Auteur Topic: Behoefte op het terrein  (gelezen 6351 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
Behoefte op het terrein
« Gepost op: februari 26, 2009, 00:17:57 am »
vraagje van Christel - gesteld in de topic 'wedstrijd Kai'

Christel:
Als er iemand wat tips heeft om  :kakje: te voorkomen op wedstrijd  :eehm: Misschien de avond voordien al geen eten meer geven? Kai krijgt 's avonds zo rond half 10 Duck, is niet veel dat hij krijgt, een half schijfje, dus zo'n 50g.  :denk:
Probleem is ook dat hij nog altijd niet graag buiten de tuin een  :kakje: legt. En dan moet hij natuurlijk heel dringend als ik op het terrein sta  :doh: Plassen dat is geen probleem, dat is soms een beetje te veel. Maar dat deed hij eerst ook niet in de hondenwc op de hondenschool. Nu dus meer dan genoeg :fluit:[/quote]

Beetje vroeger opstaan misschien dat hij nog tijd heeft om het in de tuin te doen.
De avond voordien geen eten meer geven helpt bij Skye niet, stress is gelijk aan een hoopje leggen bij hem, gegeten of niet.

Michel schreef:

Half tien is wel laat om nog eten te geven he? Allee, als je dan weet dat je de dag daarna wedstrijd hebt. :kakje::kakje::kakje: :mrgreen:
Die van mij krijgen dan om 4, ten laatste 5 uur eten. Pietewieteke durft anders al eens een drolleke te leggen op wedstrijd.... :hm:

Lees en ween bittere tranen voor wat Pietewieteke mij durft aandoen tijdens een wedstrijd...   :sad:

:mrgreen:

http://www.dogsfriendly.be/mijnforum/index.php?topic=10133.0

Linsey schreef:

Dan maar geen eten de avond voordien :lol:

ivm  :kakje: ik ga nooit een terrein op zonder dat de desbetreffende hond zijn  :kakje: gelegd heeft
elke hond heeft wel zo zijn eigen gewoontes - ons Zohra doet het echt op commando, dat was onze eerste hond en daar is uren op gewerkt  :mrgreen:
Borus  :kakje: van de stress dus dat duurt ook nooit lang,
Elbee moet een beetje vrije ruimte hebben en durft al eens 'geen tijd' hebben maar ik heb dan echt wel geduld en ik blijf maar herhalen dat dat hij eerst  :kakje: moet doen
en Laika is een beetje moeilijk omdat we die niet van jongsaf hebben en ze dus ook geen echte HS-routine heeft
Want vaak is het gewoon de routine hoor, uit de auto ... uitgebreid uitlaten.
Ze krijgen wel nog 's avonds laat eten (23u is geen uitzondering bij ons) maar nooit 's morgens als we wedstrijd of training hebben (zondag)

Michel schreef:

Ahja, da's juist. :D Ik vergat te vertellen dat onze honden maar eenmaal daags eten krijgen he? :D Altijd 's avonds. :)

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal