Auteur Topic: Taverne "De Babbelkous" - 2022  (gelezen 6659 keer)

Offline Binno

• Platsmoeltje
  • Geslacht: Vrouw
Taverne "De Babbelkous" - 2022
« Gepost op: december 31, 2021, 22:28:13 pm »
Voor iedereen een mooie jaarwisseling en een prachtig 2022! :cheerB: :zatjes:

« Laatst bewerkt op: januari 15, 2022, 10:17:43 am door *~*DF*~* »

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
Re: Re: Blaf Blaf in het jaar 2021 - café
« Reactie #1 Gepost op: januari 02, 2022, 19:10:05 pm »
Gisteren een zware dag gehad, ben niet meer gewoon om een 3 gangen menu op tafel te zetten, maar alles is goed gelukt had juist vergeten om de frituur ketel uit te halen voor de kroketjes maar heb het toch nog kunnen alles te samen op tafel te zetten,
Ik was toch blij dat ik mij dan in de zetel kon flokken was echt moe
Zo jongens we starten een nieuw jaar hopelijk is het een goed jaar
Groetje aan iedereen tot later  :waved: :waved: :waved:

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #2 Gepost op: januari 02, 2022, 21:56:56 pm »
Gelukkig nieuwjaar mannekes, vrouwkes en viervoeterkes, en ja, hopelijk wordt 2022 een mooier jaar hé. :thumbs:

Wij hebben fondue gedaan met oudejaar en ’s anderendaags de overschotjes opgegeten.
's Avonds had ik al gene fut nimeer tegen dat alles allemaal op tafel stond, nog een geluk dat ik geen hele menu's moest gereed maken. :lol:
Met nieuwjaar de overschotjes opeten vind ik precies veel leuker en vooral ook veel meer ontspannen.

Er was met oudejaarsnacht hier trouwens veel overlast van vuurwerk en bommetjes, enorme knallen.
Onze buurman heeft ’s nachts zelfs jongeren door onze straat zien lopen die vuurwerk onder de parkeerde auto’s gooiden. :bang: :zot:
Ze zijn gaan lopen toen ze zagen dat ze hen in de smiezen hadden.

Vandaag een flinke wandeling gedaan en Moos heeft ook al zijn eerste zwempartijtje van het jaar kunnen doen, hij content.  :cheerB:

Nog een mooie avond iedereen.  :zwaai:

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
« Reactie #3 Gepost op: januari 07, 2022, 17:53:07 pm »
Citaat
Els was daar niet zo tevreden mee en ging waarempel voor hen staan om van haar tap te maken  :hihi:

Mijn breed carruur is zo toch nog voor iéts goed  :twistedevil:

Beste wensen voor 2022 - hopelijk gaan we er inderdaad wat op vooruit  :bid:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #4 Gepost op: januari 11, 2022, 18:47:07 pm »
Waar blijft Tim, we hebben hem allang niet gezien zelfs geen nieuwjaar komen wensen, nu ja het is nog heel de maand nieuwjaar é, deze morgen naar de optieker mogen gaan de oor wan mijn leesbril was afgebroken dus het jaar zet hem goed in gelukkig heb ik nog een bril met de zelfde sterkte het was 1 kopen en de 2de gratis dus heb chance, ze zullen kijken of ze er een nieuwe oor kunnen aan zetten ik hoop het want het is een schone bril
Kerst en nieuwjaar zijn rustig verlopen met nieuwjaardag zijn de kinderen gekomen was gezellig lekker gegeten had een kalkoen van 3,750kg voor 4 mensen, het was wel een beetje veel maar ik had nu goesting in zo'n beest, we hebben wel de hele week van dat beest gegeten en de jongens hebben er ook mee gekregen naar huis, ben nu weer over mijn goesting voor een paar jaar  :hihi: :hihi:
Zo mensen meer nieuws heb ik niet tot de volgen dan maar  :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
« Reactie #5 Gepost op: januari 15, 2022, 10:16:36 am »
Altijd maar zeggen dat ik ga langskomen en het dan voortdurend uitstellen...

Goedemorgen iedereen :waved:

En een gelukkig Nieuwjaar, erg dat ik het zo lang liet slabakken.

Hopelijk minder corona en meer van die zever dan verleden jaar, al zet het slecht in.

Ik ga daar niet teveel over babbelen, anderen doen dat al genoeg :D

Ivm die bril, dat zou ik eigenlijk ook moeten doen. Een tweede kopen bedoel ik... Gesteld dat ik ga wandelen en ik breek 'm op die wandeling, kan ik niet naar huis. Tis nu niet dat mijn zicht helemaal naar de knoppen is, maar het zou toch niet verantwoord zijn.

Kerstavond gevierd bij mijn broer en nieuwjaarsdag eerst nog een stevige wandeling en dan aan de feestdis bij een broer van Hans. Ze waren daar wel met meer dan de toegestane 5, maar ik heb hen verplicht alle ramen open te zetten of ik kwam niet :tong:

Het wandelen: ik heb al vanalles gehad

VEEL slijk in de regio van Brakel:  :joepie: :joepie: :joepie:  :hihi:
VEEL volk in de regio van Zonnebeke  muur:

verharde route gisteren in de buurt van Ruiselede - ik wou een paar paadjes verkennen die te ver van elkaar af lagen om ze gemakkelijk te verbinden. Tis in ieder geval dat soort wandeling dat ik niet rap meer opnieuw zal doen.

En die mist vond ik zalig om in te wandelen... dan ga je naar die van Brakel 'mooie uitzichten' zie je geen steek  :hihi:

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
Re: Taverne "De Babbelkous" - 2022
« Reactie #6 Gepost op: januari 15, 2022, 10:19:29 am »
En hoe zou het eigenlijk nog met Andina zijn?

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #7 Gepost op: januari 17, 2022, 12:07:22 pm »
Zaterdag een lekkere schapenhutsepot gemaakt voor gisteren zondag dat moet altijd even overnachten é, het was lekker veel vlees wortelen en aardappelen een uitje en een paar teentjes look, maar gisteren avond beginnen maag en darm pijn gekregen en de brander en de hele nacht bijna niet geslapen, jammer dat na met zo veel smaak te hebben gegeten dan de pijn komt, vandaag is het al iets beter maar voel me nog niet hele maal in orde, daar mee deze middag een tas soep met een boterham,
Fijne dag jongens en tot later  :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #8 Gepost op: januari 20, 2022, 23:45:36 pm »
rode ajuin?

das de enige waar ik niet van moet... scheetjes laten (stinkerds eigenlijk)

Goedenavond allen... weeral verschillende kilometers erbij gestapt intussen.

Volgende week ben ik op reis met mijn tedergeliefde, naar de regio van Rotterdam... Eens zien waar we daar onze voetzolen gaan kunnen planten.

Hoe gaat het intussen met je darmen Viviane?

---

Iemand van m'n wandelgroep is positief getest, gelukkig heb ik haar al 'n week niet meer gezien. Ik vroeg mij dan af of ze zondag mee zou kunnen wandelen... tis toch in de buiten eh... en eventueel houdt ze haar mond dicht  :hihi: of een mondmasker op...

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #9 Gepost op: januari 23, 2022, 13:18:05 pm »
Helaba, ik kom rap nog eens efkes piepen. :middag:

Moos heeft een nieuwe roeping tegenwoordig… zwerfvuil opruimen.
Wat hij deze week allemaal opgevist heeft uit de grachten tijdens onze wandeling… behalve de gewoonlijke takken en stokken dan…
plastic drinkflesjes, blikjes, een balletje, stukken piepschuim, zelfs een grote glazen fles!
Gelukkig was ze nog wel heel en geen scherpe stukken glas, dat zou pas gevaarlijk geweest zijn.
Maar dan komt hij daar zo trots als ne pauw mee aangelopen van ‘kijk eens vrouwke wat ik nu weer gevonden heb…’ :cheerB:
‘t Beestje amuseert zich wel hoor.  :lol:

Nog een fijne zondag allemaal! :zwaai:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #10 Gepost op: januari 31, 2022, 22:45:56 pm »
Weekje op reis geweest en niemand die langskwam... Alé, zo kan ik enkel dat van Binno lezen...  :?

Binno: dat doet Pip de laatste tijd ook... maar ik heb geen vuilniszak mee, dus ik kan dat moeilijk allemaal in mijn broekzakken gaan proppen... Zou bovendien niet gerust gelaten worden door Pip... :lol:

Weekje reis was in Zuidland - Landal Zuytland. In deze periode van het jaar is het daar rustig en weinig fietsverkeer enzo... Ge hebt daar ca 5km hondenlos op en naast het fietspad en 3 bossen binnen de 10min rijden van elkaar af waar honden toegelaten los mogen... 2 bossen staat dat vermeld, het 3de niet 'daar', maar wel op de website van Staatsbosbeheer

Mocht je ooit in de regio van Spijkenisse/Nissewaard (ligt vlak onder Rotterdam) op reis willen... Ik kan het je aanraden ;)

VEEL water, ideaal voor Moos.

Ik post later nog wat foto'tjes...

Op dag 'ik weet niet meer wanneer'... was ik dus op stap voor een goeie 15km. Maar omdat ik ergens niet door kon en ik ben blijven babbelen in dat ene bos waar hondjes los mogen (en vlak tegen het centrum van Spijkenisse trouwens) was ik al wat later... en ik trommelde Hans op, om me op te halen. Ik zou nooit op tijd terug aan het huisje geraken (voor het pikkedonker werd) en ik zeg tegen hem dat ik aan het kerkje van Simonshaven zou staan. Hij zegt dat ie afkomt en wat later krijg ik bericht (ik was nog op stap) dat hij er stond. Dus ik kom aan die kerk en ik merk dat je er nergens echt bij kan met de wagen, toch niet om te parkeren. En ik denk: die staat wat verderop, dus ik wandel verder. Krijg ik ineens een bericht dat hij aan de achterkant staat. Vreemd, denk ik, want ik kom dus van de achterkant en ik kan me niet inbeelden dat je je daar ergens kan verbergen. Ik keer terug en neem een foto van SIMONSHAVEN, dat bord dat je het dorpje in komt en dan de foto van die kerk en ik stuur dat door: "aan het witte kerkje?" vraag ik 'm.

Hij stuurt terug: 'aan een bruine kerk'

Als het allemaal uitkwam, stond mijnheer in Zuidland :tong:

Omdat dat vakantiepark onder 'Simonshaven' valt... maar Zuidland wel dichterbij ligt, was ie duidelijk abuis en helemaal niet opgelet welke gemeente hij was in gereden.

Alé, hij heeft me dan toch nog gevonden  :hihi:

« Laatst bewerkt op: januari 31, 2022, 22:50:22 pm door *~*DF*~* »

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
    • Xtreme Nails
« Reactie #11 Gepost op: februari 02, 2022, 09:16:24 am »
Heel lang geleden inmiddels,  maar ik kwam een herinnering van Barney op DF wandeling tegen op FB, dus even weer komen piepen op het forum.

Goedemorgen allemaal   :hey:
http://www.bloggen.be/cairn/

The road to my heart is paved with paw prints.

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #12 Gepost op: februari 03, 2022, 10:44:38 am »
Heel lang geleden inmiddels,  maar ik kwam een herinnering van Barney op DF wandeling tegen op FB, dus even weer komen piepen op het forum.

Goedemorgen allemaal   :hey:
Hee XT da’s lang geleden  :hey: :hey: hopelijk alles OK met jullie?
Tof dat je hier nog eens binnenspringt.  :thumbs:

@Tim: Allee ondanks dat jullie mekaar ginder bijna kwijt waren (goe geprobeerd Hans :tong: :lol: ) is het precies toch een aangenaam verlof geweest.
Ik wou naar je foto’s gaan kijken maar die staan allemaal nog in reuzengroot formaat, da’s wa moeilijk zo. :? :winkt:

Ik probeer straks ook nog een foto van Moos te plaatsen, van vorige week, toen hij trots kwam aangelopen met zijn pas gevonden glazen fles... :headbang:

Nog een fijne dag allemaal. :zwaai:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #13 Gepost op: februari 05, 2022, 11:43:53 am »
Hallo allemaal
Ben hier terug, ben niet goed geweest de laatste tijd, bel verleden week mijn huisarts voor een afspraak en voor de medicatiebriefjes en hij zou de woensdag komen , bel ik de dinsdag avond omdat ik nog iets vergeten was zegt hij dat hij niet kan komen dat ik dubbel geboekt was dus nu komt hij dinsdag, heb weer last van die stomme hernia, ben juist bang dat hij zegt "niet meer met de hondjes gaan wandelen" dat zou ik heel jammer vinden,
Donderdag met een pincher gaan wandelen zijn naam was atomic en ik had verstaan acomic heel de weg acomic tegen hem gezegd gelukkig luisterde hij ook  :hihi:
Holly is maandag nog eens geweest we waren heel blij maar ze was heel levendig, kwam door de wind zei haar baasje,
Zo mensen veel meer weet ik niet meer, nog een prettig weekend en tot later  :waved: :waved: :waved:

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #14 Gepost op: februari 06, 2022, 13:10:59 pm »
Acomic Atomic… klinkt voor een hond ook zowat hetzelfde hé Viviane.
't Voornaamste is dat hij erop reageert.

Wel vervelend dat je nu nog tot dinsdag moet wachten voor de dokter,
ik hoop dat je je intussen wat kan behelpen met pijnstillers, dat het wat doenbaar blijft met de pijn. :knuff:

Allemaal nog een fijne zondag, ondanks het regenweer!  :zwaai:

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal