Auteur Topic: AniOne - rommelspeelgoed  (gelezen 13863 keer)

Offline silviexeros

• Puppedup
  • *
  • Geslacht: Vrouw
  • Based on my wardrobe my favorite color is dog hair
Re: AniOne - rommelspeelgoed
« Reactie #15 Gepost op: december 30, 2016, 10:56:05 am »
Ik heb al sinds dag 1 een frisbee van ani-one en deze vindt ik echt goed spul!
Hij mag er echt aanhangen, het blijft in 1 stuk.
Hopen dat dit zo blijft  :buig:

Mijn dalmatier is ook een sloper, meeste speeltjes gaan niet langer dan 5 minuten mee.

Sterk speelgoed zoals Kong en Kongbone eet hij gewoon het lekkers uit, maar aanziet hij niet voor kauwspeelgoed. Ook zijn voerbal maakt hij niet kapot.

Ik geeft dus veel kauwbotjes, gedroogde spieren, vellen en andere lichaamsdelen van dieren :)
Dat mag kapot en het is nog goed voor zijn tandjes.

Nu heb ik wel een bal en stok gevondendie hij niet sloopt. Van het merk Duvo.
Zit een pieper in, maar in de bal is die kapot.
Maar het speelgoed zelf, kauwt hij op, maar hij maakt het niet stuk.  :klap:

Favoriete speelgoed blijft nog altijd een lege plastic fles: vooral die kleine van orangina!

Alles met vulling (beertjes, kussen etc) wakkert zijn destructieve instinct aan.  :knuppel:
De vulling MOET eruit, en liefst zo veel mogelijk verspreid over het hele huis en de tuin  :rolleyes:
Ook speelgoed met touw moet er aan geloven.
En speeltjes met veel frulletjes en hoeken en kantjes aan worden gereduceerd tot een berg van brokjes plastic.

happy spots, wiggling but and always ready to play. Yep, it's a Dalmatian.

Offline Stefanie Spessart

• Puppedup
  • *
Re: AniOne - rommelspeelgoed
« Reactie #16 Gepost op: januari 28, 2017, 10:38:26 am »
Wij hebben thuis ook heel erg harde bijters rondlopen en hebben lang gezocht naar een interessant speelgoed dat niet snel stuk zou gaan. Hierbij zijn wij uitgekomen bij het merk Kong. Die hebben een rode en een zwarte lijn en de zwarte lijn is voor extra harde bijters. Ze geven ook een garantie dat deze speeltjes echt wel langer meegaan dus hebben we dit geprobeerd. We willen nooit meer iets anders. Onze twee bordeauxs zijn er verzot op en bovendien kunnen we ze uren bezighouden hiermee.
In plaats van koekjes erin te stoppen doen we er wel eens wat smeerbare hondenworst in wat het iets moeilijker maakt om meteen de Kong leeg te krijgen.
Ze zijn er helemaal gek van!

Wij hebben deze gekocht:

https://www.hondadvies.be/product/kong-extreme/

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal