Auteur Topic: iemand die wil wandelen?  (gelezen 4063 keer)

Offline Riszla

• Puppedup
  • *
  • Geslacht: Man
  • Riszla
iemand die wil wandelen?
« Gepost op: december 20, 2016, 23:37:34 pm »
Omdat mijn vrouwke van 8/1 tem 17/1 lange dagen moet werken zijn wij op zoek naar iemand die met mij wil wandelen tijdens die periode. Ik verkies loslopen en iefst dan ook nog spelen met andere honden. Ik ben een 9 maanden oude Vizsla. Mijn vrouwke zou wel graag eerst kennismaken want ze geeft me zomaar niet met iedereen mee. Voel je je geroepen en ben je van het Brugse dan ben jij de persoon die we zoeken. Ik kijk er alvast naar uit, Rizsla

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
Re: iemand die wil wandelen?
« Reactie #1 Gepost op: december 21, 2016, 22:21:51 pm »
een 'jonge' viszla dan eigenlijk... :hihi:

er bestaan anders ook zo'n uitlaatdiensten hé. Maxizoo heeft een samenwerking met zo'n dienst...

Vroeger wandelde ik weleens met honden van andere mensen (gratis, want ik doe dat graag), maar intussen heb ik er 3 om in 't oog te houden en een vierde erbij zal misschien ook wel lukken, maar een hondje van een 'vreemde' andere is toch nog wat anders. Ik weet zelfs niet of ik dat zou durven, vooraleer ik zeker ben dat het hondje ook echt naar me luistert.

Ken je niemand binnen de familie aan wie je je hartendiefje kan meegeven (om te wandelen) voor die periode?

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline Riszla

• Puppedup
  • *
  • Riszla
« Reactie #2 Gepost op: december 26, 2016, 10:30:39 am »
Bij de familie niet écht. Heb 2 puberzonen in geval van nood, ja maar "puber", weet je, de ene puber gaat met de andere wandelen en dat is niet ideaal om gedurende 10 dagen vol te houden. Soms zeggen ze dat ze geweest zijn maar aan t gedrag van mijn hond weet ik wel heel goed dat het de toer van de blok was of dat ze gewoon even in de tuin een balletje gegooid hebben. Een jonge pub heeft zijn loping nodig en dan is hij écht rustig in huis. Ideaal zou zijn om gewoon iemand te vinden die met hem 1x/dag naar de losloopweide in Ryckevelde zou willen gaan. Hij kan daar lopen, spelen en kan niet weg. Ik wil gerust een vergoeding geven voor verplaatsing en de tijd maar t gaat erom om de geschikte kandidaat te vinden. Heb al eens gegoogeld voor uitlaatdiensten in t Brugse maar heeft er iemand ervaringen met bepaalde van hen? Mijn hondje is mijn kindje en die geef je ook niet in handen van gelijk wie dat is mijn grootste probleem denk ik. Wat ontzie ik die dagen in januari :zucht:

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #3 Gepost op: december 26, 2016, 20:04:00 pm »
Jammer genoeg ken ik niet meteen mensen van het Brugse... en diegene die ik ken, voelt zichzelf te oud om met je hondje op de zwier te gaan... (denk ik), want anders had ze wellicht al gereageerd, maar 'k zal nog eens extra rondhoren.

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal