Auteur Topic: Gevaarlijke chauffeur  (gelezen 2849 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Gevaarlijke chauffeur
« Gepost op: mei 16, 2017, 22:45:49 pm »
Ik dacht van vanavond nog eens naar Uitkerke te trekken (Blankenberge) omdat ik daar een trage weg had gevonden van 2km ongeveer en ik wist er via m'n programma nog een cirkeltje aan te brouwen en dan zou ik zo terugkeren...

die trage weg werd intussen al aangepast naar veel verhard, ergens een veel te lage tractorsluis en weer verhard... nu soit, er rijden geen auto's behalve van de bewoners van de 3 woonsten... ik kom eruit, steek over de 'korte straat' in. Die is ook echt kort... ik had Nuka net weer losgelaten toen er een blauwe ouwe rechthoekige mercedes kwam afgereden en ik dacht nog: 'die gaat naar hier komen zeker?' en 't was zo ook... moest weer passen :zucht:

ik blijf wat naar het midden toe staan, omdat Pharos zijn poepke nog niet goed stond, maar de chauffeur was het echt niet met me eens. Hij gaf nog wat gas bij en reed recht op me af... Ik moest een beweging maken waardoor ik zijn wagen niet raakte.

Hij stopt... en kijkt half over zijn schouder. Ik zeg: 'je reed me bijna aan'

ipv een 'sorry' krijg ik te horen dat mijn honden moeten aangelijnd zijn

ik zeg opnieuw dat hij me bijna had aangereden, maar de ontkenning blijft en hij zegt opnieuw 'je moet je honden aanlijnen. Ge weet dat dat niet mag? Ge krijgt daar een proces verbaal voor" en ik heb gewoon geantwoord: 'ja'

Honden aangelijnd of niet... hij reed me bijna aan. Zelfs als ze aangelijnd waren en ze stonden nog niet goed, zou ik 'in de weg' gestaan hebben.

helaas genoeg niet gans zijn nummerplaat en ik heb het maar gelaten om een foto te maken van dien tut zijn wagen...  :grrr:

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
  • Geslacht: Vrouw
    • Xtreme Nails
Re: Gevaarlijke chauffeur
« Reactie #1 Gepost op: mei 17, 2017, 14:32:33 pm »
Heeft mij hier eens ene van het voetgangerspad afgereden. Had ik Barney nog. Klacht bij de politie ingediend, blessure aan arm en doktersattest afgegeven. Behalve een verwijzend vingertje deed de politie niks. Die vent kwam zelfs het haantje uithangen aan mijn deur, want wie dacht ik wel dat ik was. Bij mij ben je dan wel aan het verkeerd adres, ben niet rap onder de indruk of bang, maar goed. Daarna heeft die man (die hier op straat woont) nog verschillende keren mij van de weg proberen rijden zogezegd, pure intimidatie want dat lef had die niet want ik ben ook een paar keer (dat ik Barney niet bij had) gewoon blijven staan en het teken doen van "allee, kom dan als ge durft" maar zoals gezegd, geen ballen.
Bij zo'n volk kunt ge beter eens binnensmonds grommelen, wordt toch niks aan gedaan.
http://www.bloggen.be/cairn/

The road to my heart is paved with paw prints.

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal