Auteur Topic: Hoe de blaffende honden van de buren doen zwijgen  (gelezen 14026 keer)

Offline Kelly123

• Puppedup
  • *
Hoe de blaffende honden van de buren doen zwijgen
« Gepost op: juni 07, 2018, 15:37:29 pm »
Ok, dit is een somberder thema: ik ben net verhuisd, en woon in een huisje met een mooie tuin. Achter onze tuin ligt nog een huis, en daar wonen (ook nog maar net volgens de buren) twee oudere mensen met 2 tervuurse herdershonden. En die blaffen ... die blaffen ... de hele dag, de hele nacht, voor ieder geluidje. De eerste week niet - toen was ik bezig alles in orde te zetten in het nieuwe huis, maar zij zijn ook pas ingetrokken (na mij dus) en hun honden blaffen ... Verschrikkelijk. Nu, al eens wezen polsen bij mijn buren links en rechts, maar zij hebben er minder last van als ik.
Heeft iemand een tip hoe hiermee om te gaan? Ik wil niet direct de 'slechte' buur zijn, maar ik wil wel ook kunnen slapen!! Mijn hond is trouwens super onrustig daardoor; die denkt iedere keer dat er iets is.

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe de blaffende honden van de buren doen zwijgen
« Reactie #1 Gepost op: juni 07, 2018, 19:00:31 pm »
Eens met die mensen gaan praten misschien? en voorstellen de honden binnen te houden 's nachts dan kan u teminste slapen, mensen spreken mensen zegt men

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Re: Hoe de blaffende honden van de buren doen zwijgen
« Reactie #2 Gepost op: juni 09, 2018, 02:04:34 am »
Dat wat Viviane zegt, zou ik ook doen...

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal