Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
Heb je de
activerings-mail
niet ontvangen?
Index
Forum
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
Dogsfriendly
»
Ontspanningsafdeling
»
Puppykamer
»
Taverne "De Babbelkous" - 2022
« vorige
volgende »
Print
Pagina's:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
8
Omlaag
Auteur
Topic: Taverne "De Babbelkous" - 2022 (gelezen 6198 keer)
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
Re: Taverne "De Babbelkous" - 2022
«
Reactie #45 Gepost op:
juni 24, 2022, 01:18:45 am »
Hallo terug
nu es zien of je nog eens dag komt zeggen XT
Mama: elke dag 'dag' komen schrijven kan je ook eh. Ge beleeft zoveel... ge hebt geen hondje nodig om te babbelen eh... En ge ziet, op dat van Viviane heb je intussen alweer niet geantwoord.
Nu,
met al deze warmte: veel wandelen zit er niet in, vooral avondwandelingetjes en zoeken naar water voor Pip.
Wandel je ook overdag met de hondjes bij zo'n weer, Viviane?
Honden maken geen lawaai, maar Muziek
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
«
Reactie #46 Gepost op:
juni 24, 2022, 14:58:12 pm »
Goeiemiddag.
Net toen ik de ramen wou doen van de nieuwe plaats waar ik toch al 'n maand of 2 zit, begon het goed door te regenen... Das zo ongeveer de enige reden denk ik dat ik daar zit, voor de ramen... Zo saai.
viviane
Ploeteraartje
Geslacht:
«
Reactie #47 Gepost op:
juni 25, 2022, 11:31:23 am »
De hondjes waar mee ik de afgelopen weken mee gewandeld heb worden maandag geadopteerd dus zit ik terug thuis, ik ga in die warmte wandelen met de hondjes maar in het bosje is het wel frisser en ik ga niet te lang wandelen het waren 2 chitjes Laycka en Jando 2 lieverdjes, het is natuurlijk jammer voor mij maar voor hen is het fijn dat ze geadopteerd worden alle 2 te gelijk
ik ga beginnen kuisen want de kuismadam komt maandag en zie dat ze weer zegt dat de living vuil is gelijk dat ze al een paar keer gedaan heeft, ik kan daar niet mee lachen zeker niet daar ik de vrijdag zelf gekuist heb
zo mensen ik ga er aan beginnen, een fijn weekend en tot weder lezen
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
«
Reactie #48 Gepost op:
juni 25, 2022, 11:42:37 am »
OE, de kuismadam zegt dat de living vuil is? Waar komt zij anders voor?
Ik zou dat toch niet moeten weten wi dat mijn klant zelf poetst, waarom heb je anders een poetshulp?
Ze komt aglijk niet om jou te commanderen?
Goedemiddag iedereen,
vandaag met Pharosje naar de dierenarts geweest, sinds woensdag mankte ie op zijn ene achterpootje en ik was er niet gerust in. Heeft nu medicatie gekregen en nu duimen dat hij stopt met manken... Echt zielig om te zien.
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
«
Reactie #49 Gepost op:
juni 28, 2022, 01:31:18 am »
Intussen is Pharos bijna weer zo fit als voorheen. Vandaag (maandag) een mooie aangename toer gedaan van ca 7km en dat lukte aardig. Enkel naar het eind nog wat gehink...
en we hebben een heerlijke regenbui over ons hoofd gehad. Was ik alleen geweest, ik was toch even blijven staan onder de enige boom die de regen kon trotseren.. Maja, er waren 2 dames mee.
Goedenacht trouwens
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
«
Reactie #50 Gepost op:
juli 03, 2022, 10:31:00 am »
Goedemorgen iedereen
ik had het idee opgevat om vandaag naar Wulveringem te gaan... om 16km te wandelen.
Nu mijn schoenen weer droog zijn, na donderdag in de volle regen te gaan wandelen - en ik tot op 't velletje doornat was... Ik heb me toen in de wagen moeten omkleden. Al een geluk dat ik eraan had gedacht om verse kledij mee te nemen 'voor het geval dat'...
Voor de moment zie ik het nog zitten... Wachten op het ontbijt, dat Hans gaan halen is. Tis een wekelijkse bestelling bij de plaatselijke bakker.
viviane
Ploeteraartje
Geslacht:
«
Reactie #51 Gepost op:
juli 06, 2022, 16:58:00 pm »
Gisteren een leuke namiddag gehad, terug met de mensen van de Engels les koffie gaan drinken, lekker in het zonnetje ben al een beetje rood hopelijk verandert het in bruin, het was langer dan 2 jaar geleden dat we nog samen gekomen zijn, we hadden veel te vertellen de ene al meer dan de ander ik had niet zo veel te zeggen ik kom niet meer buiten, het ene dat ik kon vertellen was dat ons Chétje er niet meer was en dat ik nu met de hondjes van het blauwe kruis ga wandelen als er geschikte voor mij zijn, zij konden van hun reizen en zo klappen en de toneel stukken dat ze gezien hebben, daar aan kon ik zien dat mijn leven maar saai is
Tot later mensen, meer weet ik niet te vertellen
Xtreme Taz
Grompot
Geslacht:
«
Reactie #52 Gepost op:
juli 06, 2022, 16:59:59 pm »
Af en toe denk ik eraan DF
Layla wandelt met deze warmte 's avonds met moeite 3km. Ze moet er niet van weten. Die zit met dit weer liever voor de open venster de buurtbewaking te spelen 😆
http://www.bloggen.be/cairn/
The road to my heart is paved with paw prints.
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
«
Reactie #53 Gepost op:
juli 09, 2022, 23:23:59 pm »
Over honden praten is niet saai... Het is jammer dat de vriendinnen dat niet kunnen, zo moet je dat bedenken... Ieder zijn hobby toch?
Mijn moeder zou ondanks dat ze geen hondje meer heeft, ook veel kunnen vertellen over wat ze allemaal meemaakt... Maar haar teennagels doen pijn als ze moet typen
Goedenavond allemaal
als het 'zo' warm is ga ik ook later wandelen of kortere toertjes, geen 8km dan...
maar ik zou graag eens 'vroeg' (6u30 op en om 7u30 vertrekken op stap) willen wandelen, maar ik geraak er nooit uit of ik geraak er niet op tijd in
Nadeel aan vroeg wandelen is dat je eindigt in de warmte, als je dan wat meer wil doen... want dan zou ik natuurlijk geen 4km doen
Het nadeel aan avondwandelen is dat je eindigt in de donkerte... of het is dat je slentert in de omgeving en ten alle tijde kan terugkeren.
EN wie kijkt er naar de tour?
viviane
Ploeteraartje
Geslacht:
«
Reactie #54 Gepost op:
juli 13, 2022, 10:22:00 am »
Ik kijk niet naar de tour geen interesse in, deze namiddag terug naar de hondjes, ze hebben 2 Malteesjes voor mij ben benieuwd en we hebben mooi nieuws in het vooruit zicht maar jullie zullen nog een beetje moeten wachten voor ik het vertel
zo dat was het een fijne dag
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
«
Reactie #55 Gepost op:
juli 18, 2022, 15:37:30 pm »
Ik kijk omdat ik dat nog wel graag zie, ... in vergelijking met voetbal kan je nog altijd naar de omgeving kijken eh
Goededag
wat een zalige periode in de zomers zeg... Aangename temperaturen en wandelen buiten de vaste uren. Het voelt als vakantie aan
Morgen 2u minder werken, 11u ben ik dan al thuis... zal wel nog warm genoeg zijn denk ik, maar toch...
Woensdag houden ze daar geen rekening mee, wel vriendelijke mensen... Maar ze hebben niets bescherming aan hun huis. Allemaal ramen zonder rolluiken. Een paar 'zonnegordijnen' dat je naar omlaag kan doen, maar dat helpt toch niet veel wi.
En ik ben in blijde verwachting voor dat mooie nieuws van je Viviane
rita
Verjaardagsbazin
Snoepertje
Geslacht:
«
Reactie #56 Gepost op:
juli 22, 2022, 12:48:02 pm »
minder goe nieuws over tim , hij heeft dinsdag een trombose gekregen op ' t werk en ligt nu in het ziekenhuis . sedert gisteren zijn alle draden en derg. verwijdert en ligt hij nu in een gewone kamer.
z'n spreken was nie helemaal meer juist , maar das nu veel verbetert . Hij zal 6 maand nie mogen gaan werken en geen auto besturen .
viviane
Ploeteraartje
Geslacht:
«
Reactie #57 Gepost op:
juli 22, 2022, 15:53:16 pm »
Wat erg Rita, wenst hem veel beterschap
Binno
Platsmoeltje
Geslacht:
«
Reactie #58 Gepost op:
juli 23, 2022, 17:17:01 pm »
Oei da's schrikken.
Sterkte daar en wens hem maar heel veel beterschap!
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
«
Reactie #59 Gepost op:
juli 27, 2022, 23:06:08 pm »
Bedankt voor de 'beterschap', ...
Sinds vandaag uit de kliniek...
ik kon niet online omdat ik m'n paswoord voor Dogsfriendly vergeten ben... ligt niet daaraan hoor
en daardoor geraakte ik er dan niet op via m'n smartphone
mijn 'schrijfsel' valt nu weer mee, maar toen ... dinsdag en woensdag was alles door elkaar... Geraak er maar eens uit
of ik zegt bijv: 'de directeur moet dan kopen'... Maar dat moet dan 'dokter' zijn... ge denkt het juist, maar ge zegt het verkeerd
en zeker als het 'snel' moet gaan... + het korte geheugen termijn is ook wat aangetast
ik mag sowieso voorlopig niet rijden... Dat wordt enorm ambetant omdat ik veel met de auto rondrij hé...
als ik te moet wordt en ik merk dat ik teveel begin te missen - bij schrijven (zoals nu hier) of bij sms... ipv de b de P schrijven... dan moet ik met sociale media stoppen.
maw: ik vertel dan morgen wel over de neuroloog :p want ik merk dat ik nu wel al wat fouten aan 't schrijven ben.
Print
Pagina's:
1
2
3
[
4
]
5
6
...