Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
Heb je de
activerings-mail
niet ontvangen?
Index
Forum
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
Dogsfriendly
»
Ontspanningsafdeling
»
Puppykamer
»
De Mol
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
2
3
4
Omlaag
Auteur
Topic: De Mol (gelezen 13673 keer)
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
De Mol
«
Gepost op:
februari 13, 2017, 23:14:12 pm »
wie kijkt nog?
ik kan Robin niet uitstaan... veel geblaat en gezaag tgo Hans, maar zelfs dingen proberen? zoals in die kooi? Dat hij nu zelf niet snapte dat iedereen iets te doen had en hij niet? kom zeg... dan probeert iedereen aan dat slot te morrelen waar hij in dat hok zit,... en als dan blijkt dat het los is, is het iedereen hun fout dat ze het niet gezien hebben, maar zelf heeft ie 't ook niet gezien eh? amai, wa ne kwal.
Honden maken geen lawaai, maar Muziek
els
AdviesRaad
Racertje
Geslacht:
Re: De Mol
«
Reactie #1 Gepost op:
februari 13, 2017, 23:33:49 pm »
Robin is gewoon ne zagevent, negeren, negeren, negeren.. iets anders kun je daar niet mee doen
Volgens mij is dat - net zoals die Davey - om zichzelf verdacht te maken
Isabelle en Krist
Jankertje
«
Reactie #2 Gepost op:
februari 14, 2017, 20:13:54 pm »
Top programma !! Wie is de Mol ? Ik gok op Bertrand.
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
«
Reactie #3 Gepost op:
februari 27, 2017, 23:08:43 pm »
Bertrand ligt er vandaag uit, Isabelle...
ik vermoed eerder dat Bertrand wel in de vorige aflevering het rood had, die hij dan natuurlijk ontkende.
Mijn verdenking ligt bij Eline voor de moment... Als politie-inspecteur zo weinig uithoudingsvermogen om er meteen al uit te liggen in de bergrit van 30km?
van Annelies is het begrijpbaarder, gezien zij al 58 jaar is. Aan de andere kant is het al de 2de maal dat ze moest helpen coördineren... in de vorige aflevering liet ze Marzena al het werk doen in het museum en leek ze zich er niets van aan te trekken en nu ook weer bij het Scrabblespel was het de bedoeling dat er één de woorden legt en de tweede had die gasten naar de eieren moeten brengen. En ook hier weer werd er niet gecoördineerd. Ze legden samen die letters op het bord en dan werd iedereen opgehouden aan het scrabblebord...
En ook Sam stelt zich in mijn ogen verdacht op... lopen foeteren op Davey, terwijl die tijdens de bergrit wel alle oefeningen wil doen en eraan begint.
En bij de golf was het ook weer Sam die er niets van bakte, waardoor ze niet aan het exacte nummer geraakten van het café... al hebben ze die opdracht wel goed afgewerkt.
Davey vind ik het minst verdacht tot nu toe.
Isabelle en Krist
Jankertje
«
Reactie #4 Gepost op:
februari 28, 2017, 22:40:23 pm »
Pff, ik weet het niet meer .... Iedereen is nu verdacht. 'k Kijk al uit naar volgende week !!
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
«
Reactie #5 Gepost op:
maart 01, 2017, 08:56:17 am »
Eline haar poep deed die bewegingscensor in het museum afgaan hé, terwijl ze volop stond te roepen dat het Bernard was, terwijl deze wel nog plat lag op dat moment...
els
AdviesRaad
Racertje
Geslacht:
«
Reactie #6 Gepost op:
maart 01, 2017, 09:43:01 am »
Ik zit vooral te kijken naar wat ze ons willen laten geloven. En in die optiek denk ik dat het Annelies wel eens zou kunnen zijn
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
«
Reactie #7 Gepost op:
maart 01, 2017, 10:12:33 am »
Die spookt - vind ik - alleszins niet al te veel uit...
els
AdviesRaad
Racertje
Geslacht:
«
Reactie #8 Gepost op:
maart 01, 2017, 12:32:17 pm »
Juist daarmee...
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
«
Reactie #9 Gepost op:
maart 01, 2017, 15:54:06 pm »
maja 58 jaar... bijna op pensioen...
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
«
Reactie #10 Gepost op:
maart 06, 2017, 23:09:44 pm »
ik blijf dus bij Eline,
ze kon nu bijv niet missen met de vragenzone (met de familie en de stofbom) omdat ze zich zou verdacht gemaakt hebben bij haar broer.
Ik heb ook geleerd dat Robin meer op Davey vertrouwt, want bij één van de vragen met proef 1, vroegen ze 'klein' of 'baba' en Hans zei baba en Davey zei klein, kozen ze voor klein en was dat antwoord dus fout.
als de vraag voorkwam: "waar zat de mol - in de wagen of in het gebouw" en Robin gokt op Hans 'in de auto'... dan schiet er maar 1 meer over en dat zou dan Davey zijn...
Hans is het dus alvast niet, want hij ligt eruit.
Annelies stelt zich verdacht op met de vraag over de schilder, maar tegelijk zei haar man ook dat het Monet was en niet Manet, wat het juiste antwoord was.
Dat ze dan weer niet wist dat het Atomium groter is dan de Notre Dame, doet bij mij ook wel vragen rijzen. Net zoals ze in 't begin van 't spel niet wist waar de Oostkantons liggen en dat voor een godsdienstlerares.
Eline bij het paintballspel zomaar al haar kogels verschieten, waardoor ze er dan geen meer over had. Als politie-inspecteur moet je de afstand volgens mij beter kunnen inschatten om te kunnen schieten.
Sam viel niet echt op. Hij had het antwoord juist (net zoals Robin en Eline) bij de 10 vragen (stofbom familie) en hij schoot eerst Annelies, waarna hij ook eruit werd geschoten door één van de andere.
Hans (mijn hans
) gokt op Davey.
Isabelle en Krist
Jankertje
«
Reactie #11 Gepost op:
maart 07, 2017, 21:29:46 pm »
Ja, ze blijven allemaal verdacht ! 'k Kan de redering volgen
els
AdviesRaad
Racertje
Geslacht:
«
Reactie #12 Gepost op:
maart 13, 2017, 23:17:49 pm »
Was maar een matige aflevering vandaag, we zijn niks wijzer vrees ik
*~*DF*~*
Administrator
Grijze Snoet
Geslacht:
«
Reactie #13 Gepost op:
maart 14, 2017, 01:16:56 am »
ik vrees het ook...
't enige wat ik bizar vond: Eline die per sé voor davey het water in wou...
en Annelies die ondanks de paniekaanval wel exact wist welke vlag zij had... terwijl ze in vorige afleveringen altijd stond te zeggen dat ze slecht kan onthouden...
Jammer dat Sam eruit ligt...
en mijn idee blijft bij Eline
viviane
Ploeteraartje
Geslacht:
«
Reactie #14 Gepost op:
maart 14, 2017, 13:15:30 pm »
Naar de mol kijk ik niet maar wel op den een naar de politie centrale, waar voor de mensen allemaal bellen een om dat zijn vrouw het bakje van de tv heeft af genomen
Print
Pagina's: [
1
]
2
3
4
« vorige
volgende »
Dogsfriendly
»
Ontspanningsafdeling