niet meer typen en ik ben niet gewoon van lange nagels te hebben,
zo mensen tot later en een fijne dag  :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #94 Gepost op: september 28, 2022, 21:33:08 pm »
Ge gaat moeten 'inspreken'...

Van prikken nog nooit last gehad.

Vandaag besloten om een voormiddagwandeling te doen... omdat het ging regenen in de namiddag, maja... geen regen gezien in de namiddag  muur:

En ik had foto's genomen... natuurlijk domme zet gedaan, alles gewist  :bang: en ik moet wachten op Hans, want die kan dat goedmaken... Maar hij zit bij zijn tante... en tegen dat tante hem gaat laten gaan :D

(is 't middernacht)

Voor morgen een toerke aan 't zoeken voor met Els... Tzal een Natuurpunter worden denk ik, ... altijd maar zoeken naar toertjes voor iedereen en alles ... soms ook vermoeiend wi  :hihi:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #95 Gepost op: oktober 02, 2022, 14:14:38 pm »
Het huis van Viviane staat toch nog recht eh? :D

Goedemiddag iedereen

saaie zondag, ... Ze hadden veel regen gegeven, dus ben ik gisteren naar Huise (KRUISEM) geweest om een mooie route af te haspelen. WOu eigenlijk naar Ghoy (lessen), maar dat vond ik dan te ver voor oktober. Denk dat ik die eens meer naar de lente ga doen, samen met Womdecq (ellezelle) als ik tegen dan vooruitgeraak natuurlijk. Kheb nu last van blaren... zucht

en woensdag mag ik eigenlijk weer gaan werken

er is een klant waar ik 3m niet heen moest omdat ze op reis zijn, zouden ze ook 3m wachten tot ik terug mag beginnen op dinsdag? Ik vrees ervoor
Ben er al éne kwijt, maar die was nu nog zo erg niet... moest er alleen maar ramen lappen (saai).

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal