Auteur Topic: Heupproblemen  (gelezen 3177 keer)

Offline Kelly123

• Puppedup
  • *
Heupproblemen
« Gepost op: september 18, 2018, 10:49:47 am »
Ik vindt helemaal niets op deze website in verband met heupproblemen bij honden.
Ik heb een deense dog die nu 6 jaar is. Anderhalf jaar geleden begon hij ineens heel veel problemen te krijgen met lopen, opstaan enz. Zitten kon hij al nooit, hij staat of hij ligt. Plots kon hij totaal niet meer recht komen. Een heel gedoe natuurlijk, een hond van zo'n 80 kg. Naar de dierenarts, die me zei dat het een acute pijnaanval was door heupproblemen en artrose. We kregen zware ontstekingsremmers en pijnstillers, en gelukkig kwam dat weer goed maar na 2 weken begon het weer. Ik ben toen wezen zoeken naar een alternatief, en geef nu iedere dag een beetje poeder met glucosaminoglycaan. Ondertussen zijn we 1,5 j verder, en heeft hij nooit meer zo'n pijnaanval gehad, maar het opstaan gaat weer moeilijker en moeilijker. Hoe doen andere hondeneigenaars dat? Wat geven jullie? Wel bewegen? Weinig bewegen? De winter staat net voor de deur... We hebben toen geen foto's genomen, maar volgens de dierenarts was het niet eens erg slecht...

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Heupproblemen
« Reactie #1 Gepost op: september 18, 2018, 14:49:48 pm »
Dat is omdat u niet zoekt. er staan tal van heup-topics op het forum... eens kijken bij de ABC  :wink:

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: Heupproblemen
« Reactie #2 Gepost op: september 18, 2018, 18:17:35 pm »
Ché krijgt elke dag zijn Flexadine, en ik ondervind dat hij vlotter loopt

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal