Auteur Topic: Blaf Blaf in het jaar 2021 - café  (gelezen 13087 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Blaf Blaf in het jaar 2021 - café
« Reactie #30 Gepost op: februari 06, 2021, 14:02:08 pm »
Dit jongetje zegt goeiendag terug  :zwaai: :roflol:

Goedemiddag iedereen :waved:

ik zou wel eens een verharde toer doen, in de hoop dat ik dan niet teveel wagens heb natuurlijk... uit pure verveling eigenlijk.

Iemand die zegt: 'ik 'kan' misschien wandelen... maar dan liefst regio Assebroek...' en dan niets laat weten of hij nu wel of niet kan, grrr... ikke veel te braaf. Dus geen route gezocht natuurlijk, omdat ik dacht: dan kunnen we naar het beverhoutsveld...

maar gezien die dus niet reageert, trek ik dan wel naar Zuienkerke, intussen sleur ik daar wat Polderzicht in mee, zodat ik dat toertje tegelijk ook heb gedaan. Ligt al een poosje in de schuif, maar 'alleen' is dat te kort... iets van 1km. Daar moet je niet voor naar Brugge rijden hé.

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #31 Gepost op: februari 07, 2021, 13:19:34 pm »
 :middag:

:grrr: :grrr:  ik haat sneeuw

niks gezellig aan  :rolleyes:

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #32 Gepost op: februari 07, 2021, 15:37:01 pm »
:middag: 

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #33 Gepost op: februari 07, 2021, 20:45:37 pm »
voor diegene die zich nog Yvy herinneren: hun Zita is vandaag overleden... Dat was volgens mij ook een oudje. Ik zou eens moeten kijken of ze nog in de verjaardagskalender staat...
:cry:
ja dat was toch die kleine dappere chihuahua die altijd mee op wandel ging hé, ik herinner me die foto's nog goed...

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #34 Gepost op: februari 08, 2021, 16:51:02 pm »
Ik vind sneeuw wel fijn de rust die er van uit gaat alles wit heerlijk, Ché is er minder voor, heb de wandeling deze voormiddag moeten in korten want hij had absoluut geen goesting hij sleepte zich echt voort het zal te koud geweest zijn zeker, we moesten wachten tot dat een andere hond gepasseerd was en wij stonden in de sneeuw en hij was met zijn achter poot aan het schudden, was te koud, hij zakt ook regelmatig door zijn achterpoten en dan is er grote paniek bij hem gelukkig zijn wij nooit ver weg é
Tot later mensen  :waved: :waved: 

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #35 Gepost op: februari 10, 2021, 08:00:16 am »
Goedemorgen iedereen :waved:

@Binno: ja, dat was dat chihuahua'tje...

Ik hou van sneeuw. Hoe meer, hoe beter

ik heb nu nog altijd een gat in die planning... Nog altijd die dinsdag. Ik kreeg gisteren een tekstje te zien zelfs... 'kl ** ** Tim 14d geleden geweest en nu is er hier een gat???' lol

alé, nog eens gemaild, want anders kan ik daar niet op reageren... eens zien wat ik ga terugkrijgen... das nu al bijna 6 maand zeg... gewoon omdat er 1 haar werk niet doet. Als ik mijn werk niet doe, krijg ik onder m'n voeten... wat krijgt zij? Een nieuwe functie.

en ik ben 8.12u kwijt om god welke reden, dus daar heb ik dan ook maar even voor gemaild (ik bel niet graag eh) en als ze willen werken met een smartphone (modern), moeten ze werken met mailings ook (das ook modern) :tong:

alé, ben were weg... Nog wa gaan werken. :LOL:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #36 Gepost op: februari 11, 2021, 13:12:49 pm »
Ff aan het nadenken waar ik vandaag heen kan gaan. Morgen is grondgebied Zonnebeke, het moet niet altijd dichtbij zijn... en duimen dat er nog iets van wit ligt

ze hadden gezegd 'kans op nog wat bui'tjes sneeuw', niets gezien natuurlijk.
Das toch straf dat als het regent het voor een ganse week kan zijn en als het sneeuwt... het maar 1x is en dan gewoon vriest

pfff

:?

Goedemiddag iedereen :waved:

de poetsdame is er, dus ik ga de deur uit... 'k loop niet graag in de weg. Wat ik zelf niet graag heb, moet ik een ander niet aandoen.

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #37 Gepost op: februari 11, 2021, 19:20:49 pm »
Slecht nieuws Ché heeft een epileptisch aanval gehad en kan nu niet meer op zijn achterpoten staan, DA gebeld hij mag niet komen wegens corona dus moet ik morgen naar hem toe met Ché hopelijk lukt dat, het kan gewoon epileptisch aanval zijn maar het kan ook een tumor in de hersenen zijn nu afwachten wat de medicamenten doen
Maandag heeft het poets meisje een misval bij mij gedaan, het arme kind voel mij wel schuldig, ik mocht geen ambulance bellen van de secretaresse van de gynaecoloog het kind moest met de bus naar het ziekenhuis
Dus geen al te goeie week hier, wat zal het 3de zijn     

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #38 Gepost op: februari 12, 2021, 08:17:44 am »
Oei oei ... Hopelijk komt dat nog goed met Ché, maar gezien zijn leeftijd... als het niets ernstigs is, kan je enkel nog medicatie geven denk ik, dat ie sterk blijft op zijn achterpoten...

ik gaf Dixie dan altijd Groene OS, voor z'n gewrichten... iets wat ie totaal niet luste. Maar als het iets anders is,... kan dat natuurlijk niet.

ivm de poetshulp:

Wellicht voor dat corona-gedoe hé... dat ze geen 'extra' gevaar liep? Hopelijk gaat het met haar ook al beter dan  :?

Het 3de voorkomen: blijf gewoon tot het eind van de week in bed liggen :wink:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #39 Gepost op: februari 12, 2021, 12:46:12 pm »
Deze morgen naar de DA geweest, waar we anders in 15 min over doen hebben we nu een half uur over gedaan om bij hem te geraken, Ché liep heel stijf en traag, de DA zegt dat het komt door zijn hernia en ook door die aanval van gisteren, hij heeft het equivalent van 200 meter hard crossen gehad door zijn aanval, je zou voor minder stijf zijn é, hij moet nu 2 keer per dag 2 pillekes nemen moest hij nog een aanval krijgen verhogen met 2 keer een halfje, hij heeft ook pilletjes voor een betere bloed door stroming in de hersens, dus we wachten af é in een dag of 3 zouden we verbetering moeten zien

wat het poets meisje betreft heb ik tegen haar gezegd dat ze zo lang moet thuis blijver als ze nodig heeft, dinsdag heb ik al een telefoontje van haar gekregen met wanneer ze terug naar de dokter moest
Zo jongens en meisjes dat was een updateje, nog een fijn weekend en knuffel jullie geliefden maar eens goed op zondag  :waved: :waved:

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #40 Gepost op: februari 12, 2021, 18:26:33 pm »
Ach nee Viviane, zo’n epileptische aanval is zo eng om te zien, en je staat zo machteloos.
Hopelijk slaat de medicatie aan en voelt hij zich dan toch weer wat beter.
We zitten in de sukkel hé met onze oudjes, veel sterkte daar!  :knuff:

Gisteren het fantastisch idee gehad om in de Kalmthoutse Heide in de sneeuw te gaan wandelen. Mooi, dat wel.
Maar we hoopten dat het op een donderdagvoormiddag nog wel ging meevallen qua volk, maar dat viel eigenlijk toch al redelijk tegen.
Op de wandelweggetjes naar de vennen was het al erg druk, wandelaars, maar ook veel fietsers, die met hun schaatsen of hockeysticks zo snel mogelijk op het ijs wilden geraken.
Normaal mogen die daar niet rijden, maar nu was er blijkbaar een uitzondering voor gemaakt en kon je dus als wandelaar telkens aan de kant springen.
We zijn op den duur dan maar een andere route ingeslagen en wat rustiger wegjes ingelopen.

Allemaal een mooi weekend!  :zwaai:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #41 Gepost op: februari 12, 2021, 19:01:25 pm »
Nummer 3 hebben we juist gehad daarnet een tand afgebroken het gezegde nooit geen 2 zonder 3 is zojuist bewaarheid
Ché heeft zojuist zijn eten uitgebraakt, waarschijnlijk te vlug gegeten

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #42 Gepost op: februari 17, 2021, 12:16:09 pm »
Deze namiddag naar de tandarts heb nog vlug een afspraak kunnen maken heb maandag gebeld en kan vandaag al komen, heb wel gelogen zijn vrouw vroeg of de gebroken tand voor aan was heb ja gezegd  :fluit:, laat nog weten hoe het gegaan is

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #43 Gepost op: februari 17, 2021, 19:59:02 pm »
Tandje is terug gemaakt,
Chétje is terug zijn zelve ben blij, denk niet dat het een tumor is maar ouderdomsepileptie en dat kan verholpen worden door medicatie, hopelijk was het eenmalig
Een fijne avond en tot weder lezen  :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #44 Gepost op: februari 19, 2021, 00:21:41 am »
Sneeuw is volk aan alle kanten eh Binno, ge moet de stille plekjes zoeken... :D

en was de tandarts met zuurstofwater spoelen? Ik had dat precies gehoord...

Goedenavond allemaal :waved:

ik had 't idee opgevat om elke morgen dag te komen zeggen,... vergeet ik het dan toch weer

Alé, morgen gaan we naar Passendale... eens zien of dat dat daar veel veranderd is intussen, toch al 'n paar jaar geleden dat ik er nog ben geweest. Op Google maps zie je nog de originele wandelweg, intussen is alles fietspad geworden... en dat is dus de reden dat ik daar niet meer zo vaak kom...

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal