Auteur Topic: AniOne - rommelspeelgoed  (gelezen 11633 keer)

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
  • Geslacht: Man
AniOne - rommelspeelgoed
« Gepost op: mei 28, 2016, 20:41:41 pm »
 :hmpf:

koop je robuust speelgoed, hoogste kwaliteit...

kdacht van Pharos es wa nieuws te geven   :crazy:

LANG kauw- en speelplezier

ja tarara

nog geen 1 minuut heeft het geduurd... daar ging er al een stuk af...

en natuurlijk schrijven ze er dan bij: 'geen enkel artikel is onverwoestbaar' ... maar binnen 1 minuut? Met de hoogste kwaliteit en robuust voor lang speelplezier? Voor een Kooikerhondje met tanden die niet kunnen tippen aan een Rottweiler?

tis een schande, echte schande... 10 euro in de vuilnisbak  :knuppel:

Honden maken geen lawaai, maar Muziek

Offline els

• AdviesRaad
  • Racertje
  • Geslacht: Vrouw
Re: AniOne - rommelspeelgoed
« Reactie #1 Gepost op: mei 28, 2016, 21:03:01 pm »
Da's inderdaad wel tegen de goei manieren  :?

Offline Xtreme Taz

• Grompot
  • **
    • Xtreme Nails
« Reactie #2 Gepost op: mei 29, 2016, 01:14:11 am »
Amai das idd niet lang voor die prijs  :?
http://www.bloggen.be/cairn/

The road to my heart is paved with paw prints.

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #3 Gepost op: mei 29, 2016, 09:29:02 am »
in de vorm van een vis

Offline Loki

• Wriemelkontje
  • *
« Reactie #4 Gepost op: mei 29, 2016, 10:11:04 am »
Heb in de tijd ook nog ziets gelijkaardigs gekocht maar dan in een cirkel met touwen aan. In  minuten had Loki het in duizend kleine stukjes gebeten...
Haar speelgoed mag ik ook niet te lang laten liggen want dan begint ze er op te kauwen. Soms zijn hele goedkope, eenvoudige dingen nog het speelgoed dat het langst meegaat.
Heb in de tijd (toen ze nog pup was) eens een halter gekocht van het mer 'Champion'. Die gaat nog altijd mee en ze heeft daar al uren in zitten knagen en er is nog geen brokje of pinnetje vanaf.
Het rubber waaruit het speelgoed is gemaakt, moet aan de ene kant flexibel zijn en aan de andere kant toch sterk genoeg dat ze er geen stukken van kunnen bijten.
Had een tijdje geleden eens zo'n 'everlasting treat' gekocht (volgens de verkoper het beste voor langdurig kauwplezier!) Jaja, de treat had ze er na 2 minuten uit en binnengespeeld en het speeltje zelf is al geremodelleerd  :hihi:
" Vergeet niet dat je hond alles doet om je te behagen. Als de hond iets verkeerds doet, dan heb jij een fout gemaakt."

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #5 Gepost op: mei 30, 2016, 01:10:53 am »
't probleem is dat ik hem wel eens wat nieuws wil geven... maar 't gaat meteen allemaal kapot en die flossen van tegenwoordig zijn ook geen touw meer. 1 goeie knaag erop en tis doormidden...

Offline Loki

• Wriemelkontje
  • *
« Reactie #6 Gepost op: mei 30, 2016, 11:12:23 am »
't probleem is dat ik hem wel eens wat nieuws wil geven... maar 't gaat meteen allemaal kapot en die flossen van tegenwoordig zijn ook geen touw meer. 1 goeie knaag erop en tis doormidden...

Beter dan een goed, lekker bot geven waar ze op kunnen kauwen  :winkt:
" Vergeet niet dat je hond alles doet om je te behagen. Als de hond iets verkeerds doet, dan heb jij een fout gemaakt."

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #7 Gepost op: mei 30, 2016, 16:18:57 pm »

Ik koop ook grag eens iets nieuws in de hoop dat Ché er mee wil spelen maar dat is verloren geld want hij kijkt er niet eens naar, zelfs als wij de aanzet geven gaat hij het eens in zijn muil nemen maar leg het direct weer neer jammer d

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #8 Gepost op: mei 30, 2016, 16:20:51 pm »
Dus zoals ik bezig was dat het jammer is dat hij niet speelt of het moet met zijn bal zijn en dat is alles

Offline Nathy

• Wriemelkontje
  • *
« Reactie #9 Gepost op: mei 30, 2016, 19:16:27 pm »
Troost je, Viviane,
 Ik heb ook zo ééntje thuis ... Ze kijkt er wel naar en zal er de eerste 5minuten mee spelen en dan gedaan ... geen interesse meer
En dan ben ik toch zo zot om nieuwe dingen te kopen als ik iets leuks zie  :zot:
Nathy

Offline flower

• Speelkontje
  • **
« Reactie #10 Gepost op: mei 30, 2016, 21:54:51 pm »
ik koop geen duur speelgoed meer, tenzij het iets is dat mentale uitdaging vraagt zoals een kong of trainingsgerief (hoepel, kegels..)
ik kocht overlaatst een duur speelgoedje van het merk kong, het was een soort frisbee,
heel sterk materiaal stond erbij, 10 euro betaald,
na nog geen 2min was het al kapot..
ik koop nu speelgoed in de action, ze hebben om de zoveel weken wel iets nieuws, nu kocht ik er een frisbee van 2 euro, overlaatst een bal om speelgoed in te verstoppen voor 2 euro, dan een trektouw van 1euro, het gaat echt niet langer mee als het duur is,
alles dat bestaat uit touw is het sterkste voor hem

Offline Ilero

• Slopertje
« Reactie #11 Gepost op: mei 31, 2016, 06:29:37 am »
Sammy speelde eerst ook niet. Maar nu wel. Wel niet met rubber speeltjes maar met zachte poppetjes en zo.
Die van de action maken zo'n hels kabaal  :oops:
Zino is ook zo'n sloper. Eerst het piepeding en dan de vulling en dan speelt ze ermee. Alhoewel het slopen mindert.

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #12 Gepost op: mei 31, 2016, 11:18:10 am »
Ik heb eens een pluche aap voor Ché gekocht binnen de 2 sec was het beest al een poot kwijt, nu hangt het ding aan het handdoekenrek en hij kijkt er niet naar

Offline *~*DF*~*

• Administrator
  • Grijze Snoet
« Reactie #13 Gepost op: juni 02, 2016, 23:16:44 pm »
Citaat
Ik heb eens een pluche aap voor Ché gekocht binnen de 2 sec was het beest al een poot kwijt, nu hangt het ding aan het handdoekenrek en hij kijkt er niet naar

Chucky beet in zijn jonge jaren de neus eraf, de ogen, de mond en begon dat de binnenzijde uit te plukken, dus mensenspeelgoed was sowieso niets voor hem...

Een bot is mss wel goed... tot het op is. Hij heeft een nylabone... maar dat wordt toch ook saai...

intussen is er een deel vin weg en de 'mond' van de vis... en is hij er minder intens mee bezig... dus 't ding leeft wel nog

Offline viviane

• Ploeteraartje
  • *
« Reactie #14 Gepost op: juni 04, 2016, 13:33:21 pm »
Ik heb al meerder keren gezegt dat ik niets meer koop maar ik kan het niet laten  :hihi:

SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal