Auteur Topic: Hondvriendelijke accomodatie in Zeeuws-vlaanderen  (gelezen 10350 keer)

Offline Loki

• Wriemelkontje
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Hondvriendelijke accomodatie in Zeeuws-vlaanderen
« Gepost op: februari 18, 2016, 20:45:08 pm »
Aangezien we Loki hebben, zijn we niet meer van plan om met het vliegtuig op reis te gaan. Onze moto is: samen reizen, samen thuis...dus gaan we nu met de auto op reis. Dit jaar is mijn oog op de regio van Zeeuws-vlaanderen gevallen en ik vroeg mij af of iemand onder jullie hier al op vakantie is geweest?

Zoja,heb ik enkele vragen: :tong:
Welke regio is een aanrader om te doen (met hond)?
Welke accomodaties kan je aanraden waar een hond uiteraard welkom is.
Het liefst een B&B of een vakantiehuis/park maar absoluut geen camping.

Alvast bedankt voor het geven van eventueel advies  :winkt:
" Vergeet niet dat je hond alles doet om je te behagen. Als de hond iets verkeerds doet, dan heb jij een fout gemaakt."

Offline Loki

• Wriemelkontje
  • *
Re: Hondvriendelijke accomodatie in Zeeuws-vlaanderen
« Reactie #1 Gepost op: februari 23, 2016, 19:01:00 pm »
Aangezien ik hier geen response kreeg dan uiteindelijk toch de beslissing genomen om voor het vakantiepark: Landal Beach Resort in Nieuwvliet te kiezen. De reis is geboekt en op 3 juni vertoeven we voor een weekje bij onze noorder-buren.  :joepie:
" Vergeet niet dat je hond alles doet om je te behagen. Als de hond iets verkeerds doet, dan heb jij een fout gemaakt."

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
    • Xtreme Nails
« Reactie #2 Gepost op: februari 24, 2016, 23:35:04 pm »
Die vraag heb ik helemaal gemist, maar had je ook niet kunnen helpen. Veel plezier alvast!!
http://www.bloggen.be/cairn/

The road to my heart is paved with paw prints.

Offline Loki

• Wriemelkontje
  • *
« Reactie #3 Gepost op: februari 25, 2016, 16:58:11 pm »
Zal nadien wel een uitgebreid verslagje plaatsen met foto's als het ons bevallen is  :winkt:

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
    • Xtreme Nails
« Reactie #4 Gepost op: februari 25, 2016, 18:06:05 pm »
 :thumbs: :thumbs:
http://www.bloggen.be/cairn/

The road to my heart is paved with paw prints.

Offline Milootje

• Speelkontje
  • **
  • Geslacht: Man
« Reactie #5 Gepost op: februari 26, 2016, 00:48:07 am »
Veel plezier in Zeeuws-Vlaanderen Loki!!! We vinden het er ook zeer fijn om te wandelen! We gaan meestal ook een dagje naar Nieuwvliet of Breskens. :thumbs:

Offline Loki

• Wriemelkontje
  • *
« Reactie #6 Gepost op: februari 26, 2016, 19:03:10 pm »
Beide plaatsen nog niet gedaan. Van Zeeuws-vlaanderen hebben we enkel nog maar Sluis en Cadzand gedaan. We zochten een dichtbij-vakantie maar toch niet in eigen land. Aangezien onze fokker in Nederland woont, kunnen we op die manier gemakkelijk eens afspreken.
Als iemand interessante plekjes weet om te wandelen of waar je hond los mag, laat het maar gerust weten.  :tong:

Offline Milootje

• Speelkontje
  • **
« Reactie #7 Gepost op: februari 27, 2016, 00:28:41 am »
http://www.doggydating.com/hondenlosloopgebied/groede-bad

Hallo Loki, misschien even de link van hierboven aanklikken. Dit gaat over Groede (die naast Nieuwvliet ligt) maar is eigenlijk geldig voor beide.
Maar als je er in de zomer op het strand bent zie je er nog honden los hoor en we hebben ook nog nooit een opmerking gekregen.
Ik heb hier ook nog een wandelroute liggen van in Nieuwvliet maar we hebben nog niet de kans gehad om deze te doen (verkregen via de VVV). Maar ik wil deze wel altijd eens inscannen hoor.
Een leuk adresje om lekker, gezellig (en niet duur) te eten en waar honden welkom zijn is: De Afslag in Breskens.
Wij gaan er altijd eten als we in de buurt zijn. Ook is er een speeltuin voor de kinderen (dan is onze dochter ook content). :winkt:
Er is ook minigolf maar daar zijn de honden niet toegelaten. Wel een zeer gezellig binnen terras.
Indien nog vragen, laat maar weten hé. Wij proberen er toch 2 maal per jaar naar toe te gaan en altijd keren we terug van een geslaagde dag.

Offline Loki

• Wriemelkontje
  • *
« Reactie #8 Gepost op: februari 27, 2016, 20:53:37 pm »
Thx Milootje  :thumbs:

zal de site zéker eens bekijken en die wandelroute mag je gerust eens doorsture.
Dat leuk adresje zal niet voor deze reis zijn maar toch bedankt. Loki is nu eenmaal niet de soort hond die rustig aan onze voeten kan liggen terwijl wij ergens gezellig iets drinken of eten. :winkt:
2 weken voor we vertrekken, krijgen we ook nog een magazine van Landal met interssante plaatsen enzo. Zelf zullen we ook nog eens op internet kijken wat we zeker niet mogen missen.

Offline Milootje

• Speelkontje
  • **
« Reactie #9 Gepost op: februari 28, 2016, 00:23:41 am »
Hoi Loki,

Zend ik de wandelroute even door via mail? Mag ik dan eens uw emailadres of doe ik het via een andere manier?
Gelukkig kunnen we met Milo wel 'redelijk' rustig iets eten. Niet dat hij constant aan de voeten ligt maar het valt mee. Nu nog wachten hoe Ozzy het doet binnenkort. :winkt:

Met uw vraag hier zijn we zelf beginnen nadenken wat we deze zomer gingen doen en deze avond hebben we ook geboekt in een Landal park (Landal Hunerwold State) in Drenthe (Nederland). Ook de eerste keer voor ons, spannend! De streek kennen we wel al...
Samen met onze 2 woefies natuurlijk. :joepie:

Offline Loki

• Wriemelkontje
  • *
« Reactie #10 Gepost op: februari 28, 2016, 22:06:59 pm »
Super tof! Geniet er van en nadien verwacht ik ook verslagje hé  :winkt: Als het jullie bevallen is dan kunnen we die mss ook eens doen  :lol:

wandelroute mag je inderdaad naar mijn mail-adres doorsture: cardasch@hotmail.com

Offline Milootje

• Speelkontje
  • **
« Reactie #11 Gepost op: maart 01, 2016, 20:42:26 pm »
Komt in orde hoor, dit verslagje! :winkt:
We hebben gekozen voor een redelijk klein park (voor de rust) en dat het in het Drents-Fries woud ligt is een groot pluspunt! De laatste 8 jaar zijn we daar steeds gaan wandelen.

Morgen ga ik eens kijken om de wandelroute te scannen en door te sturen!

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal