Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
Heb je de
activerings-mail
niet ontvangen?
Index
Forum
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
Dogsfriendly
»
Ontspanningsafdeling
»
Puppykamer
»
Afspraak
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: Afspraak (gelezen 4313 keer)
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
Afspraak
«
Gepost op:
mei 19, 2017, 01:18:05 am »
Een paar weken terug vond ik op Facebook een oproepje om 'big-shop'zakken te verzamelen.
Hulp voor pootjes is een organisatie die arme mensen helpt ivm dierenvoeding of dierenspullen...
ik had een persoon van die organisatie voorgesteld om er een paar te komen brengen, als ze dat wilden, maar ik dacht... 'och 7 maar... ik zal een oproepje doen bij de bende waar ik zondag mee op stap ga...' en zo geschiedde. Ik kreeg er zeker 40 extra bij.
ik liet de dame weten dat ik donderdag zou langskomen - die paar weken terug al - en of ze haar adres en gsm-nummer wou geven. Ik kan haar dan verwittigen mocht er iets tussenkomen.
Zo gezegd, zo gedaan
Gisteren laat ik de mevrouw weten dat ik 'morgen zal langskomen in de namiddag. En ik vroeg haar of ze thuis was dan.'
Ze bevestigde dat ze thuis was in de namiddag en dat ik welkom ben.
Vandaag, van de ganse dag niet online gekunnen.
's ochtends gewerkt, van daar naar de garage om m'n wagen op orde te hebben... om 13u45 naar huis, hondjes halen en om 14u40 Nuka opgepikt... en dan zo door naar Desselgem waar de dame woont. Een redelijk ommetje die ik maar al te graag over heb voor het goede doel.
Ik kom daar aan, parkeer m'n wagen... bel aan... er komt niemand opendoen. Ik zie boven een gesloten rolluik en ik denk: 'straks heeft er hier eentje nachtdienst gehad en maak ik die nu wakker. MAAR we hadden de afspraak dat ik in de namiddag zou komen en 15u10 is toch redelijk namiddag.
Maar hoe vaak ik ook bel en de klopper van de voordeur laat knallen... er komt géén reactie.
Ik vloek, ben geïrriteerd, kwaad... dat ze me niets heeft laten weten dat ze er niet is... Ze heeft m'n nummer, ze verwachtte me...
Ik terug naar de wagen en wanneer ik op de wandelafspraak ben stuur ik haar het bericht dat ik aan haar deur heb gestaan en dat ze er niet was.
"Spoedoproep" stuurt ze terug en erachter: "Ik kom er nu aan." maarja, te laat natuurlijk. Wat ik haar ook laat weten. Ze stuurt terug dat ik haar had gezegd dat ik er zou zijn om 16u00"
Dat lijkt me niet... ik had al gezegd tegen Els en Carine, waarmee ik op stap ben geweest - en tegen mijn moeder, dat ik nog geen uur kon geven tot mijn wagen daadwerkelijk was hersteld... dan zal ik al zeker geen uur doorgeven voor die zakken.
Ik kom thuis vanavond en het eerste wat ik doe is m'n FB openen om te kijken bij de berichten en mijn vermoeden klopt: ik heb nergens geschreven 16u. ik heb gevraagd of ze thuis was in de namiddag en ze schreef: "gans de namiddag"
ik merk ook dat ze donderdagmorgen om 9u23 (ik was dus niet in de mogelijkheid om te komen lezen!) dat ze me wel iets zou laten weten als er wat tussen zou komen.
Awel, dat maakt het dan nog erger...
Nu soit, ik ben niet van zinnes om NOG eens speciaal naar Desselgem te rijden met die zakken... Ik had toch op z'n minst een verontschuldiging verwacht, ...
«
Laatst bewerkt op: december 09, 2020, 22:19:08 pm door *~*DF*~*
»
Honden maken geen lawaai, maar Muziek
Marjan
Puppedup
Re: Afspraak
«
Reactie #1 Gepost op:
mei 19, 2017, 15:58:35 pm »
Ai, dat is niet prettig!
Nu, organisaties genoeg die erg blij met jouw donatie zou zijn!
Ikzelf heb ook een VZW die door middel van verkoop van hangmatjes voor knaagdieren en het maken van kinderkledij verschillende organisaties (zowel voor dieren als humane projecten) ondersteund.
Xtreme Taz
Grompot
Geslacht:
«
Reactie #2 Gepost op:
mei 19, 2017, 16:28:41 pm »
Niet netjes idd
http://www.bloggen.be/cairn/
The road to my heart is paved with paw prints.
viviane
Ploeteraartje
Geslacht:
«
Reactie #3 Gepost op:
mei 19, 2017, 18:41:01 pm »
Da's pech hebben Tim
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
«
Reactie #4 Gepost op:
mei 19, 2017, 22:21:26 pm »
Ik heb haar laten weten dat ze er naar Zedelgem kan omkomen bij m'n moeder...
Ilero
Slopertje
Geslacht:
«
Reactie #5 Gepost op:
mei 20, 2017, 08:30:53 am »
Zo gaat dat tegenwoordig met de mensen. Maar ik vind dit absoluut niet kunnen nee. Ze had je kunnen smsen of even bellen uit beleefdheid.
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
«
Reactie #6 Gepost op:
mei 26, 2017, 23:01:56 pm »
en ze had dat ook gezegd dat ze dat ging doen, Ilero...
Ma? Is ze er eigenlijk al om gekomen?
rita
Verjaardagsbazin
Snoepertje
Geslacht:
«
Reactie #7 Gepost op:
mei 31, 2017, 19:44:07 pm »
Nee, nog geen contact gehad... de seute
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
«
Reactie #8 Gepost op:
juni 10, 2017, 16:04:24 pm »
Die dame heeft me uit haar pagina gesmeten... om welke reden dan ook, als dank wellicht omdat ik haar had gevraagd de zakken te komen halen...
en ze durfde daarnet nog te beweren dat ze van niets weet
dus heb ik de ganse tekst voor haar nog ne keer gekopieerd...
Ze gaat het nu nog op mij steken door te zeggen dat ik niet heb gezegd welk uur...
Ze had het ook kunnen vragen natuurlijk wanneer ik zo ongeveer bij haar zou zijn? En wat zou dat hebben uitgemaakt? Ze had gezegd dat ze me ging laten weten als ze weg moest. Aangezien ik had getypt 'donderdagnamiddag' ... stuur je dan sowieso dat bericht volgens mij... Ze had zelfs nog gereageerd met 'geen probleem' en niet met 'welk uur ongeveer?' hé...
had ze dat bericht gestuurd, dan had ik wel eerst gaan wandelen met Els & Carine en daarna de zakken gaan afgeven...
die zakken staan dus nog altijd bij mij moeder en ze heeft ook geen enkele poging ondernomen om ze te komen halen...
viviane
Ploeteraartje
Geslacht:
«
Reactie #9 Gepost op:
juni 10, 2017, 19:00:08 pm »
Je hebt van die mensen hé nooit hun ongelijk toegeven
els
AdviesRaad
Racertje