Auteur Topic: Taverne "De Babbelkous" - 2022  (gelezen 5537 keer)

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: Taverne "De Babbelkous" - 2022
« Reactie #30 Gepost op: april 10, 2022, 12:41:27 pm »
Woensdag en donderdag terug met de hondjes gaan wandelen woensdag men jerommeke een maltezertje van 11 jaar die ze helemaal hebben moeten scheren om dat zijn vacht helemaal is matten was, donderdag met lagatha een 7 maanden oud jackrusseltje die verschrikkelijk bang was de helft van de weg was haar staartje tegen haar buik geplaktn maar op de duur kwam ze toch wat losser en haar staartje ging neutraal ze vertrouwde mij toch wat meer, zal volgende week  zien wat het geeft was blij dat ik na verschillende weken thuis zitten om dat er geen hondjes waren voor mij ik toch weer kom gaan wandelen, er komen hier toch meer gesprekken voor een nieuwe hond, het is deze maand 1 jaar dat mijn schat gestorven is en ik mis hem nog heel hard
zo mensen nog een fijne zondag en tot weder lezen  :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
« Reactie #31 Gepost op: april 15, 2022, 11:57:42 am »
Schuld van Hans? Zelf terug als 'hoofdblad' instellen eh...

Goedemiddag (bijna) aan iedereen...

bij mij is dat ook zoiets eh, vroeger was dat m'n startpagina en zo durf je dus nu te vergeten om langs te komen...

Deze middag weet ik nog niet echt wat gedaan... 'k heb nog niets uitgezocht. Ik ben thuis omdat m'n klant (mijnheer is 92) in de kliniek ligt. Ik vraag mij af waarvoor. Tis niet van te vallen ofzo. Omdat hij 'verward' is? Tja, op die leeftijd mag dat al eens zeker? + Verleden jaar is z'n vrouwtje gestorven en die deed eigenlijk alles in huis. Mijnheer is nooit alleen geweest en nu ineens wel. Hij droomt over haar en denkt dat ze daar nog is...Tja. Ik had ook de indruk de dagen nadat ze gestorven was, dat hij er niet echt 'bij' was, snap je? Zijn leven ging verder en er was iemand weg, maar hij leek dat niet te 'beseffen'.

Die van Thuiszorg zouden dat moeten snappen, we hebben allemaal bejaardenzorg gevolgd. Of in school of erbuiten... maja  :kweetni: sommige lijken me toch niet die kunde toegedaan.
Ge moet 'zien' wat er aan de hand is en ik heb vaak 't gevoel dat ze dat tekort hebben.

Alé, ik zal proberen dagelijks dag te komen zeggen. Ergens is dat ook handig om te vertellen wat je de dag zelf gedaan hebt, omdat je dan eens kan terugspitten in 't verleden, wanneer je iets vergeten bent.

Zoals nu dus

ik had klacht ingediend bij Total Energies over een voorval op de snelwegparking van Jabbeke en nu vragen ze aan mij 'het uur en de datum'. Vroeger zou ik dat hier hebben verteld en dan kan ik zo terugkeren naar hier om te zoeken waar ik dat ook alweer had opgeschreven.

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #32 Gepost op: april 15, 2022, 12:08:57 pm »
PS viviane:

Citaat
het is deze maand 1 jaar dat mijn schat gestorven is en ik mis hem nog heel hard

Veel sterkte hoor  :knuff:

Mocht er nog een hondje komen, is een 'kleiner ras' misschien aangenamer? Genre Malthezer ofzo... ? of een labradoodle - maar dan wel de kleine soort. die muiten niet eh.

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #33 Gepost op: april 15, 2022, 13:22:36 pm »
Een klein ras is niet aan mij besteed, heb gisteren met mijn man gesproken en heb gezegd dat ik akkoord was om een nieuwe hond te nemen maar onder voorwaarden 1) helpen met het kuisen hij stof zuigen ik dweilen
                    2) gaan wandelen met de hond niet van bij ons thuis naar het park en daar 2 uur op een bankje zitten, nee een echte wandeling
                    3) de hond mag niet jonger zijn dan 4 a 5 jaar oud
                    4) ik blijf de woens dag en de donderdag naar het asiel gaan om met de honden te wandelen
maar hij wil nu toch nog een keer op reis gaan zegt hij maar volgend jaar, daar ben ik blij om want hij zei dat ik dan maar alleen moet gaan wat ik natuurlijk niet wil, wat moet je daar alleen gaan doen
Het kan gebeuren dat jerommeke en lachta deze week nog geadopteerd worden zo dat ik terug zonder honden kom te zitten é
Zo dat was alles wat ik te vertellen heb, nog een fijn weekend en tot weder lezen  :waved: :waved:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #34 Gepost op: april 19, 2022, 12:39:09 pm »
Morgen en donderdag terug gaan wandelen met Lagarta het beestje gaat maar volgende week naar haar gouden mandje, het blijft mooi weer dus ik blij,
Hoe is jullie paas weekend verlopen, bij ons is ons neefje komen eten wat hem goed heeft gedaan
Een fijne week en tot weder lezen  :waved: :waved:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #35 Gepost op: april 30, 2022, 10:58:00 am »
Moet voorlopig niet gaan wandelen er zijn geen kleine hondjes in het asiel dus ben werkloos, die kleintjes zijn vlug geadopteerd wat goed is natuurlijk maar ik krijg geen andere honden wat dan natuurlijk jammer is
Een fijn weekend allemaal  :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #36 Gepost op: mei 03, 2022, 22:05:51 pm »
Je hebt goeie punten aangehaald over dat hondje dat je zou willen...

ivm reis, ik zou graag eens naar Ijs- of Schotland gaan... Ik hou nu wel van de warmte en ik weet dat het daar dat niet is :D maar ik zou dan liever wachten tot er een periode in mijn leven is dat we even zonder honden zitten... en dat zou best kunnen met onze huidige honden die nu broer zijn en dus van dezelfde leeftijd... Gezien ik na Dixie ook ruim 2j heb gewacht op een volgende pup, zou ik gerust durven wachten tot de 2de van nu er ook niet meer zal zijn, we dan toch op een wachtlijst staan bij een kooikerfokker en dan mss kijken voor zo'n reisje... al is 't maar een week. Dus ik zal (hopelijk) tegen dan al ergens in de 50 zijn.

Pasen vieren wij niet echt... maar ik heb met de wandelgroep wel een paasraapwandeling gedaan in Jabbeke. Stelt niet zo heel veel voor... Waren uiteindelijk ook maar 3 deelnemers. Awel, dan hadden ze meer ei'tjes eh :-) ze zijn ze nog aan 't opeten :D

Ik had eigenlijk gehoopt dat het vandaag mooi weer ging zijn, want mijn buikje is maar bleek hoor :tong: andere jaren had je al eens een warme zonnige dag...
'k ben dan maar naar Wakken geweest, er is daar een bepijlde bloesemwandeling ... en die lopen maar een maand, dus nog tot 15 mei.
Donderdag doe ik die van 12km - ook mooi in 't groen. Heb die al gedaan, maar er waren er die zich afvroegen of ik die nog eens - samen met hen - wil doen. Zodoende.

Enkel de blauwe route ga'k niet doen, teveel straat naar m'n goesting.

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #37 Gepost op: mei 18, 2022, 11:50:33 am »
Ik zal maar eens een berichtje typen é
Een fijne Moederdag gehad mooie bloemen en een leuke cadeau cheque waar ik mijn goesting mee ga doen
Gisteren met collegaatje koffie gaan drinken we hebben niet veel gewandeld het was te warm en ik ben het niet meer gewoon nu ik geen hondjes meer heb om mee te wandelen, een lekkere crème gegeten op een terrasje een beetje in de schaduw was een fijne namiddag, en deze namiddag ga ik ook een wandeling doen om wat meer in conditie te raken
zo mensen dat was het dan nog een fijne dag en tot weder lezen  :waved: :waved:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #38 Gepost op: mei 25, 2022, 16:34:49 pm »
Een goeie namiddag, volgende week terug gaan wandelen met 2 chitjes ben benieuwd het begon tijd te worden ben al weer zo stijf als een plank ga er terug moeten in komen
Tot later allemaal  :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #39 Gepost op: mei 26, 2022, 13:31:12 pm »
Amai, dat gaat hier weer traag

ja het babbelen gaat wat achteruit eh...

vergeet voortdurend dag te komen zeggen en geen Rita die eens komt kijken naar haar verjaardagskalender... Mottige moderator. Ze leest het toch niet, want ze doet geen moeite om dag te zeggen en Binno komt ook niet. Andina is ook weggevallen...

Ik ga elke dag wandelen, her en der in 't land... Gisteren Ichtegem, vandaag Maldegem...

Moederdag: mama kreeg de helft van een wasmachine en van mijn broer de andere helft, ze mocht ook komen eten en kreeg rozen.
Van mijn broer kreeg ze een Orchidee... Normaal overleeft die niet in haar huis, zegt ze. Maar tot nu toe staat ie er toch nog :D

Ivm de hondjes: even geleden sprak je ervan om toch weer eentje te nemen. Dat gaat dan niet door?
en die warmte mag terug komen wi... Precies weer herfst  :?

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #40 Gepost op: mei 27, 2022, 13:19:06 pm »
Een nieuw hondje is voor ergens volgend jaar eerst nog eens naar Kreta en dan uit kijken naar een nieuw maatje maar eerst zien wat corona doet
Inderdaad veel beweging is er hier niet meer wat wel heel jammer is
Een fijne dag en een prettig weekend  :waved: :waved: :waved:

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
« Reactie #41 Gepost op: mei 27, 2022, 13:44:55 pm »
hela, hela zoontje ik kom wel nog lezen maar iets schrijven das wa anders é ,  ik beleef niks meer zonder m'n nukatje ,

wa de verjaardags kalender betreft der staat niemand op die hier nog komt en diegene die wel nog komen post ik wel .

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #42 Gepost op: mei 28, 2022, 12:43:43 pm »
Mij hebt u wel vergeten lieve schat  :hihi:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #43 Gepost op: juni 01, 2022, 10:33:43 am »
Vandaag met de hondjes gaan wandelen eindelijk

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
    • Xtreme Nails
« Reactie #44 Gepost op: juni 14, 2022, 22:20:19 pm »
Kwam even wat opzoeken, dus ook maar hier binnenspringen en hallo zeggen.

Bij deze Halloooo Goedenavond allemaal  :zwaai:
http://www.bloggen.be/cairn/

The road to my heart is paved with paw prints.

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal