Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
Heb je de
activerings-mail
niet ontvangen?
Index
Forum
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
Dogsfriendly
»
Ontspanningsafdeling
»
Puppykamer
»
Taverne "De Babbelkous" - 2022
« vorige
volgende »
Print
Pagina's:
1
...
6
7
[
8
]
Omlaag
Auteur
Topic: Taverne "De Babbelkous" - 2022 (gelezen 6658 keer)
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
Re: Taverne "De Babbelkous" - 2022
«
Reactie #105 Gepost op:
december 08, 2022, 20:52:47 pm »
Intussen is mijn revalidatie afgelopen, kon ik de 5de beginnen werken, maar het ziekenfonds werkt dat dus tegen... Vroeger kon je gewoon starten, nu moet je toestemming hebben.
Gisteren papier gekregen, staat er dan nog een fout op
en 't toffe is... die dat wilde dat ik snel terugkwam ... 'niet eerder dan 2023' ... zo dringend zal het dan toch niet zijn, als je dat zo lang nog kan uitrekken.
En ze vraagt dan of ik de 17de kan komen... ahnee, net dat weekje verlof ... dat we normaal al gingen gehad hebben. "aja, pak dan maar de 10de" zegt ze... Maar zij geen inspanning, waarom ik dan wel?
Goedenavond trouwens
intussen blijft Binno ook weg... lig je in een ziekenhuis? Nochtans mag je daar ook online komen wi :p
Honden maken geen lawaai, maar Muziek
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
«
Reactie #106 Gepost op:
december 10, 2022, 11:55:27 am »
Alé, ik mag maandag beginnen... nieuwe mensen. Ik hou daar niet zo van, maar alé... 't zal wel meevallen zeker?
ze steken mij altijd regio Jabbeke, hebben ze geen werkplaatsen in Oudenburg eigenlijk?
Nu bon...
maandag een nieuwe, dinsdag hebben ze me in een plaats gegooid waarvan ze denken 'das zo erg niet', maar eigenlijk heb ik daar niet echt werk voor elke week... en dan de andere maandag weer een vervanging. En DIE is echt vervanging...
en de vrijdag 5x op rij ook een vervanging...
I-mens werkt samen met Touring voor verzekeringen... en daar mag ik nu dus naartoe. Ze gingen dat nochtans afschaffen, omdat eigen klanten dan geen hulp krijgen. Ik krijg nu 't idee dat er hier in Jabbeke en co toch nog geen klanten genoeg zijn om die op te vullen.
viviane
Ploeteraartje
Geslacht:
«
Reactie #107 Gepost op:
december 10, 2022, 19:24:23 pm »
Happy eet nu eindelijk haar brokken op maar ik moet er wel natvoer bij doen, jammer dat haar stoelgang daar bij soms wat plat is, misschien moeten haar darmpjes er nog aan gewoon worden,
Er is eindelijk een diagnose bij mijn man gesteld, het is Lupus, een ziekte die bij mannen zeer zeldzaam is maar veel bij jonge vrouwen voorkomt, men is reeds van half juni op zoek naar wat hij heeft dus eindelijk, hij heeft nu een hele resem pillen bij gekregen waar onder cortisone pillen hij is in 2 weken 10 kg zwaarder geworden enkel van die pillen, hij heeft nu veel last van gezwollen benen en voeten waar voor hij nu eindelijk plaspillen heeft gekregen, hopelijk verbeterd dat vlug zodat hij terug mee buiten kan met haptje, nu kan hij niet in zijn schoenen zodat ik nu voor het wandelen in sta niet dat ik het niet graag doe in tegendeel
zo dat is het laatste nieuws een fijne zondag morgen en tot later
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
«
Reactie #108 Gepost op:
december 17, 2022, 12:06:40 pm »
voor de ene pil een andere pil en voor dat water, straks nog steunkousen... en zo begint het.
Kunnen ze nu eens geen pil uitvinden zonder bijwerkingen? ... al die onderzoeken waar al het geld heen gaat en nog niets ...
Intussen ben ik volledig aan het werk, sinds maandag... Was een goe plekje, 86 jaar die mevrouw. Maar wel wat opletten met wat ze allemaal verteld. Ze vertelde eerst dat C stal, dat ze daar al 10 jaar kwam en over een nepalese die geen vlaams kan dat ze 1001 dingen met handen en voeten moet uitleggen... en dan zei ze dat ze C eens zou bellen voor een volgende keer dat ik kom. Ze heeft 2 hulpen. Maar binnen 14d ben ik in verlof (de 26ste) en nu ineens staat er daar op mijn planning dat ik elders zou heenmoeten... Eerst prutsen ze m'n planning en dan gaan ze er mensen teveel op steken.
Nu vrijdag ben ik naar een 'verzekering' moeten gaan en blijkbaar moet ik volgende week dat ook doen, terwijl die mensen vroeger wel met DC hebben gewerkt.
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
«
Reactie #109 Gepost op:
december 22, 2022, 21:36:52 pm »
Nu pas weten ze dat ik werk sinds de 12de december, das eigenlijk wel straf... Nu pas laten ze me weten dat ik nog 6u verlof extra heb...
ik had een anc. dag in 't negatieve: 'nee, dat kan niet met verlof aangevuld worden' en nu ineens kan dat dus wel... dus ik verlies 36 min verlof, gezien ze maar per 1u verlof mogen toestaan of hoe zat dat nu weer in elkaar? Ik zal dat eens informeren dat ik morgen mss nog om 11u30 kan vertrekken ipv 12u want tis de laatste dag dat ik dat kan doen... Gezien ik volgende week al volledig in verlof sta.
SOEP maw, ik had beter pas op 1 januari begonnen met werken
Binno
Platsmoeltje
Geslacht:
«
Reactie #110 Gepost op:
december 23, 2022, 15:50:38 pm »
Long time no see
maar ik spring hier toch rap even binnen om jullie gezellige eindejaarsfeesten te wensen
en alvast ook een mooi en vooral gezond 2023!
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
«
Reactie #111 Gepost op:
december 24, 2022, 11:34:50 am »
Ik dacht al... moet ik enkel Viviane een gelukkig nieuwjaar wensen, gaat iedereen nu echt gaan lopen?
Ik kan dat wel niet zo, met zo'n kaartje...
Viviane & Binno: prettig kerstmis (en Viviane eens laten weten hoe het was met je jonge spruit in deze periode :-) ) en als Binno niet meer afkomt deze maand: tot volgend jaar eh
viviane
Ploeteraartje
Geslacht:
«
Reactie #112 Gepost op:
december 25, 2022, 17:46:12 pm »
Voor iedereen van mij ook een fijne kerst en een gezond 2023
Tim als u Happy met kleine spruit bedoeld alles was rustig onder ons 3tjes het is maar met nieuwjaarsdag dat we met 6 mensen zijn, wat weer eens leuk gaat zijn, vooral mijn zoon en zijn neef die hebben de zelfde soort van humor dat gaat weer lachen geblazen zijn kijk er al naar uit
Zo mensen nog een fijne dag en tot in het volgende jaar
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
«
Reactie #113 Gepost op:
december 31, 2022, 18:39:47 pm »
Gelukkig nieuwjaar aan iedereen die hier komt lezen/schrijven... en hopelijk 't zelfde of meer volgende keer
't zal hier wel al goed beginnen, kga weer naar de tandarts mogen lopen in de maand januari... en dan in februari m'n hart laten herstellen...
Maar alé, gisteren gewandeld, vandaag gewandeld... Hondjes ook tevreden
Print
Pagina's:
1
...
6
7
[
8
]
« vorige