Auteur Topic: Blaf Blaf in het jaar 2021 - café  (gelezen 13179 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Blaf Blaf in het jaar 2021 - café
« Gepost op: januari 01, 2021, 12:10:48 pm »
Iedereen een goede nacht gehad? Bij ons was 't simpel

eten rond 19u00 en toetje rond 20u30

daarna 30 smsjes gestuurd om 0u01 en van 5 mensen meteen teruggehad... en de rest stuurde vanaf 6u00 tot 10u00 een antwoord...

die van 6u00 gaat wel eens mogen denken van 'die gaan wellicht nog slapen' :tong:

Gisteren ben ik naar Knokke-Heist geweest om te wandelen, slijkploeteren en vloeken op de regenvlaag. En vooral erna als blijkt dat de 'internationale dijk' gaan vliegen is. Dat zag er me nog een aangenaam wandel/fietspad uit nochtans. In ruil krijg je asfalt zonder sfeer.

ivm dat 'slapjes' zijn van, zou maar goed kunnen zijn. Hopelijk gaat het intussen al wat beter met Ché?

En eigenlijk mag je sowieso niet berispen hé... gewoon buitenlaten en de boel opkuisen, geen aandacht aan geven :wink:

Citaat
Hier verleden week een gouden oorknop verloren dan ché zijn nieren (...)

dat klinkt zo wel héél raar...  :hihi:

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
Re: Blaf Blaf in het jaar 2021 - café
« Reactie #1 Gepost op: januari 01, 2021, 12:12:06 pm »
Citaat
Citaat

en als toetje ben ik in 't slijk gevallen...

Normaal moesten we nog wat verder, maar ik wou een hoekje afsteken. Net omdat we dus later waren vertrokken dan bedoeld. en ik bleef aan een tak hangen met mijn schoen. Die wou niet wijken en zo werd mijn lichaam tegen de vlakte geworpen.
en daar zijn natuurlijk weer geen foto's van zeker?  :mrgreen:

en ik denk dat ik op deze nog moet antwoorden

nee, want de dames waren vergeten dat ze op hun smartphone ook een camera hebben :tong:

Offline Andina

• Blaffertje
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: januari 01, 2021, 17:58:37 pm »
Beste wensen voor iedereen!
Een rustig oudjaar... hou ik wel van, geen drukte.
Vandaag een toerke De Schorre gedaan, kwestie van het jaar goed in te zetten, geen al te lange wandeling zodat ons oudje mee kon.
En nu hopen dat 2021 beter wordt dan vorig jaar. 2020 gommen we snel uit!

Offline Binno

• Platsmoeltje
« Reactie #3 Gepost op: januari 01, 2021, 21:31:27 pm »
Happy New Year allemaal. Op naar een beter en mooier 2021.

Wij hebben het ook rustig gehouden, fondue gedaan, glaasje bubbels erbij, en ijscreme achteraf.
Vandaag de restjes opgegeten.
Morgen de extra kilootjes eraf wandelen.  :hihi:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #4 Gepost op: januari 02, 2021, 11:51:27 am »
Gezien ik dagelijks wandel, zouden die kilo's sowieso er niet mogen aan komen?  :hihi:

Goedemorgen en een gelukkig nieuwjaar voor diegene die hier nog komen posten :wink:

dat 2020 idd maar snel wordt gewist, niet alleen vanwege die corona, maar ook omdat mijn 'kindje' uit de lucht was gehaald... Dogsfriendly.be hé

"Een forum is toch niet meer van nut?" zei de baas van Hondenvrienden, die ook Dogsfriendly.be beheerd

nouja... mss niet meer voor de informatie - iets wat ik dan weer jammer vind, omdat je op facebook weinig kan delen of het is met vrienden of zogezegde vrienden.
En dan heb je mensen die tegen je vertellen: 'ja, een forum is beter' maar toch nooit komen noch inloggen... klinkt een beetje schijnheilig vind ik dan.

nuja goe

2x Knokke-heist gewandeld, dat waren nog paden die ik nog nooit had gedaan... zullen we nog nieuwe wandelpaadjes vinden in 2021?

Ik weet nog dat we ooit zeiden, jaren terug: er zal een dag komen dat we alle wandelingen die we nu maken (dat was tussen 2006 - 2010 dacht ik) zullen herstappen om te zien of er paden zijn verdwenen. Ik ben er nog niet echt toe gekomen... vooral waarschijnlijk omdat ik de routes soms aanpas... Zoals maandag - donderdag met een groepje stappen en nog méér slijk gaan zoeken :D

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
« Reactie #5 Gepost op: januari 02, 2021, 12:25:06 pm »

hopelijk een beter jaar dan 2020 .

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #6 Gepost op: januari 02, 2021, 15:54:40 pm »
Voor iedereen van mij ook een gelukkig en gezond 2021, In 2000 was iedereen bang voor de millennium bug, alles zou plat liggen wel 20 jaar later was de bug er en alles lag plat maar wel op een andere manier, iedereen hou moed voor een laatste  inspanning en tegen het midden van het jaar zullen we er hopelijk van de bug af zijn
Chétje maakt het beter, zijn drollekes zijn vaster nog niet helemaal maar toch al beter kan het nu opnemen dat ik eerst bijna niet kon, zijn darmpjes wennen aan het eten denk ik hij lust de brokken ook heel erg, hij is ook veel levendiger in het wandelen ik moet mij weer om haasten om mee te kunnen, en nu komt hij mij waarschuwen s' avonds als hij moet plassen dat is ook een eerste, ben ik wel blij mee
Zo gastjes een fijne weekend en tot weder lezen  :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #7 Gepost op: januari 04, 2021, 01:18:05 am »
Ah voila, 't komt goed met Ché'tje :D

Goedenavond allen :waved:

weekje verlof geweest, voorbij gevlogen alweer...

'k heb blijkbaar een nieuwe verantwoordelijke... ik weet nergens van

we moeten met een smartphone werken: weten er maar de helft van...

"Handig in gebruik" zeggen er die dat al een jaar gebruiken... Als je alle gegevens hebt misschien wel ja

en intussen zit ik nog altijd met die 4u die domme trien Veerle niet wil deleten... dat wordt ook nog leuk.
Echt straf dat dat koppel ZELF moet bellen om dat af te melden... omdat Veerle er een potje van heeft gemaakt.
 :zucht:

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #8 Gepost op: januari 04, 2021, 19:41:11 pm »
Hoera hoera, ik ben blij en opgelucht heb mij gouden oorknopje terug gevonden, het lag onder de tafel onder de midden boord, ben heel blij dat ik het terug heb kon het voor het zelfde geld op straat verloren hebben, heb een dansje gedaan toen ik het vond, zal na de corona naar de goudsmid gaan om nieuwe sluitingkjes maar nu ligt het knus bij zijn broertje in de juwelendoos,
Chétje ligt soms te kreunen en stilletjes te janken zou hij pijn hebben, het is niet de hele tijd en niet iedere dag, als ik dan bij hem kom dan stopt hij wel, ik weet het niet :krab: :kweetni:
Grtjs allemaal  :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #9 Gepost op: januari 04, 2021, 23:12:25 pm »
pijn kan altijd... gezien de leeftijd.. heb jij dat soms niet, als je iets gedaan hebt dat ge vloekt op uw gewricht? :tong:

Goedenavond :waved:

vandaag gewandeld in Lapscheure: een goeie slijkpartij met regen en snijdende wind...

Morgen gaan we ook naar grondgebied Damme

kvind het wel goe van die ene die mee was: 'ik dacht dat we naar Damme zouden gaan...' en ik zei: 'ik heb toch geschreven: grondgebied Damme?'

lol

na 2 jaar heeft ze nog altijd niet door dat ge vaak er bedot uitkomt :tong: tis niet omdat ik grondgebied Damme schrijf, dat het daarom aan de kerk is he  :hihi:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #10 Gepost op: januari 06, 2021, 14:31:07 pm »
Klanten niet tevreden met het nieuwe contract, wat vind jij ervan Viviane?

Goedemiddag iedereen :waved:

ik ga de dagen dat we wandelen met de groep aanpassen, op dinsdag amper een kat... alleen als ze per toeval niet meekonden op maandag. 'k ben het beu dat ik er tijd in steek om een toer te zoeken en er dan geen respons komt... enkel nog op maandag, woensdag en vrijdag.

dinsdag is voor mezelf en donderdag kan terug naar Els.

en dan heb je van die mensen die een 'afspraak' maken en hem dan weer afzeggen, geen moeite doen om te vragen 'een half uur later als 't kan?' zo'n moeilijke gast ben ik niet nochtans. Dat duidt er voor mij op dat het hun niet uitmaakt of ze kunnen wandelen of niet.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #11 Gepost op: januari 06, 2021, 22:47:07 pm »
President Trump mogen ze in de gevangenis steken... opruien... in mijn ogen is dat een staatsgreep.

Goedenavond allemaal :waved:

gewandeld in Sijsele en kga 'n mail sturen naar Damme om te vragen of dat dat pad achter Alma privaat is of niet... gewoon iets wat ik me afvraag.

En in Kortrijk helaas maar smeltende sneeuw, langshier natuurlijk weer niets.

Offline rita

• Verjaardagsbazin
  • Snoepertje
« Reactie #12 Gepost op: januari 09, 2021, 13:30:16 pm »
 :middag:

brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr , koud ze  :eek:

zijn da nie meer gewoon é  :hihi:

ikke nog niks gekregen van 't werk  :kweetni:

diene trump mogen ze voor mijn part in een dwangbuis steken en 't gekkenhuis in ,  hopelijk steekt hij geen dwaze dingen uit voor 20 jan.

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #13 Gepost op: januari 09, 2021, 20:03:10 pm »
Diene Thrump mogen ze van mijn part in een isoleercel steken en de sleutel weg smijten, zo'n, arrogante zak dat dat is die leeft in zijn eigen fantasie wereldje en al wat hij zegt is waar want hij gelooft zijn eigen leugens
Maandag eindelijk poetshulp, heb er lang genoeg moeten voor zagen, sedert dat het I-mens is geworden, is die hele administratie over hoop geworpen, mijn vertrouwde Tahira kan ik niet meer te pakken krijgen, maar na lang aandringen en verschillende telefoons hebben ze eindelijk iemand gevonden en op de dag en uren dat ik gewoon ben, het kon ineens wel gaan
Koud is het wel maar ik heb van mijn wandeling van morgen met Ché genoten, juist niet in het bosje gewandeld het was er te glad en ik wilde niet dat Ché uitgleed en ergens een poot brak of zo iets
Zo jongens dat was het dan weer, een prettige zondag morgen en tot weder lezen  :waved: :waved:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #14 Gepost op: januari 10, 2021, 13:52:19 pm »
Tahira zal 't niet meer zijn. Bij mij was 't Veerle en nu is het ene Vicky...

De DC'en worden ingekanteld in I-Mens zoals ze dat noemen en plotseling is dat van die 4u ook opgelost, maar ik vraag me nu wel af wat ze gaan doen... want maandelijks laten ze niet meer toe. Ik zie er al ferm tegenop.

Goedemiddag iedereen :waved:

gisteren leuke wandeling gemaakt in Oedelem, alleen maar vriendelijke mensen...

Vraag me af wat het vandaag zal worden, ik moet er nog ééntje zoeken :lol:

en dat het nog maar veel vriest, de mensen zijn dan precies plezanter :D

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal