Auteur Topic: Blaf Blaf in het jaar 2021 - café  (gelezen 7698 keer)

Offline Binno

• Platsmoeltje
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blaf Blaf in het jaar 2021 - café
« Reactie #150 Gepost op: augustus 08, 2021, 12:25:47 pm »
awel, een kaartje hou ik bij... voor meerdere jaren.
... ik ook :wink:

Citaat
'k ben een raren eh, kweetet :D
ik zeg niks :tong: :hihi:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
« Reactie #151 Gepost op: augustus 08, 2021, 15:26:52 pm »
Danke wel Viviane,

we zijn gaan eten naar 't Sand, das hier 'n Tea-room net buiten het centrum van Zandvoorde. Te voet ernaartoe  :D Zo had Hans ook weer z'n beweging.

gelukkig was de regen al gevallen toen we terug naar huis gingen

En vandaag ga ik me vervelen in 't Tillegembos en een stukje erbuiten... 'k weet anders toch niet wat gedaan met dit weer.

en ik heb m'n verjaardagsmoderator onder haar voeten gegeven dat ze ook Binno's verjaardag is vergeten, enkele dagen terug  :grrr:

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #152 Gepost op: augustus 09, 2021, 12:12:01 pm »
Oei voor jou Binno ook een gelukkige verjaardag  :birthday1: :feest2:

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #153 Gepost op: augustus 09, 2021, 16:02:48 pm »
Ik zeg tegenwoordig 'ik verjaar nimeer'... maar da schijnt ni te helpen. :sad: :mrgreen:

Bedankt voor de wensen! :merci: :thumbs:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #154 Gepost op: augustus 12, 2021, 14:04:31 pm »
ze willen allemaal gelukwensen bij het jarig zijn, maar ze willen ook niet meer verjaren... beetje tegenstrijdig eh :tong:

Goedemiddag iedereen :waved:

gisteren avondwandelingetje gemaakt....
Vandaag geven ze warm weer, maar aan de kust lijkt het nog mee te vallen.
Normaal wandelen met Els, maar binnenland zal veel te warm zijn...
Ik zou wel durven te gaan wandelen, maar dan meer aan de kustzijde...

En de poetshulp is er, dus ik zit in de weg (vind ik).
Ze gaat in zwangerschapsverlof en ze hebben geen vervanging.
Staat dan op de website 'uitstekende dienstverlening'. Ze weten het nochtans al een maand of 3 dat we iemand in vervanging willen...

Nu goed...

Hoe gaat het met uw poetshulp Viviane?  :8

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #155 Gepost op: augustus 13, 2021, 13:19:46 pm »
Vanaf dit jaar verjaar ik ook niet meer, ik verhalloween nog juist ik verjaar op 1 november dus verhallowenen kan heel goed, en ik doe gelijk mijn schoondochter die blijft ook 38, ik blijf 70tig
de poetsmadam is de laatste 2 keren niet moeten komen daar we in de badkamer een nieuw plafond aan het steken waren, en de kolonekasten moesten leeg en van hun sokkels om aan het plafond te kunnen, en daar we ook niet van de jongste meer zijn gaat dat veel trager é
Zo jongens een prettige namiddag en een fijn weekend en geniet van het zonnetje want volgende week is het weer gedaan
 :waved: :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #156 Gepost op: augustus 24, 2021, 01:28:56 am »
Goedenacht allemaal :waved:

leuke dagen gehad, veel gewandeld...

verleden week woensdag had ik m'n autosleutel in het huis van m'n klant laten liggen. Ze zijn op reis (of waren intussen) en al een geluk dat ik hun huissleutel mee terug nam... of ik stond aan mijn auto zonder sleutel. Ik had die uit m'n werkzak genomen omdat ik dacht dat er iemand ging aanbellen om mijn wagen te verplaatsen... maar dat was dan zo niet, dus die sleutel lag nog op de trap. Dat ging pas 'n goeien geweest zijn  :hihi: had ik nog hen mogen opbellen om aan een zoon te geraken :D

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #157 Gepost op: augustus 24, 2021, 11:50:00 am »
 :hihi:

Dat ging pas 'n goeien geweest zijn  :hihi: had ik nog hen mogen opbellen om aan een zoon te geraken :D
Ge moest ni aan ne zoon geraken maar aan je sleutels...  :tong: :fluit: :mrgreen:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #158 Gepost op: augustus 28, 2021, 21:30:39 pm »
jaja, ik had de zoon nodig om aan die sleutel te geraken hé.

Maar blijkbaar hadden de overburen ook een sleutel. 'k Ga dat onthouden voor een volgende keer :lol:

Voila, goedenavond allemaal :waved:

onze poetshulp is in zwangerschapsverlof en we hadden ca 4m geleden al aangegeven dat we een vervanger wilden hebben "Stuur die gewoon mee met J. de laatste keer dat ze komt" zeiden we. Maar er werd niemand meegestuurd en we hebben ook geen vervanging. Ik heb verleden week gemaild... dat we dan mss beter naar een andere dienst gaan die wat extra centen vraagt, maar mss wel een vervanger heeft. Kreeg meteen mail terug :tong:

De poetshulp had doorgegeven dat wij 'niet zo' belangrijk zijn en dat we gerust zonder kunnen. Dat zou best kunnen, maar ik vind niet dat je dat moet vertellen... + we zijn beide ruglijders en ik nog eens met mijn reuma... ik heb toch liever een hulp. 'k Heb het vandaag dus zelf gedaan. Hans is op de lappen... Had dus 't kot voor mij alleen. Ik heb alles gedaan wat de poetshulp dus niet doet...

keukenkasten afwassen (binnen en buiten), de deuren afwassen (2 kanten), de slaapkamer eens doen... vooral het bed.
en dan spinnekes wegjagen, stofnetten wegsmijten... en intussen heb ik de spullen op de kasten eens herschikt. Ne keer zien wat Hans daarvan gaat zeggen :tong:

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #159 Gepost op: augustus 29, 2021, 15:58:44 pm »
jaja, ik had de zoon nodig om aan die sleutel te geraken hé.
'k Had het wel gesnopen. :tong:

Citaat
De poetshulp had doorgegeven dat wij 'niet zo' belangrijk zijn en dat we gerust zonder kunnen. Dat zou best kunnen, maar ik vind niet dat je dat moet vertellen... + we zijn beide ruglijders en ik nog eens met mijn reuma... ik heb toch liever een hulp.
Ja daar beslissen jullie toch zelf wel over! :hmm:

Citaat
Ne keer zien wat Hans daarvan gaat zeggen :tong:
En? Moogde nog binnen?  :mrgreen:

Niks speciaals te melden hier.
Gisteren goed gewandeld langs het water, Moos ook content, en deze week zijn we een nieuw aangekondigde wandelroute ten noorden van de Kalmthoutse Heide gaan verkennen.
Was een meevaller, mooi wandelen in bos en tussen weilanden, en voorlopig nog vrij rustig, tot iedereen die route gaat wandelen natuurlijk. Maar ja…

Nog een mooie zondag allemaal.  :zwaai:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #160 Gepost op: september 01, 2021, 12:46:31 pm »
Mijn poetsmadam doet mijn keukenkasten hoor Tim van binnen en van buiten, ik vind dat het sedert i-mens is geworden ze niet meer zo goed zijn als vroeger met Tahira, die was vriendelijk en zeer behulpzaam, nu moet je op letten dat ze je neus niet af bijten,
Hier ook niet veel nieuws, heb mijn aanvraag goor te gaan wandelen met de hondjes van het blauwekruis binnen gedaan en nog geen antwoord van hun gekregen ga vrijdag eens langs gaan het is dan 2 weken en eens horen hoe het zit want veel goesting om buiten te gaan heb ik niet zo alleen
Zo mensen dat was het een prettige dag en tot later :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #161 Gepost op: september 03, 2021, 22:25:38 pm »
Goedenavond allemaal :waved:

Blauw kruis precies niet veel interesse... weet je intussen al iets?

Ivm wat Hans ging zeggen: 'dat daar staat me niet zo aan'. Gaat idd over een locatie op een rekje waar ik zelf ook niet zo tevreden over ben... 'k zal dat nog wel aanpassen.
ivm de poetshulp... ik had gemaild en antwoord gekregen dat er een Kenny gaat komen vanaf de 16de september... Gezien het tot mei is dat onze vast in zwangerschapsverlof is...

die mag tot dan 'vast' komen. Ik heb dat geëist in de mail vanwege onze honden. Ik heb geen zin om elke keer opnieuw hen te laten 'wennen' aan nieuwe mensen.

Ivm de Kalmhoutse heide: bos? Was dat niet allemaal afgebrand?

en ivm I-mens... je kan dat eens laten weten dat ze wat vriendelijker mogen zijn? Ik bel nooit, altijd via mail... dus 'k weet niet echt hoe ze zijn.
Wie is het nu - de verantwoordelijke?

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #162 Gepost op: september 04, 2021, 20:29:57 pm »
Ivm de Kalmhoutse heide: bos? Was dat niet allemaal afgebrand?
Nee, gelukkig niet zeg, stel je voor.
Die grote brand van dit jaar, dat was aan het Groot Schietveld in Brecht.
In Kalmthout gelukkig maar een klein mini brandje dit jaar, een paar jaar geleden is daar ook wel een groot stuk in vlammen opgegaan, vind ik altijd zo erg.
Duurt jaren eer dat allemaal hersteld is, de natuur, de beestjes die er leven.
Die nieuwe wandeling die we gedaan hadden hoort officieel ook wel bij de Kalmthoutse Heide, maar bijna niks van heide daar, maar toch ook wel heel tof wandelen.

Deze week zijn we dan weer eens een "echte" heidewandeling gaan doen, en het is een groot verschil met vorig jaar,
de heide staat echt heel mooi, dankzij de vele regen die we deze zomer hadden. En nu de zon erop, prachtig.
Vorig jaar was het kurkdroog en was het een beetje zielig gesteld met de heidebloemekes.

Vandaag liet de beloofde zon ons in de steek, toch in de voormiddag, amai dat was een pak frisser dan ze gezegd hadden.
Het eerste stuk van onze wandeling flink doorgestapt en vestje dicht, brrr.
Dan het bos in, dat was al veel beter, daar voelde je die kille wind niet meer.
En ja natuurlijk, 's middag was daar de zon hé, toen wij al uitgewandeld waren. :hihi:

Nog een mooie avond allemaal en een geniet nog van de rest van het weekend. :zwaai:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #163 Gepost op: september 11, 2021, 01:35:06 am »
We beginnen precies een beetje te slabakken hé... Viviane die wegvalt omdat ze geen hond meer heeft en daarmee denkt dat ze niets meer te vellen heeft... net zoals mijn moeder... komt ze dan doodleuk vertellen dat ze belletje trek gedaan heeft bij haar buren... en ze heeft de hond van broer bij haar... Maar nee hoor, ze heeft niets te vertellen...

waarom heb je een toetsenbord als je er niets mee doet? :tong:

Goedenavond iedereen.

Vroeger kwam ik hier elke dag omdat het ingesteld stond als m'n startpagina, maar toen veranderde Hans iets en werd de startpagina 7 kleine schermpjes... een 'startpagina' van google.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #164 Gepost op: september 11, 2021, 11:50:09 am »
Goeiemorgen :tong: iedereen

straks eens zoeken waar we kunnen wandelen... al de ganse voormiddag regen langshier, ... hopelijk wordt dat nog beter in de namiddag.

Geen regen en geen bakzon zou nog ideaal zijn.

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal