Auteur Topic: Blaf Blaf in het jaar 2021 - café  (gelezen 7689 keer)

Offline Binno

• Platsmoeltje
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blaf Blaf in het jaar 2021 - café
« Reactie #135 Gepost op: juni 26, 2021, 13:55:55 pm »
 :middag:

Zal misschien iets met een overdreven reactie van het immuunsysteem zijn of zoiets zeker, dat die lymfeklier daarvan opzet. :kweetni:
Hopelijk is het snel weer minder!

Ja, zwijgt mij van muggenbeten, die beestjes weten mij ook goed wonen. :grrr:
Vooral op de wandelingen als je in het bos in de buurt van water wandelt, amai.
En dan jeuken dat dat achteraf doet, ni – te – doen! :knuppel:

Wens Hans nog nen hele gelukkige verjaardag en maak er een mooie dag van!  :happy1:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #136 Gepost op: juni 30, 2021, 11:42:58 am »
Een goeie middag iedereen, heb eens mijn lt aan gezet, moest een overschrijving doen en zo ben ik eens bij jullie komen lezen na al die tijd, veel kan ik niet vertellen nu mijn hondenbeestje er niet meer is, verleden week naar het blauw kruis geweest en een grote zak en half van Ché zijn eten en 2 manden met kussens af gegeven ze waren er heel blij mee, heb onder tussen inlichtingen gevraagd over het wandelen met de hondjes, heb een visitekaartje mee gekregen om wanneer ik beter ben contact met hen op te nemen wat ik zeker zal doen
Gisteren te voet naar de tandarts geweest ik durfde het niet riskeren om met de fiets te gaan door de duizeligheid dat ik nog altijd heb, het is goed gegaan heel op mijn gemakjes en zo ver was het niet
Zo mensen ik ga het nu stoppen voel al weer mijn armen niet meer
Grtjs van mij viviane   

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #137 Gepost op: juli 02, 2021, 13:15:57 pm »
Welkom terug Viviane! :hey:
Normaal dat je nog slappekes bent na zo'n operatie, en dan de narcose, dat duurt toch ook wel een tijdje voor dat helemaal uit je lichaam is.

Zal wel wa raar doen om de spullen van Ché weg te brengen, ook al weet je dat het voor een goed doel is en je er andere mee helpt. :knuff:

Het slechtere weer van gisteren en het feit dat mensen na de corona versoepelingen niet meer met zijn allen gaan wandelen… awel da was duidelijk te merken vond ik.
We zijn bijna niemand tegengekomen en Moos kon bijna de hele tijd los, terwijl je er een tijdje terug nog bij wijze van spreke over de koppen kon lopen.
Maar mij hoor je niet klagen, hoe minder volk hoe liever dat ik het heb.  :cheerB:

Nog een mooie dag en alvast ook een goe weekend allemaal! :zwaai:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
« Reactie #138 Gepost op: juli 06, 2021, 14:36:43 pm »
En na het weekend heb ik te melden al 2 dagen in den drogen gewandeld te hebben.. De overstroming was zondag een ver-van-mijn-bed show :D 'k ging eigenlijk naar Westdorpe (nl) trekken met Wim - wandelvriendje uit Merelbeke - maar wijselijk toch maar afgelast toen ik hoorde dat het zou onweren. Ben gewoon in Zandvoorde/Oudenburg gebleven en met dat het wel nog geregend had, niet zoveel fietsverkeer op het jaagpad, konden m'n honden toch aardig los.

Goedemiddag iedereen :waved:

Viviane: blij te zien dat je nog eens passeert... Zoals ik al tegen mama es zei: af en toe maak je eens wat mee zonder honden ook hoor :D Ge hoeft er daarom geen te hebben om hier es te passeren... Ik duim voor je dat alles alleen maar verbetert en dat je het leuk zal vinden om met hun hondjes te wandelen.

Ik had ook gelezen met die 'overstromingen' dat het asiel ook blank heeft gestaan...

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #139 Gepost op: juli 12, 2021, 00:06:29 am »
Goedenavond allemaal :waved:

ik had het luminieuze idee om vandaag Retranchement - Knokke-Heist te gaan doen. Op zich geen slechte route, maar het stuk van het Zwin was toch niet ideaal.
Ge kunt daar 'los' van de fietsers op de dijk (in 't gras) wandelen. Honden aan de lijn,... jaja, dat deden we daar wel. Maar ze moeten dan wel eens eraan denken dat honden niet over een veerooster geraken. Dus moet je eerst weer naar beneden, om het poortje te nemen aan de fietsroute (terwijl ik het daar verkeerd vind staan) en dan door het lange gras terug naar boven. Dom gebouwd. Net zoals de poortjes op de fietsroute zelf. Om de zoveel meter heb je een soort van 'uitkijkpunt' waar er ook veeroosters zijn, zodat de schapen niet op de banken kunnen gaan zitten :tong: en het ene poortje is links, het andere poortje is rechts... moet je dus voortdurend lopen switchen.

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #140 Gepost op: juli 12, 2021, 16:45:28 pm »
Zaterdag met de zoon naar de chinees gaan eten voor zijn verjaardag was heel lekker maar weer te veel gegeten é, en dan gisteren mijn lang verwachte tattoo van Ché zijn poot laten zetten eindelijk, hij is heel mooi geworden enkel de nageltjes zijn te fijn het zijn net katten nagels woensdag bel ik terug en kijk of ze het kan veranderen, mijn man heeft ook een poot en mijn beestje zijn kop laten tatoeëren, heel mooi nu moet het nog genezen é
nog een fijne dag iedereen en tot later  :waved: :waved:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #141 Gepost op: juli 13, 2021, 18:56:59 pm »
Vandaag naar de kapper geweest en 40 cm haar laten af knippen, heb het op gezonden naar think pink om er een pruik te laten maken voor mensen met kanker heb eens een goede daad gedaan
zo dat was het nog een prettige avond alle maal  :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #142 Gepost op: juli 18, 2021, 18:05:38 pm »
oei oei oei... al lang geleden dat ik ben geweest, nu Viviane er terug bij was... :D

en Ché zijn poot staat dan waar op uw lichaam Viviane? :D alé, een tatoeage.... wie had dat kunnen denken :lol:

Ik heb intussen alweer veel gewandeld, alleen dit weekend niet... Te warm voor de hondjes. Ik ga wel met hen een avondwandelingetje gaan doen met water voor Pip.

Straks eens kijken welk weer het morgen zal zijn of ik moet de wandeling in Damme afgelasten.

Goedenamiddag iedereen :waved:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #143 Gepost op: juli 22, 2021, 20:53:11 pm »
Goeie avond allemaal
Tim, Ché zijn poot staat op mijn voorarm, maar de nagels zijn niet goed het zijn net kattennagels, en Ché zijn nagels waren groter en ronder maar de 28ste van deze maand mag ik ze laten aan passen, het is geen zicht zo'n poot en die fijne nageltjes, heb mijn man ook kunnen overhalen om bij hem de nagels ook bij te werken, anders ben ik heel blij met de tattoo
Anders niet veel te vertellen
Een prettige avond iedereen  :waved: :waved:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #144 Gepost op: juli 30, 2021, 10:27:56 am »
Woensdag mijn tatoeage laten aan passen het zijn nu te minste chénagels ben er heel blij mee,
Een fijn weekend voor iedereen   :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #145 Gepost op: augustus 03, 2021, 08:57:54 am »
Alé, ik had nu al es Binno, Rita of Andina verwacht...

tis geen doen,... Viviane zo alleen laten op 't forum  :tong:

Goedemorgen :waved:

gisteren is 't weer in m'n rug geschoten, gelukkig vandaag dagje thuis... dat wordt weer veel bewegen. Niet te lang blijven zitten enzo...

gisteren naar Zomergem geweest in de namiddag. Zegt die gast 'we gaan dan niet te lang wandelen', maar tis niet door te wandelen, dat ik last heb hé...

Vanmorgen moest Hans weer m'n sokken aandoen, want dat is te diep ... in de loop van de dag verbeterd dat dan, maar na het slapen = lang blijven liggen, begint dat gewoon weer van voor af aan.

Ge gaat es 'n foto moeten tonen van je tatoeage Viviane  :D

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #146 Gepost op: augustus 07, 2021, 13:21:10 pm »
Op dezen dag werd ik geboren... Om 1u 's nachts

Goedemiddag iedereen :waved:

Hans heeft een nieuwe klok aangeschaft... tik tak tik tak tik tak... ik heb daar geen last van, maar ik vraag me af hoelang 't gaat duren eer ie dat 'geluid' afzet :tong:

en geen kaartje van m'n eigen vriend  :cry: erg eh? terwijl ie weet dat ik dat graag krijg

"Ge krijgt al uw etentje vanavond" tja, 'k ben er vet mee... opgegeten is 't weg.

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #147 Gepost op: augustus 07, 2021, 20:01:32 pm »
Okee, liever een kaartje en geen etentje dan?  :denk: :mrgreen:

Maak het gezellig en laat het smaken hé. :thumbs:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #148 Gepost op: augustus 07, 2021, 23:01:26 pm »
awel, een kaartje hou ik bij... voor meerdere jaren. Eten is meteen weg, daar heb je na ... niets meer aan :tong:

'k ben een raren eh, kweetet :D

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #149 Gepost op: augustus 08, 2021, 10:59:46 am »
 :feest2: :feest1: :happy1:
Een gelukkige verjaardag Tim

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal